Vääryys tapahtumassa, ota koppi ja levitä sanaa
https://www.adressit.com/pelastetaan_patun_elamantyo_ja_tullikamari
Haminan Patu
8
105
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
"Emme siksi hyväksy, että 80-vuotias häädetään kodistaan Tullikamarilta alhaiseen vuokran määrään tai kiinteistön korjausvelkaan vedoten."
Mitä helkkaria!?? - Anonyymi00002
Kuittasin.
Hyvä kun joku tekee oikeita asioita. - Anonyymi00006
Kun kyse on julkisesta omaisuudesta, sen käyttö pitää pystyä perustelemaan kaikille, jotka maksavat sen ylläpidosta.
Julkishallinnolla on velvollisuus periä käypää vuokraa ja edellyttää omaisuuden asianmukaista hoitoa. Jos se ei tee niin, se tekee väärin.- Anonyymi00007
Älä sano noin!
Ainahan ihmiset ovat pyrkineet saamaan toisten omaa itselle. Monissa paikoissa laiturit on rakennettu kunnan maalle ja pääsy alueelle on estetty. - Anonyymi00008
Julkishallinto on myynyt omistamansa tarpeettoman kiinteistön.
Se on ihan normaalia toimintaa.
Varmaankin uusi omistaja voi vuokrata sen, ellei kkiintesitö sitten vaadi pikaista remonttia, ettei se mene huonommaksi. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Julkishallinto on myynyt omistamansa tarpeettoman kiinteistön.
Se on ihan normaalia toimintaa.
Varmaankin uusi omistaja voi vuokrata sen, ellei kkiintesitö sitten vaadi pikaista remonttia, ettei se mene huonommaksi.Kun vuokratulot loppuvat vuokralaisen aikanaan kuollessa, turha huonokuntoinen rakennus kannattaa purkaa. Remontissa ei ole mitään järkeä nyt eikä tulevaisuudessa. Mikäli Museovirasto tai jokin vastaava taho ei sitä hyväksy, saavat itse maksaa siitä suojelusta aiheutuvat kustannukset. Se olisi oikeudenmukaista, muttei tietenkään Suomessa takaa oikeudenmukaisuutta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kun vuokratulot loppuvat vuokralaisen aikanaan kuollessa, turha huonokuntoinen rakennus kannattaa purkaa. Remontissa ei ole mitään järkeä nyt eikä tulevaisuudessa. Mikäli Museovirasto tai jokin vastaava taho ei sitä hyväksy, saavat itse maksaa siitä suojelusta aiheutuvat kustannukset. Se olisi oikeudenmukaista, muttei tietenkään Suomessa takaa oikeudenmukaisuutta.
Käsittääkseni rakennus on myyty taholle, jolla on kykyä ja halua pitää sitä kunnossa.
Onnellinen loppu siis
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491248Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13975- 93957
- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53420Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413- 23407
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15399