Tähän ketjuun voitaisiin omaiset ja asiakkaat kertoa millaisia kokemuksia on Siilinjärven kotihoidosta.
Aloitan
- lähihoitajilta puuttuu verenpainemittarit liian usein; ovat kuulemma hukanneet
- hoitovirheitä (lääkkeet jaettu väärin tai lääkäri tehnyt virheellisesti muutoksia)
- lääkäri määrää reseptin muistilääkkeeseen näkemättä ja kuulematta potilasta ja omaista. Kirjauksessa tiedot väärin.
- henkilöstö vaihtuu jatkuvasti, vakituisia ei näytä olevan
- lääkäri ei yleensä soita mistään, hoitaja soittaa, joka ei sitten kuitenkaan tiedä mitään asiasta
- hoitajan käynti kestää puoli minuuttia "Onko kaikki hyvin" , -On!, ovi sulkeutuu ja hoitaja poistuu (Kiitos tästä)
- hoitajilla vaikuttaa olevan matala työmotivaatio
- tiedot eivät kulje ja papereita katoaa
- kotisairaanhoito kyselee samoja asioita uudelleen, vaikka tiedot pitäisi olla kirjattu
Mitä vielä. On aivan kauheaa olla vanhus ja kotihoidon hoidettavana.
Siilinjärven kotihoito
Anonyymi-ap
4
131
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
No voi, kun ei edes hoitaja soita. Hoitajat on kuin rikkonaisia puhelimia lääkärin ja asiakkaan välillä.
Joskus tuntuu, että hoitaja tekee diagnoosit, kun eihän Siilinjärvellä ole edes lääkäriä, ei edes kotihoidossa.- Anonyymi00004UUSI
Ja tiedät tämän mistä? Kotihoidossa on kyllä lääkäreitä😅
- Anonyymi00002
vuosia sitten olin erään asiakkaan luona kotikäynnillä oli tippunut sängystä lattialle yön aikaan. Sanoavat etkö voi itse nostaa 90kg miestä jolla ei toimi jalat. Ja ne nappipuhelimet ei toiminu.
- Anonyymi00003
Tulitko sinä nyt moottorikelkalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981495Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44827Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473703Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll10619- 38570
- 42566
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29478
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE154461