Kuka oli?
Ei ainakaan kukaan putinistit
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Flemingin luomuksen esikuvahan toimi tavallaan Dennis Wheatleyn WWII-vakoojahahmo Gregory Sallust.
Omaan makuuni Roger Moore on yhtä hyvä kuin Sean Connery. En näe Bondia yhtenä hahmona, vaan pidän eri versiosta. Moore toki tuo hahmoon huumoria, mutta osaa sen hyvin. Yhtä karismaattinen omalla tavallaan.
Muut on kaikki olleet suht OK, parhaimmillaan lähellä edellämainittujen tasoa. - Anonyymi00002
Mäkin diggaan Roger Mooresta. Samoin kuin Sean Connerystä
Ite leffoista en ole oikeastaan digannut. Vähän samanlaisia kuin Turhapuro leffat Tyhmää paskaa vähätajuisille- Anonyymi00003
Faija opetti katsomaan jo about 8-vuotiaana, niin kyllähän noita on tullut katseltua. Ja kyllä mä naisten perseitä tykkään yhä läpsiä. Vituttaa kun Helsinki on nykyään täynnä näitä vassariluusereita joiden mielestä noi leffat pitäisi bannata tuon takia.
Ne on aikansa tuotteita, jos niitä ei pysty katsomaan jonkun woken takia, niin on mieleltään rajoittunut. - Anonyymi00004
Roger Moore muuten oli pasifisti ja aseistakieltäytyjä, joten Bondin rooli oli melkoinen venyminen hänelle.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Roger Moore muuten oli pasifisti ja aseistakieltäytyjä, joten Bondin rooli oli melkoinen venyminen hänelle.
Ok . Se onkin vähän neitimäinen
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ok . Se onkin vähän neitimäinen
Listaapa huviksesi TOP 15 elokuvasi?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Listaapa huviksesi TOP 15 elokuvasi?
Okei, mä veikkaan:
1. Paholaisen Asianajaja
2. Kunnes Toisin Todistetaan
3. JFK
4. Matlock
5. Perry Mason
6. Kramer vs. Kramer
7. Regarding Henry
8. Liar Liar
9-15. Jotain vastaavia
- Anonyymi00008
Enpä ole ikinä miettinyt. Taidan olla enempi kirja miehiä
Mutta, mutta
Hyviä leffoja ovat ainakin
Full Metal Jacket
Loma
Katsastus
Rocky1
Rambo1
Boxer
Grandma does Dallas- Anonyymi00010
Juu, sekä:
Shining
Der Untergang
Clockwork Orange
Once Upon A Time in America
Cape Fear
Rosemary's Baby
Ghostbusters1
- Anonyymi00009
Kaikki 6 ovat olleet hyviä.
- Anonyymi00011
Sergio Leonen länkkärit on timangia
- Anonyymi00012
Black Chicks & White Dicks on kova pätkä. Se yksi musta muija saa suorastaan raivokohtauksen, kun muna lipsahtaa hetkeksi ulos
Pidän myös tosta Latex kakkosesta. Shock taisi olla nimi
Eikä unohdeta Selena Steelen Curse of the Catwomania
Mäntäkenraali Mäntysen leffoista paras on Miehet Rannalla
- Anonyymi00013
Liittyykö nää keskustelut jotenkin nyrkkeilyyn....????
- Anonyymi00014
Kyllä yhteys on selkeä.
Et vaan ole harjaantunut nyrkkeilyn seuraaja.
Voit aloittaa esim. perehtymällä pakettiautojen, puureliefien sekä siemensyöksyjen nopeusmittauksen maailmaan.
- Anonyymi00015
Koivuklapeista tehtyihin reliefeihin
- Anonyymi00016
Janne Forsman Bondiksi.
- Anonyymi00017
Ja Oddjob on opettaja Vaasasta, joka vihaa hesamiehiä
- Anonyymi00020
Pasilla on Paffen Sportin hanskat
Lefalla Nahka-Saket
Pasi murskaa sen - Anonyymi00021
James Bond kandidaatit TOP 4
David Haye
Pertti Keita
Will Smith
Terence Crawford
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520