Hei♥️
Olen kohta 26~vuotias nainen Joensuussa. Puolitoista vuotta sitten jäin valitettavasti työttömäksi, tapahtui jotain vakavaa ja jouduin sairaalaan ja pitkille saikuille. Toimeentuleminen on ihan helvetin vaikeaa.
Joten jahka joku olisi pientä korvausta vastaan vailla apua arjen asioihin, pihahommia, siivouksia, lemmikkien hoitoa yms, niin mie mielellään tulen avuksi ☺️♥️
Toivoisin asiallisia vastauksia valmiiksi arkaan asiaan, kiitos♥️
Apua Arkeen
6
132
Vastaukset 6
- Anonyymi00002
Raivaussaha hommia olis muutama hehtaari. Se on sellasta kevyttä puuhastelua luonnossa. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita. Opastan alkuun. Semmonen pari tankillista riittää päivän urakaksi. Maksan 30 € per päivä ja tarjoan ABC noutopöydän. Loput maksan luonnossa jos on siis asiallinen perse.
- Anonyymi00004
Saanko arvata?
Kyseessä peräkamarin vanhapoika.
Tosipaikan tullen prinssinakki vetäytyy ihramahan kätköihin. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saanko arvata?
Tosipaikan tullen prinssinakki vetäytyy ihramahan kätköihin.Ai, oltiinkos aloituksessa kyrsää vai työtä vailla...?
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Saanko arvata?
Tosipaikan tullen prinssinakki vetäytyy ihramahan kätköihin.Mistä sie miu prinssinakin tiijät. Voisit sieki valita parittelukumppanisi vähä tarkemmin.
- Anonyymi00003
Ai hellanlettas, mulla on asunto joensuussa ja 50 hehtaaria metsää. Saat sahan ja puvun, pitäisi halkoja tehdä talveksi. Varmaan 5e/tunti käy ihan hyvin, voin pullaa kahvia jne. tarjota? Miltä kuulostaa? Olen tietenkin siis hetero.
- Anonyymi00006
Suat satasen kun tuut yöks saman peiton alle, siinä ei sahoja tarvita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568