En oikeasti ajattele niin. Mä kaipaan sua vaikka sun tekemiset mun näkökannalta/tietämyksen saa mut niin välillä ajattelemaan. Toivottavasti et kuullut tätä. Olet ollut mielen päällä, taas enemmän, huomaat kirjoituksista joita varmaan taas päivittäin..
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Naiselleko?
- Anonyymi00006
Miehelle ap
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miehelle ap
Itselle hyvä neuvo, älä ole tuuliviiri rauhaton, koska sellaisesta voi tulla helposti leimatuksi? Uskottavuutesi vähän kaikkea sanomaasi kohtaan laskee ja voi pahimmillaan karkottaa myös heitä ympäriltäsi, jotka koet itsellesi merkitykselliseksi? Näin koen ja olen joutunut seuraamaan tätä turhan läheltäkin.
- Anonyymi00002
Sovittais hyvin yhteen sahanjauhopää.
- Anonyymi00003
Myös mä huomaan kaiken ja luen sun jutut. Ymmärrän, että kun syvät ja hyvät tunteet nousee sietämättömän voimakkaiksi on hyvä hengähtää, mutta en silti hyväksy tätä toisiin pakenemista.
- Anonyymi00004
Toisiin?
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toisiin?
Onko erityisesti aamuyö sinulle sillä tavalla kriittistä aikaa, että käyt palstaäijän sekavia ketjuja läpi systemaattisesti etsien jotain tiedonjyvästä? Lääkkeet lääkkeet
- Anonyymi00005
Kaverisi kertoi.
- Anonyymi00007
Miltä tuntui? En mä edes voi kertoa hänelle, että mä kaipaan sua. Uskon että hän sanoisi, että unohda hänet. En oikein luota häneen. Sanoi sun mananneen hänelle jotain hänen lenkkikaveristaan siis musta, myöhemmin ei muka muistanut sellaista tapahtuneen. Jos olet hänelle jotain musta puhunut, niin ei ole kantautunut mun korviin. Välillä tuntuu että on pyytänyt mua lenkille kun on sattunut jotain välillä, ikäänkuin udellakseen sulle musta, en ole luottanut häneen, niin en ole kertonut hänelle mitenolen kaivannut, eikä hän ole puhunut mitään susta mulle. Ap
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miltä tuntui? En mä edes voi kertoa hänelle, että mä kaipaan sua. Uskon että hän sanoisi, että unohda hänet. En oikein luota häneen. Sanoi sun mananneen hänelle jotain hänen lenkkikaveristaan siis musta, myöhemmin ei muka muistanut sellaista tapahtuneen. Jos olet hänelle jotain musta puhunut, niin ei ole kantautunut mun korviin. Välillä tuntuu että on pyytänyt mua lenkille kun on sattunut jotain välillä, ikäänkuin udellakseen sulle musta, en ole luottanut häneen, niin en ole kertonut hänelle mitenolen kaivannut, eikä hän ole puhunut mitään susta mulle. Ap
Onko tämä tarinallisuus ikäänkuin jatkoa sille lenkkikaverikerronnalle, palstaäijä? Iso T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041243
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94868Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466