Kaipaisin vinkkejä esileikkiin.. että mitä vois kokeilla. Moni sanoo aina, että kysy toiselta mistä se tykkää, mut nyt tarkoitus olisi kokeilla kaikkea ja saada selville mistä sitä tykkää ja mistä ei. Minkälainen teko tai kosketus on saanut sinut vielä enemmän kiimaiseksi?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Olen nainen ja mut saa kunnon kiimaan kun antaa paljon huomiota rinnoilleni. Voi aloittaa vaikka takaapäin halaamalla ja hyväillä paidan päältä ensiksi, sitten ujuttaa kädet paidan alle ja samalla suudella niskaa. Sitten kun jo lämpiän, voi riisua paidan pois ja hyväillä rintaliivien päältä, kunnes ottaa nekin pois. Ja sitten ihan paras, kiihotun niin kun nännejäni nuollaan ja imetään. Sitä voi jatkaa niin kauan kunnes jo anon että saisin jotakin pilluuni. Jos haluaa vielä pitkittää vähän, voi nuolaista klitoristani ja sitten varmaan jo saan ensimmäisen orkun. Sen jälkeen olen vähän aikaa herkillä, mutta hetken kuluttua voi jatkaa hellästi nuolemista ja sitten haluan jo varmasti kyrpää sisääni. Jos pääsen ratsaille, kiihottaa lisää jos mies hyväilee samalla edelleen rintojani ja pyörittelee nännejä. Jos nojaan vähän taaksepäin ratsastaessa, voi mies peukalolla hieroa klitoristani siinä samalla.
- Anonyymi00008
Itseäni kiihottaa läheisyys ns. cuddlaaminen. Ei siis tarvitse kauheasti tehdä mitään, kunhan on minulle läsnä.
- Anonyymi00009
Kokeilkaa yoni massge nimellä olevaa hyväilyä naisen herkille alueille, löytyy videoita eim tämä virolainen ammatti hieroa. Tässä on okaistu ja video alkaa, siitä kun ensin käyty läpi kroppaa jo pitkän tovia.
Se ylempi video on naiselle annettavaa
https://tantra.ee/tantra-massaaz-yoni-lingam-video/- Anonyymi00011
Sairasta paskaa
- Anonyymi00010
Mies tykkää ainakin kun levitä hänelle pyllyä ja pyydän painamaan mua sinne.
- Anonyymi00012
Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072059
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491217Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1761108- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71793
- 100782
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.347693- 29676