Ikinä en pääse avioon! En kelpaa edes sinulle. Ikuisesti sinkkuna joudun olemaan. Hautakivessä tulee lukemaan epäonnistunut ihminen!
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Mee jo kosimaan!!
- Anonyymi00003
Sain pakit!
- Anonyymi00002
Hienon perinnön jätän... Olen täysin epäonnistunut!
- Anonyymi00004
Sinä olit minun viimeinen toivoni päästä avioon! Kohta olen liian vanha yhtään mihinkään.
- Anonyymi00022
Ei kai siihen mitään ikärajaa ole
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei kai siihen mitään ikärajaa ole
Otatko tosissas tän yhyy yhyy ei mua kukaan huoli….trollin. Onko täällä niin höplästä vedettävii ett tällanenkin ap:n teatteri menee läpi?
Psykologit ja psykiatrit on sitä varten ett sinne mennään sitä pääkoppaa tutkimaan jos tarve vaatii mut ap trollaa vaan täällä ett se siitä.
- Anonyymi00005
Muut ovat jo parisuhteessa ja ovat hankkimassa lapsia. Minä olen täysin epäonnistunut, kun sain sinulta pakit. Ikinä en tule pääsemään avioon, koska sinä et halunut minua. Se tarkoittaa, etten ikinä tule kelpaamaan kenellekään. En ikinä.
- Anonyymi00006
Taidat arvostaa häntä korkealle, kun sanot ettet kelvannut EDES hänelle.
- Anonyymi00016
Et tajua... Vain hänen kaltaiset ihmiset ikinä huolisi minua muut eivät... Olen pohjasakkaa, kun en edes hänelle kelvannut.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Et tajua... Vain hänen kaltaiset ihmiset ikinä huolisi minua muut eivät... Olen pohjasakkaa, kun en edes hänelle kelvannut.
Ehkä hän arvaa, että ajattelet noin ja siksi tuli pakit.
- Anonyymi00007
No voi että, ei se kato kaikilla se elämä mene niinkuin suunnittelee.
- Anonyymi00008
Minä toivon löytäväni vielä näennäisesti fiksun miehen ittelleni. Toki mun kanssa tämä mies voi olla aina pikkuvaavin ja sairaan heittäjän väliltä mitä tahansa. Sitten olemme onnellisina yhdessä viidestä kymmeneen vuotta. Sitten kuolen onnellisena.
- Anonyymi00009
Kiitos, että kerroit totuuden, että olen täysin arvoton ihminen!
- Anonyymi00010
Noh, äläs ny. Kysyt vaan käykö et tuut seuraks
- Anonyymi00011
En enää haaveile tai unelmoin, että kelpaan kenellekään. Hyväksyn, että olen täysin ulkopuolinen kaikesta!!
- Anonyymi00012
Rakkaus EI ikinä tule minun luo.
- Anonyymi00013
Jumala vihaa minua! Sain tietää tämän, kun annoit minulle pakit. Ikinä en pääse Jumalan lapseksi. Jumalalle ei kelpaa arvoton sinkku!!
- Anonyymi00014
Sitähän mä oon aina ajatellut että uskovaiset on vähän pöpejä päästään.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jotkut on jotkut ei. Ihan niinkuin muissakin ihmisissä. Samalla viivalla ollaan kaikki.
- Anonyymi00027
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ap oo mikään uskovainen ku pelkkä trolli. Taas yks pöpi suomi24 ikävä palstalla täällähän ne pyörii.
- Anonyymi00015
Avioon olisi pääståvä, ei niin tarkkaa kenen kanssa. Ehket ansaitse ketään.
- Anonyymi00017
Avioon 'pääseminen'....Avioliitoista erotaan, jotkut ovat kuin vankiloita. Vapaana voi olla melkein paras.
- Anonyymi00019
Ohi. Hän on antanut ymmärtää, että avioliitto saati lapset ei häntä kiinnosta.
Nainen - Anonyymi00020
Kuka kaipaa miestä joka sanoo EDES SUNULLE
- Anonyymi00021
Tajuatko kuinka aliarvostava tuo "edes sinulle" on?
- Anonyymi00024
Iteppähän kanssani pelleilit nyt se on loppu se pelleily kun en tule enää ottamaan yhteyttä kun ei ole edes mitään tunteita noin paskaa ihmistä kohtaan syytä itseäsi ja olisit käyttäytynyt
- Anonyymi00025
Miksi se on tärkeää? Suurin osa miehistä laskee naisen onnellisuutta. Mieti tarkkaan miten voit viihtyä omassa elämässäsi.
- Anonyymi00028
Joku, joka kohtelee sinua noin ei ole ansainnut sinua tai ketään muuakaan naista ikinä.
Sikoja löytyy merestä paljon.
- Mina/Dina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 97680
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68489