Kirjoitan viimeisen kerran

Anonyymi-ap

Rakastin ja välitin aidosti, mutta jätit kieppumaan "helvetissä". Otit elämänilon mukanasi, kun annoit ymmärtää.. et kuitenkaan ymmärtänyt tunteitani.
Olen tässä hetkessä risteyskohdassa, mikä vie eri suuntaan vaikka haluaisin muuta. Toivottavasti pääsen eteenpäin, rakastin sinua. Olen ennenkin miettinyt päivieni päättämistä. Toivon, että pääsen jaloilleni. Hyvästi!

28

394

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

voi kun ei näistä tunnista😟 ei edes onko n/m?

• Anonyymi00019

Samanlainen käytös näillä on kasvokkainkin. Itse vaan olla möllötetään. Ei ihme että on käynyt aloittajalle jotakin kun itse pedannut.

• Anonyymi00002

Toivon että haet apua. Henkinen kiristäminen ei ole oikein. Olet itse vastuussa omasta hyvin voinnistasi. Älä sysää sitä toisen harteille.

• Anonyymi00009

Juuri näin. Ota aloittaja yhteys alueesi terveyskeskukseen, siitä se lähtee.

• Anonyymi00021

Oikein nääs yhdeksän voimakasta eläytyjää on lähtenyt skeneilemään aloittajaäijän itsensä kirjoittaman vammaisen insertin perään. Henkinen kiristäminen, traumabond jo nämä teatteriäijän sanastot on nähty moneen kertaan. Hah

• Anonyymi00022
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Juuri näin. Ota aloittaja yhteys alueesi terveyskeskukseen, siitä se lähtee.

Sinä taidat olla ihan tosissasi kuin tulet tähän aloittajaäijän teatteriesitykseen ohjeistamaan ”aloittajaa” muina naisina

• Anonyymi00003

❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00004

Onko tämä naiselta vai mieheltä? Älä anna terveytesi riippua koskaan kenestäkään toisesta.

• Anonyymi00011

mieheltä

• Anonyymi00005

Niin olet miettinyt, ja kahdesti kännissä soitellutkin tappavasi itsesi. Se oli se viimeinen pisara. Itsetuhoisuuden ehkä vielä ymmärtäisi, muttei itsarilla uhkailijaa joka on yhä hengissä.

• Anonyymi00023

Jaa eli tämä trollauksesi meni näinkin vivahteikkaaksi, aloittajaäijä? Nyt on jo näinkin eksaktia tietoa tapahtumien kulusta ja näin pois päin

• Anonyymi00006

Mitä väärää mä olen nyt tehnyt?

• Anonyymi00007

Tuskin mitään. Toinen vain on pipi.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuskin mitään. Toinen vain on pipi.

Mikä syy teillä kahdella on tulla tänne ottamaan tällä tavalla teatraalisesti itseenne tätä guben teatteria onko kyse trollauksesta vai psy koosista rehellisesti sanottuna?

• Anonyymi00008

Mä en ole tehnyt sun suhteen mitään väärää. Nämä sun epävakaat ailahtelut aiheuttaa hämmennystä.

• Anonyymi00027

Koetko olevasi orientoitunut aikaan ja paikkaan kun käyt seurailemassa aloittajaäijän köyhää teatteria ja koet sitä kautta vuorovaikuttavasi tieten henkilön kanssa tjn yhtä käsittämätöntä? Naiselta- menehän terveyskeskukseen tämän hönön teatterin laineja lainatakseni

• Anonyymi00010

Ketään ei voi pakottaa rakastamaan eikä tämä toinen voi silloin olla missään vastuussa tilanteestasi. Se on sinun oma häpeäsi. Mitä kylvää, sitä niittää jne...

• Anonyymi00026

Mitä kylvää sitä niittää- haluatko täsmentää miten tämä ajatusapparaatti istuisi palstaäijän tunneteatteriin? Sököpää olet.

• Anonyymi00012

Ei ymmärtänyt? Et voi suuttua toiselle, jos hänellä ei ole romanttisia tunteita sinua kohtaan. Niitä ei voi pakottaa.

• Anonyymi00025

Ai onko aloittajaäijän provokaatiossa jo rumantiikkaa ja kaikkea? Kohta muuttuu varmaan erotiikaksi, että olisi kaikille kaikkea

• Anonyymi00013

Siis syytätkö siitä, että antoi ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa? Puutteessako elit??? Ajattelitko asioita vain itsesi kannalta?

• Anonyymi00014

Ethän kirjoittanut mulle? T

• Anonyymi00015

Erikoista.

• Anonyymi00024

Joo, harvemmin käyt kaikeksi onneksi päivittelemässä palstaäijän sekavia liturgioita, clout chaser.- TT

• Anonyymi00016

"Rakastin ja välitin aidosti..." Miten näytitkään sen?

• Anonyymi00017

Hyvä varmaan että et enää rakasta, että olikin ohimenevää.

• Anonyymi00018

AP- Et sinä kirjoita viimeistä kertaa tuskin on ihmistä kuka uskoo tuollaista soopaa. Uhkailu on taas väärin ehdottomasti ja se on vähän kuin yrittäisit kiristää syyllistää toista ihmistä. Sinun valintojesi ja tekojesi vuoksi.
      Rakastin ja välitin aidosti, mutta jätit kieppumaan "helvetissä". Otit elämänilon mukanasi, kun annoit ymmärtää.. et kuitenkaan ymmärtänyt tunteitani.

Totta tuossa kaikessa on vain tämä. Tapasin sinut muutaman kerran jo hyvin pitkän aikaa ja tarkemmin ilmaistuna kymmeniä vuosia sitten ensimmäisen kerran.
      Silloin olimme eri ikäluokassa ja oikeastaan tuolloin vakavasti ajatellen en voi puhua edes kokeneeni minkäänlaisia erityisiä tai ihmeellisiä tunteita. Koska jäit minulle vieraaksi ihmiseksi ja näin on tarkoitettu käyvänkin tässä elämässä.
      Koskaan emme jutelleet rakastamisesta kuin emme oikeastaan muustakaan henkilökohtaisesta. Välillämme tapahtui hyvin vähän niin vähän, että itse en katso sille olevan sellaista merkitystä, että tuo kymmeniä vuosia sitten tapahtunut lyhyt tuttavuus olisi syy päättää päivänsä ja todeta, että naisena olen syyllinen jotenkin sinun nyky tilanteeseesi. Josta kirjoittelet palstalle jatkuvasti vuosi toisensa perään ja tilanteeseesi mikä se nyt ikinä sitten onkaan niin sanoisin sen olevan kaikkea muuta kuin normaali ja tilanne ja sellainen, että toisen ihmisen tai kenenkään ihmisen pitäisi sinua tässä kyetä ymmärtämään. Elämässä lyhyen tai pitkän elämän aikana on normaalia, että me ihmiset kohtaamme muita ihmisiä, jätämme heitä elämästämme pois tai vain etäännymme muista ihmisistä koska monenlaiset syyt sanelevat meille ikään kuin päätöksen puolestamme.
      Totuuksia on monelaisia ihmisillä elämässä. Sellainenkin totuus löytyy, että täällä on ihmisellä oikeus kävellä tiehensä tai olla alkamatta yhtään millekkään jos siltä tuntuu, että tämä juttu tai tuttavuus ei toimi nyt vain.
      Täällä ei ole velvollisuutta ihmisillä rakastaa muita ihmisiä tai vielä selkeämmin ilmaistuna. Ihmisellä ei ole täällä minkäänlaista pakkoa ottaa elämäänsä ihmistä ketä ei halua siihen jostain syystä.
      Tässä tilanteessa kannattaa jo miettiä, että mikä tässä asiassa nyt oikein on pielessä?
      On myös oikein ja velvollisuus hyväksyä, että et voi saada tässä maallisessa elämässä kaikkea sitä mitä haluat. Ja nyt en tarkoita tällä pelkkää rahaa mikä takaa aloudellista turvaa ihmiselle täällä elämässä.
      Jotkut ihmiset ajattelevat tai luulevat, että on oikeus omistaa toinen ihminen!
      Mitä tämä tarkoittaa sitten itse kullekkin? Ei sitä, että voit ikään kuin sanella täällä, että mitä kaikkea toinen ihminen saa tehdä täällä ja vielä pahempaa on se!
      Jos toinen ihminen luulee, että hänellä on valta sanella ja käskeä toista ihmistä kaikessa.
      Tässä kohtaa tullaan siihen, että on syytä miettiä onko kaikki nyt oikein ja kunnossa?
      Ihmisen perusoikeudet, ihmisen itsemääräämisoikeus yhteiskunnassamme.
      Oikeus elää elämää joka sopii itselle ja päättää omista asioista jos itsemääräämisoikeutta ei ole otettu pois eli ihminen ei ole holhouksen alla.
      Sivullinen ihminen olkoon sitten puoli tuttu tai ihminen jostain aikojen menneisyydestä. Ei ole /voi olla se ihminen kuka määrää toisen ihmisen elämästä, siviilisäädystä, työstä ja mistään yksityisistä asioista täällä elämässä.
      Lopuksi voisin todeta näin:
      Älä vahingoita, loukkaa tai tee tekoja toisen ihmisen elämään täydessä tai vajaassa ymmärryksessä. Joita et voi koskaan saada toiselta ihmiseltä anteeksi.
      Jokaisella ihmisellä on ymmärrys siitä, että mikä on oikein ja mikä on väärin täällä.
      Jos epäilet, että itselläsi on ymmärryksessä jotain vikaa. Niin hakeudu silloin heti tutkimuksiin asian selvittämiseksi.
      Sinulla ei ole oikeutta ei minkäänlaista oikeutta tunkeutua ilman lupaa toiseen ihmisen elämään ja vaatia, että sinua on pakko rakastaa kaikilla rakkauden tavoilla.
      Ketään et saa väkisin rakastamaan itseäsi ja ketään et saa elämääsi sinusta huolehtimaan väkisin. Koska meillä jokaisella on täällä esteitä ja henkilökohtaisia velvollisuuksia hoidettavana. Ja täysin vapaa valta siitä, että kenen kanssa vietämme aikaamme ja olemme tekemisessä keskustelu tasolla, seurustelu mielessä, avioliitto tarkoituksessa ja / tai fyysisessä kontaktissa. Hyvästi jää pois minun elämästäni!

• Anonyymi00020

Jotkut miehet käyttää oikeasti kaikki keinot naisen painostamiseen. Jos on kyse oikeasta avuntarpeesta, niin hakee apua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      119
      783
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      20
      716
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      639
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      567
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      517
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63