Ikinä en pääse avioon

Anonyymi-ap

Ikinä en pääse avioon! En kelpaa edes sinulle. Ikuisesti sinkkuna joudun olemaan. Hautakivessä tulee lukemaan epäonnistunut ihminen!

28

159

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mee jo kosimaan!!

• Anonyymi00003

Sain pakit!

• Anonyymi00002

Hienon perinnön jätän... Olen täysin epäonnistunut!

• Anonyymi00004

Sinä olit minun viimeinen toivoni päästä avioon! Kohta olen liian vanha yhtään mihinkään.

• Anonyymi00022

Ei kai siihen mitään ikärajaa ole 🫩

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei kai siihen mitään ikärajaa ole 🫩

Otatko tosissas tän yhyy yhyy ei mua kukaan huoli….trollin. Onko täällä niin höplästä vedettävii ett tällanenkin ap:n teatteri menee läpi?

Psykologit ja psykiatrit on sitä varten ett sinne mennään sitä pääkoppaa tutkimaan jos tarve vaatii mut ap trollaa vaan täällä ett se siitä.

• Anonyymi00005

Muut ovat jo parisuhteessa ja ovat hankkimassa lapsia. Minä olen täysin epäonnistunut, kun sain sinulta pakit. Ikinä en tule pääsemään avioon, koska sinä et halunut minua. Se tarkoittaa, etten ikinä tule kelpaamaan kenellekään. En ikinä.

• Anonyymi00006

Taidat arvostaa häntä korkealle, kun sanot ettet kelvannut EDES hänelle.

• Anonyymi00016

Et tajua... Vain hänen kaltaiset ihmiset ikinä huolisi minua muut eivät... Olen pohjasakkaa, kun en edes hänelle kelvannut.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Et tajua... Vain hänen kaltaiset ihmiset ikinä huolisi minua muut eivät... Olen pohjasakkaa, kun en edes hänelle kelvannut.

Ehkä hän arvaa, että ajattelet noin ja siksi tuli pakit.

• Anonyymi00007

No voi että, ei se kato kaikilla se elämä mene niinkuin suunnittelee.

• Anonyymi00008

Minä toivon löytäväni vielä näennäisesti fiksun miehen ittelleni. Toki mun kanssa tämä mies voi olla aina pikkuvaavin ja sairaan heittäjän väliltä mitä tahansa. Sitten olemme onnellisina yhdessä viidestä kymmeneen vuotta. Sitten kuolen onnellisena.

• Anonyymi00009

Kiitos, että kerroit totuuden, että olen täysin arvoton ihminen!

• Anonyymi00010

Noh, äläs ny. Kysyt vaan käykö et tuut seuraks

• Anonyymi00011

En enää haaveile tai unelmoin, että kelpaan kenellekään. Hyväksyn, että olen täysin ulkopuolinen kaikesta!!

• Anonyymi00012

Rakkaus EI ikinä tule minun luo.

• Anonyymi00013

Jumala vihaa minua! Sain tietää tämän, kun annoit minulle pakit. Ikinä en pääse Jumalan lapseksi. Jumalalle ei kelpaa arvoton sinkku!!

• Anonyymi00014

Sitähän mä oon aina ajatellut että uskovaiset on vähän pöpejä päästään.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jotkut on jotkut ei. Ihan niinkuin muissakin ihmisissä. Samalla viivalla ollaan kaikki.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei ap oo mikään uskovainen ku pelkkä trolli. Taas yks pöpi suomi24 ikävä palstalla täällähän ne pyörii.

• Anonyymi00015

Avioon olisi pääståvä, ei niin tarkkaa kenen kanssa. Ehket ansaitse ketään.

• Anonyymi00017

Avioon 'pääseminen'....Avioliitoista erotaan, jotkut ovat kuin vankiloita. Vapaana voi olla melkein paras.

• Anonyymi00019

Ohi. Hän on antanut ymmärtää, että avioliitto saati lapset ei häntä kiinnosta.
      Nainen

• Anonyymi00020

Kuka kaipaa miestä joka sanoo EDES SUNULLE

• Anonyymi00021

Tajuatko kuinka aliarvostava tuo "edes sinulle" on?

• Anonyymi00024

Iteppähän kanssani pelleilit nyt se on loppu se pelleily kun en tule enää ottamaan yhteyttä kun ei ole edes mitään tunteita noin paskaa ihmistä kohtaan syytä itseäsi ja olisit käyttäytynyt

• Anonyymi00025

Miksi se on tärkeää? Suurin osa miehistä laskee naisen onnellisuutta. Mieti tarkkaan miten voit viihtyä omassa elämässäsi.

• Anonyymi00028

Joku, joka kohtelee sinua noin ei ole ansainnut sinua tai ketään muuakaan naista ikinä.
      Sikoja löytyy merestä paljon.

- Mina/Dina

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      97
      680
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      609
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68