Mistä?
Joku mehiläinen veloittaisi melkein 300Eur. Ei todellakaan tule tapahtumaan.
Mistä saa halvimman lekurin todistuksen ajokorttia varten? Tekoälykään ei osannut auttaa ja google kertoo kalleimmat mahdolliset.
Vinkkiä kiitos.
ajokorttia varten lääkärintodistus
28
129
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Työterveydestä 0eur.
- Anonyymi00002
Mediporilla ollut kohtuumeininkiä kunhan et heikkilälle mene.
- Anonyymi00003
Noin avuttomalle aloittajalle ei ajokorttia voi edes suositella.
- Anonyymi00019
Mediporissa on yksi laittomuuksiin sekaantunut vanha lekuri.
- Anonyymi00004
Mää voin kirjoittaa satasella (100€ käteinen) JUURI sellaisen todistuksen, kuin haluat!
- Anonyymi00005
Tähän on menty. Euroopan ja ehkä koko maailman kireimmin verotettu suomen kansalainen, jolla oli ilmainen terveydenhuolto ennen kuin rikollisuus astui hoitoalalle, maksaa nyt vielä enemmän veroa ja maksaa vielä euroopan lähes kalleinta terveydenhoitoa. Lääkärit on töissä muutaman tunnin päivässä julkisessa terveydenhuollossa, ja poistuu iltapäivällä yhdellä Porcheistaan yksityisvastaanotolleen rahantekoon.
- Anonyymi00006
Vielä sitä ihmetellään, kun Suomella on oikeisto hallitus. Vai kenen etuja lullaan oikeiston ajavan, muuta kuin yksityisten.
- Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vielä sitä ihmetellään, kun Suomella on oikeisto hallitus. Vai kenen etuja lullaan oikeiston ajavan, muuta kuin yksityisten.
Äänestä kommareita eli demareita ja vassaripunikkeja!
- Anonyymi00022
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole nykyisellä hallituksella mitään tekemistä sen kanssa, että demarit nyt vaan ovat yksinkertaisia ja tyhmiä. Muusta vihervasemmistosta en sano mitään.
- Anonyymi00007
Persut ei ole oikeistoa. Kokoomus on äärioikeistoa.
- Anonyymi00009
Älä jaksa jauhaa persu propagandaa.
- Anonyymi00018
Persut on kokonaan oikean politiikan ulkopuolella eikä mikään puolue ollenkaan, vaan Suomen kouluttamattomalle rupusakille lanseerattu ikioma päänaukomisliike!
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Persut on kokonaan oikean politiikan ulkopuolella eikä mikään puolue ollenkaan, vaan Suomen kouluttamattomalle rupusakille lanseerattu ikioma päänaukomisliike!
Siinä tuli viherpunikilta melkoinen analyyssi?
Perkeikkanauruksi pisti, tulipa moinen vitsi keltä tahansa!
- Anonyymi00008
Mediporista tilaa aika vaikkapa Luttiselle tai jollekin muulle yleislääkärille.
- Anonyymi00010
300 €. Eihän sillä rahalla saa edes 3 metriä sähköjohtoa. Onko 300 € paljon vai vähän on hyvin suhteellista ja riippuu siitä, mitä on ostamassa. Litrasta maitoa 300 € on paljon. Kahden metrin kaiutinkaapeleista 300 € on pilkkahinta, jolla ei käytännössä edes saa kunnollista sähköjohtoa kahta kahden metrin pätkää liittimineen. Joten sanoisin, että käy Mehiläisessä lääkärillä. Mehiläinen on vähiten korruptoitunut isoista terveydenhuoltopalveluja tarjoavista ketjuista.
- Anonyymi00024
Pieniäkin ketjuja on, joten mieluummin sinne.
- Anonyymi00011
Työterveyslääkäriltä.
- Anonyymi00012
Meikä kun uusi korttinsa, niin en minä mitään lääkärintodistusta siihen tarvinnut, netissä tein ja minun kuvanikin kelpasi vielä, kun olin kolme kuukautta sitten uusinut passini.
Terv 70 v mies.- Anonyymi00013
BC ajokortti joten haluavat rahastaa enemmän kuin B kortillista.Työtön kun olen, ei ole varaa kalliiseen uusintaan ja haluan tuon kalliin C korttini pitää jos vaikka saisi töitä kuljettajana jostain.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
BC ajokortti joten haluavat rahastaa enemmän kuin B kortillista.Työtön kun olen, ei ole varaa kalliiseen uusintaan ja haluan tuon kalliin C korttini pitää jos vaikka saisi töitä kuljettajana jostain.
Purran sotahuuto työttömille. Punaliput liehuu menkää töihin, menkää töihin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Purran sotahuuto työttömille. Punaliput liehuu menkää töihin, menkää töihin.
Passi jokeen, kenkälankkia naamaan ja haet turvapaikkaa. Pian jo huomaatkin olevasi vihreiden puoluetoimistossa ehdokkaana nimellä ahmed ahmed muhammed ja sossutätejä jonossa vieressä haarat kosteina tarjoamassa ajokorttia vaikka rekkakuskiksi ilman mitään turhia henkkareita tai muuta ja asunto iphone sekä sossumamman mökillä vierihoitoa tarjolla ja saunomista.Ei olla ongelma enä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Taxikuljettajista on pulaa, mene kurseille niin työpaikka on taattu.
- Anonyymi00027
Mulla lähestyy 70 ja leguriin pitää mennä. On katos kortissa kirjaimet ABEC.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Taxikuljettajista on pulaa, mene kurseille niin työpaikka on taattu.
Ja tiedätkö miksi on pulaa? Kurssittelu ja lupien hankinta varmaan tonnin luokkaa hinnassa ja sitten pikkupalkalla kuskaat umpikännisiä huutajia jotka paskoo auton sisätilat.Alalta poistuu muut paitsi ulkomaalaiset, joiden kyytiin ei naiset uskalla mennä jne. 16v pikkutytönkin kimppuun oli käyty helsingissä ja homma menee siihen yhä enemmän.
- Anonyymi00015
Yksityisautoilu kielletään ja lääkärintodistuksia ei enää tarvita.
- Anonyymi00016
Ei kuulu työterveyteen
- Anonyymi00021
Ja vielä vähemmän, jos kerran ei töissä ole.
- Anonyymi00025
Töitä tekemällä ei terveenä pysy. Riisu sinäkin orja kaapusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654