Ovikello soi ja ovisilmästä näin sinut työvaatteet päällä. Kuulin rapistelun ääntä, sinulla oli kukkia mukanasi.
Avasin oven ja silloin sinulla olikin valkoinen silkkisekoite puvunpaita päällä.
Syöksyin halaamaan sinua. Uni oli niin todentuntuinen kaikkien tunteiden kanssa.
Näin sinut taas unessani mies
19
256
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Pakko sanoa että että eilen katsoin kukkia kaupan sovelluksesta ja mietin että vien hänelle ovelle kimpun! Ihan sen takia että saan kokea hänen kanssa hetken kun annan kukkia hänelle ja hänen naiseudelle.
En tietenkään tiedä kuka olet mutta minun ja hänen kohdalla kaikki on mahdollista 😅- Anonyymi00002
Eipä ole kukkia näkynyt.
Ihana kyllä, jos omalle kohdalle osuisi. Mutta en kyllä voi uskoa tätä omalle kohdalle. - Anonyymi00004
Saa tuoda. osoitteen tiedät ainakin suunnilleen, 🙃
Sivusta - Anonyymi00005
Tää vois osua ja olisi hyvinkin mahdollista. Ehkä tässä tunteiden ylikuumenemistilan hengähdystauolla hetken hiljaisuuskin on tuntunut luonnolliselta ja sopivalta. Se tuo myös turvallisen hengähdyksen turvallisen pitkän jatkuvuuden keskellä. En siis just nyt odota siihen vastausta mut olisinhan ihan todella ilahtunut jos kukkasin yllättäisit joskus. Yllättyisin kun vain kerran saanut jotain häneltä.
- Anonyymi00009
Toimitus olisi helppoa mutta en ole vielä päättänyt asiaa. Sitten että voiko tämän kirjoituksen jälkeen enää viedä 😄
Katsotaan..
15:25:22
- Anonyymi00006
Silkkisekote paita 😅😅😅en voisi ikinä kuvitella sille eräälle sitä päälle HA HA HA
- Anonyymi00016
Irtisanoivat, perkele.
- Anonyymi00022
Olisiko enne uni?
Sivusta ehkä.
Oletko nainen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491