Kovin on hiljaista. Ei silti kovin oli hiljaista myös naapurikunnissa ei ristin sielua missään päin maata, lamako on iskenyt vai onko rahat loppu
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Äänestämällä teet teon saman huru ukot ja akat tuot valtaan
- Anonyymi00003
Hii joo kuu joo joo.muuu muu muuuu muuuuu
- Anonyymi00004
Ha ha haa🤣🤣🤣
- Anonyymi00005
Jou jou kyllä viina on viisasten juoma
- Anonyymi00006
Jou jou kyllä
- Anonyymi00008
Tieto lisää tuskaa myös Suomen hallitukselle...säästö toimenpiteillä on pahan karma työttömyys lisääntyy yrityksiä konkkaamalla
- Anonyymi00013
Persumme: "Työväki on roskasakkia".
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Persumme: "Työväki on roskasakkia".
Persut on itse roskia matolla
- Anonyymi00009
Tieto lisää tuskaa ! On sanomattakin selvää että työväestö .uuttaa muualle
- Anonyymi00010
Eikä talot mäne cc luokan kunnnassa kaupaksi millään hinnalla!
Silti kiinteistövero vaan nousoo! - Anonyymi00011
Ukot ja akat mussuttaa munkkia ja syö herkku leipiä
- Anonyymi00012
Tuska lisää myös tietoa
- Anonyymi00014
Tyyntä myrskyn edellä. Kohta kuitenkin jotaki tapahtuu.
- Anonyymi00015
Myrskyn jälkeen on pouta sää exääääää nyt nääääää
- Anonyymi00016
Se paisuminen ennenkaikkea, mutta rinnalle saa vaikka kaasuällialustan sille.
- Anonyymi00018
Puttooko tavan kuntslaise kiinteistövero kun tuulvoima maksaa kuulema jo kymmeniä miljoonia?
Vai miten se tavan kuntalainen tuulmyllyistä hyötyy kun niin aina kepu ja vas ja demari pappiki nii huutaa että kaikki hyötyy eikä mittää haittoo kellenkää!?
Onko pyhä järvelle ssitte tulossa maailman ensmäiset äänettömät ja välkkymättömät tuulmyllyt?
Onko satametriset lavat pehmustdttu lampaan villalla ettei siivekkäät katkea lavan iskuun? - Anonyymi00020
Latvastentieltä rehulaan on tulossa myllyjä kunhan ehehtii
- Anonyymi00021
Ne tulloo rehulan pihalle
- Anonyymi00023
Pyhäjärvelle on suunniteltu 285kpl tuulimyllyjä.
- Anonyymi00022
Roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia mitä roskasakkia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483