Miksi ihmisten täytyy huutaa joka paikassa? On unohdettu puhuminen puheäänen voimakkuudella, nyt huudetaan ja mekastetaan, sisällä ja ulkona. Radiot huutaa joka paikassa, kaupoissa, kahviloissa, kuntosaleilla, huoltoasemilla, missään ei ole enää muuta kuin turhaa meteliä ja melusaastetta.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Oisko aika mennä burgerointi testiin? Netti testit on ihan hyvä alku.
- Anonyymi00002
Muuta lappiin hyttysten keskelle niin kuulet vain oravan pieruja
- Anonyymi00003
KUKAAAAAA??>?!!! EN KUULEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
- Anonyymi00004
Näitä älypäitä juuri tarkoitin, näitä on Pori täynnä
- Anonyymi00005
Sokoksen s-market on juurikin paikka mikä sopii aloituksen kuvaukseen.
Miksi hyllyttämistä ei hoi tehdä ilman hyllyltä hyllylle huutamista.
Aamulla soisi hieman pienemmät volyymit.
Ja voi taivas sen yhden myyjän kailotusta. Kuuluu varmasti sokoksen pääovelle asti.
Kiva siinä ostosten lomassa kuunnella myyjien juoruja ja määkimistä. 🙈🙉🙊- Anonyymi00008
Koivulan K-kaupassa on myös ihan kaunis punatukka jonka ääni kuuluu toiselle puolelle kauppaa jos hän sattuu vaihtamaan kuulumisia jonkun kanssa.
- Anonyymi00006
Vähän sama kuin tupakoimisen kanssa. Jonkun aikaa oli terasseillakin joku tietty kohta missä se sallittiin. Nyt tuntuu että kaikkialla katuterasseilla pössytellään. Sekä kadulla haisee röökinkatku. 🥴
- Anonyymi00007
Muuta Kainuun korpeen.
- Anonyymi00009
Ei ketään sormella tarvitse osoittaa, mutta ihmisistä on tullut huutajia. En tiedä mistä johtuu, onko kuulo huonontunut vai alter ego ylipaisunut. Miehet eivät huuda kaduilla eikä kaupoissa, se on naisten oma juttu, käytöstapojen puute.
- Anonyymi00010
Tämä on muuten totta. Miehet osaavat pääsääntöisesti käyttäytyä, naiset eivät osaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556