https://yle.fi/a/74-20233062
Työttömien määrä Suomessa kasvoi toukokuussa suurimmilleen tällä vuosituhannella, kertoo Tilastokeskus.
Työttömiä 15–74-vuotiaita oli toukokuussa 376 000, mikä on suurin määrä sitten vuoden 1998.
Työttömien määrä kasvaa
12
82
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Suomalaisilla on nyt rahaa tilillä. Ongelma on että suomalaiset makuuttavat miljooniaan tilillään eivätkä kuluta.
Ilmoittaa Petteri Orpo Suomen pääministeri.- Anonyymi00002
Savon tupauunotkin siirtyneet juoksukaljoihin ja laittavat jemmaan toimeentulot
tupauuno, kuopio. - Anonyymi00003
Jaa, ei mulla oo euroakaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletko työtön mies?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Puhutaan keskiarvoista, ei sinusta henkilökohtaisesti.
- Anonyymi00006
Tilillä 0,59€
Käteistä 1607,70€. - Anonyymi00007
onneks kohta työkkärin virkaloisetkin korvataan kohta tekiälyllä ja kaikki korruptoituneet virkaloiset.Se on pääasia Oikeus voittaa
- Anonyymi00008
Joha nuo ovat kauvan suoneetki työttömmii kiusata.
- Anonyymi00009
suuruus ei ole pahitteeksi, mutta pienuus on
- Anonyymi00010
iso määräkin voi olla suuri niin Suurenmoiset Suomen Työttömät!!!
Poppakonstein isostakin määrästä voi muokata suurenmoisia!
Ero on ison ja suuren välillä, mutta suurenmoinen alkaa olla tosi hyvä
- Anonyymi00011
nauttikaa suomalaiset työttömyydestä kun vielä voitte
kohta keksitään jotakin, mikä aktivoi kaikki - Anonyymi00012
Kun väki on valmiiksi työtön, pitää vain maksaa heille perustulo, joka riittää elämiseen ja vapauttaa byrokratiasta, että saisivat vähän matkustaa, jotta oppisivat elää ja heti näky ihmeitä, että osoittautuu, että juuri työttömät ovat parhaimpia työntekijöitä ja palkkatyö on liian vanha konsepti elää. Työttömät eivät ole sidottuja pakolla ja he oivaltavat itse mitä asioita on hyvä tehdä elämässä. Työ perustuu henkilökohtaiseen arvioon, ei pakotettuun maan lakiin.
Pakkotyö on lapsenkaltainen juttu ja pitää ihmisiä pilkkana, vaikka ihmiset ovat aikuisia kaikki, mutta heitä holhotaan kuin pikku vauvat ja estetään henkilökohtainen kasvaminen ihmisenä, vaikka juuri itsenäisessä oivalluksessa paras työ tehtäisiin, ei pakotetussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831099
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut125739- 57680
- 43595
- 30582
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136558Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555