rakastaa mut ehjäksi taas 🧑🧑🧒💦
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
Just..
- Anonyymi00002
🦘🐘🫶
- Anonyymi00010
Onko köyhä päivä taas mitä guben esitystä päivitellä näyttävästi kun muut istuu nokka kiinni ruudussa ruokatunnilla? Niitä vartenhan sää täällä Koketeeraat. T naiselta
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko köyhä päivä taas mitä guben esitystä päivitellä näyttävästi kun muut istuu nokka kiinni ruudussa ruokatunnilla? Niitä vartenhan sää täällä Koketeeraat. T naiselta
Vai mitä nallet rrau.
- Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
🦘🐘🫶
iso on kalusto mitä itte tottelen
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
iso on kalusto mitä itte tottelen
💦💦💦🧑🧑🧒
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vai mitä nallet rrau.
Ikävää tietenkin vetää kaikki kölin ali yhden ”laivasto entisen jäsenen kusip.. huomionkipeyden takia mutta jos himmais
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ikävää tietenkin vetää kaikki kölin ali yhden ”laivasto entisen jäsenen kusip.. huomionkipeyden takia mutta jos himmais
Missä vaiheessa puolesta Lapin lisät päälle lisäten sakiaa väkeä tuli tällainen emojitarraklöntti? Luulis olevan enemmän kuin kiusallinen ilmiö😏
- Anonyymi00028
Sylkykuppia, jollei voi sadatella kokemuksiaan vastuuttomasti?
- Anonyymi00003
Mua on rakastettu tää aamu 😋😇🤭 elämässä kiinni taas täysin rinnoin
- Anonyymi00004
Hakkeri stalkkaajan juoru palsta.Muutenhan et olisi täällä kehumassa.
- Anonyymi00036
maiju ja jake näytelmä ei liikuta omii ns lanteita
- Anonyymi00041
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hakkeri stalkkaajan juoru palsta.Muutenhan et olisi täällä kehumassa.
Aamulla tehtiin mitä kerittiin toinen meni töihin. Mitä se sinua hiertää? Vai oletko kateellinen
- Anonyymi00005
Kumpi uskaltaa ovelle? Molemmat?
- Anonyymi00006
Pieni metropaljastus taas paikallaan?
- Anonyymi00007
Miten ihastuttava perheen musta lammas! Todella Söpö On1
- Anonyymi00008
Mustillekkin lampaille on oma maailma. On.
- Anonyymi00009
Big-Brother fetish?
- Anonyymi00020
No siltä se vägän näyttää tämä sinun hanakkuus olla oksa naista esittävän teatteria kun ei muutakaan asemaa ole elämässä. T
- Anonyymi00021
Ehkä kannattaisi malttaa odottaa edes vartti ennen kuin vastaa itselleen omaa pikku todellisuutta rakentaen. TaTo
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ehkä kannattaisi malttaa odottaa edes vartti ennen kuin vastaa itselleen omaa pikku todellisuutta rakentaen. TaTo
Eise muuten onnistukkaan kuin pikkuhiljaa. Ero on paidan hihoissa toisella kii toisella auki.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eise muuten onnistukkaan kuin pikkuhiljaa. Ero on paidan hihoissa toisella kii toisella auki.
Aivan, eli nämä kaksoset älli ja tälli stormaamassa taas. Kaksi tyhjää tynnyriä kolisee eniten yksissä tuumin. Understood😉
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Eroa on myös huoneiston koossa..
http://gatchinapalace.ru/special/heraldic_bookplate_in_the_fund_of_rare_books_of_the_gatchina_palace_museum.php
Kelaa sitä. - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Eroa on myös huoneiston koossa..
http://gatchinapalace.ru/special/heraldic_bookplate_in_the_fund_of_rare_books_of_the_gatchina_palace_museum.php
Kelaa sitä.Jaa ja tämän linkin takaako gubbe löytyy tisut ja tusut, etenkin työkoneella kannattaa klikata kaikki linkit auki
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aivan, eli nämä kaksoset älli ja tälli stormaamassa taas. Kaksi tyhjää tynnyriä kolisee eniten yksissä tuumin. Understood😉
Ei se sullakaan porina oo kaukana ollut. Ei porinaa ilman tynnyriä.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei se sullakaan porina oo kaukana ollut. Ei porinaa ilman tynnyriä.
Että kuka tyhjensi?
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Että kuka tyhjensi?
Metrot ei vie roomaan.
- Anonyymi00012
Näen seinän läpi sun punaiset. Todella on.. Isoveli hiljakseen.
- Anonyymi00018
isovelet tykänneet monesti menostani
- Anonyymi00016
Joku vanha äijänkäppänä se mörisee vaan. Välitä siitä ollenkaan mielenosoitat alusvaatteisillaan sillekkin.
- Anonyymi00022
Kiihottava.
- Anonyymi00025
Sie tarvit setämies appuu kuule. T
- Anonyymi00031
sillon ko kerkiän
- Anonyymi00023
Vituttiko kaverin onni noin paljon, että johonkin on purnattava?
- Anonyymi00026
sille voi mitään tehdä mokomat ciat saivat ny toisansa
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
sille voi mitään tehdä mokomat ciat saivat ny toisansa
Harvoi kertoi ku taic usoo.
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Harvoi kertoi ku taic usoo.
ice girl thingss
- Anonyymi00033
Reilumpaa N.L ois tulla suoraan sanoon ku täällä alkaa kiusaa tekemään.
- Anonyymi00040
Ei ole moinen mahdollista toinen ei voi korkeintaan auttaa työ on tehtävä itse mitä toipumiseen tarvitaan ihan samallalailla kuin itsetunnon rakentamisessakin kummanko luulette olevan työläämpää mulla ei ole henkilökohtaista kokemusta kummastakaan mua ei ole kukaan saanu rikottua eikä kukaan ole saanut itsetuntoa vietyä kumpaankin on yrittäjiä ollu enemmän kun riittävästi kysymyksenä mitä on kateus tiedän mistä ovat kateellisisa jopa isäni oli jollain tavalla samasta syystä mulle kateellinen olen ollu valmis vaihtamaan osia ohan koska vain joka ainoan kanssa joka on ollu kateellinen jostain syystä ne munnvastuut ei kelpaa muu kyllä kelpais muu ei ole mahdollista ilman vastuun siirtymistä ensisijaisesti huoltovastu äidistä on äidin mahdollisella uudella puolisolla jos ei löydy saamaa osaamista kuin multa uskallan luvata ei pysy samanlaisena kuin oli kohdatessa kohteluni naista kohtaan on kuulemma täydellistä jos edes tästä välitän mä en itse päde omalla osaamisellani se pitää näkyä palkassa se arvostus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556