Onko Hyrysalmen taksiautoilijat rikastunut, vai laiskistunut, vai kutsuuko juhlinta? Eivät viitsi ajaa viikonloppuisin. Ei minkäänlaista päivystystä, ei asiakaspalvelua, ei pitäisi olevan vaikeata vuorollaan päivystää. Ei täältä syrjäkylästä uskalla lähteä liikenteeseen, kun ei pääse kotiin.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Mitä tuota tyhjjää päevystelemään, kunei ole kyytejäkään koskaan.
- Anonyymi00004
Heikkoa on taksipalvelut höyryllä
- Anonyymi00005
Ne ajaa Kajaanissa ja Sotkamossa viikonloppuisin ravintola kyytejä
- Anonyymi00006
Oikein, Kajaanissa kun ajan pe-la yön, tienaan paljon enemmän kuin hyrskällä koko viikolla. Ei tarvii viikonloppua enää päivystää.
- Anonyymi00008
entä palvelu
- Anonyymi00007
Ei ole pikkurahan tarvetta.
- Anonyymi00009
se joka leikiin ryhtyy se kuskatkoon
- Anonyymi00012
Meille teki sen tempun että haki kelakyytipotilaan vasta sitten kun oli iltalisätaksa tullut voimaan. Potilas odotti kivuissaan sovittua kyytiä kolme tuntia ja tämä kuski loikoili kotonaan sen ajan. Ja tiedän tapauksen jossa tämä taksi vei monesti väkisin ympäri Suomea yhtä liikuntavammaista, akkansa hyväksyi ne isot laskut kelassa, joten koplasivat härskisti.
- Anonyymi00013
Yksi frouva halusi korvata kelakyydin omavastuun tarjoamalla pipari.
-Ei ole nuin isosta antaa takaisin, totesin kuivakkaasti - Anonyymi00014
Näyttää olevan liikaa kun ehtii vaan juopotella ja hakata muita ihmisiä.
- Anonyymi00015
Tullooko kyyti
- Anonyymi00016UUSI
Berneri
- Anonyymi00017UUSI
Ransetin takapaksissa saa hyvät kyydit. Tosin matka ei juurikaan etene...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a456925- 56589
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160573- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä165535Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232514Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72467Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20446Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta91440Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430