Hieno taiteilija.
Kuka liekkään, mutta merkittävä kuvataiteilija. Kaikessa taiteessahan tarkoitus on herättää ajatuksia ja polemiikkia, sekä erilaisia kannanottoja aiheen tiimoilta.
Nyt Niilo on tehnyt kuvateoksen, nimi on "Ylimääräinen". En osaa linkittää kvg. Mutta hieno teos. Visuaalisesti, sommitelmallisesti ja elämyksellisesti todella hieno.
Jostain syystä Riikka Purran aviomies oli vetänyt hernemaissipaprikat nokkaan po. taideteoksesta. Kumma juttu, teoshannon aika realistinen muotokuva.
Kvg, hieno taideteos. Siinä silmä lepää, tulee hyvä fiilis ja se herättää ajatuksia.
=DW=
Niilo Yli-Määräinen.
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Korjaus.
Teoksen nimi väärä. Nimi on "Nopea päätös".
Kirjoitin liika nopeesti, sortsi.
=DW= - Anonyymi00002
Miksi piilottelee nimimerkillä, jos teoksessa ei ole jokin arvostelua aiheuttava sanoma. Heti herää kysymys, että pelkää suoraa arvostelua.
- Anonyymi00003
Tiedä piilottelusta.
Ihmiset käyttää nimimerkkejä, kaikenlaisista syistä. Puhutaan myös taiteilijanimistä. Niitähän on pekka peitsistä andy mccoyhiin jne
Paas muuten googlaten "Eino Leino". Voit yllättyä virallisesta nimestään.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a456925- 56589
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160573- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä165535Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232514Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72467Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20446Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta92445Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430