On sellaista piilo ketkuilua ehkä huono itse tunto tai jotai
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Joopa joo...
- Anonyymi00002
Noko suoraan vastaan sanomisesta uhriutuvat eeppisesti- se on ilkeä se on paha
- Anonyymi00003
”Eeppisesti”
- Anonyymi00006
Sitäpä juuri! Ei yksikään nainen halua olla missään tekemisissä häntä vuosia stalkanneen henkilön kanssa!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sitäpä juuri! Ei yksikään nainen halua olla missään tekemisissä häntä vuosia stalkanneen henkilön kanssa!
Stalkkaaminen on syvästi vaurioittavaa ja se vie luottamuksen ihmisiin!
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Stalkkaaminen on syvästi vaurioittavaa ja se vie luottamuksen ihmisiin!
Missä stalkannu? Palstalla? Voi elämän kevät
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voihan sitä ihan IRL:kin stalkata.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voihan sitä ihan IRL:kin stalkata.
Vaatii jo skilsei ja kiinnostusta
- Anonyymi00025
Anonyymi00010 kirjoitti:
Älä jaksa enää edes yrittää viritellä guben kekeilyn kautta mitään, huomiolortto mieheksi
- Anonyymi00026
Anonyymi00003 kirjoitti:
”Eeppisesti”
No aika teatraalista on ollut, oletko tyytyväinen lopputulokseen? Epäilen että et
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
No aika teatraalista on ollut, oletko tyytyväinen lopputulokseen? Epäilen että et
Sanan eeppinen ei siis viittaa draamaan (teatteri) vaan eepokseen
- Anonyymi00004
Oon oppinut sulta ja opin kokoajan lisää kaikkea jännää kun seuraan mitä kaikkea puuhailet.
- Anonyymi00005
Öööbb
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Öööbb
V#ttuilen loppuelämäni eräälle miehelle!!
- Anonyymi00022
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä on syy moiseen?
- Anonyymi00027
Anonyymi00005 kirjoitti:
Öööbb
Tuskin ketään kiinnostaa mitä puuhailet palstaäijän monologiin osallistuja mr i wanna be somebody too. Pikkukilli sinut on nähty jo täällä virtuaalisessa puskassa
- Anonyymi00030
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa palstaäijä, paitsi jos ne on tarpeeksi pienet, kuten eräillä nämä kollektiiviset killuttimet
- Anonyymi00037
Olet todella sairas tyyppi,oikee paikka sulle olis todellakin NIUVA!
- Anonyymi00009
No sinähän sen näemmä tiedät parhaiten.
- Anonyymi00011
Ai jos nainen antaa samalla mitalla takaisin?
- Anonyymi00014
Tietyllä henkilöllä on suuria vaikeuksia saada edes yhtä sanaa suustaan ja tämä on jatkunut jo todella kauan! Ja sellaista henkilöä minun on mahdoton sietää, koska lasteni isä oli aivan samanlainen ja toinen asia mitä en koskaan voi hyväksyä on suuri ikäero!
- Anonyymi00033
Yhyhyy hy hyy, sitähän se näillä joillain on
- Anonyymi00039
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tietyllä henkilöllä on suuria vaikeuksia saada edes yhtä sanaa suustaan ja tämä on jatkunut jo todella kauan! Ja sellaista henkilöä minun on mahdoton sietää, koska lasteni isä oli aivan samanlainen ja toinen asia mitä en koskaan voi hyväksyä on suuri ikäero!
Naimisissa olevaa miestä yrität mies,ihan väkisellä! Siinä toinen syy,että niuva on sulle psykopaatille oikea paikka asua!
- Anonyymi00040
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sinä itse olet lastesi isä,eikö vain!?
- Anonyymi00043
👍 just näin!
- Anonyymi00015
Ei, kyllä mä vttuilen kohtuu suoraan, enkä jaksa ketkuilua.
- Anonyymi00016
Olisikohan nyt käynyt niin, että kuvittelet palstan piiloketkuilut mun tekemäkseni. En sellaisia tee. Joskus olen vastauksissani rasittavan suora tai kuivakas, mutta en kuitenkaan hauku, vainoharhaile tai ole ilkeä. Uskopa tai älä. Ja aloituksia teen nykyään äärimmäisen harvoin. Yleensä vain silloin kun ollaan nähty. Jos on jäänyt jotain hampaankoloon tai sanomatta muuten. Positiivista tai ihmettelyä. Mutta siitähän on nyt aikaa, eikös?
En sanoisi, että mulla on huono itsetunto. Luulisin, että aika keskiverto eli terve. Se, että luulet mun ketkuilevan viittaa vähän siihen, että sun itsetunto ei ole kovin hyvä. Voisko olla?- Anonyymi00017
Kehä päätelmä
- Anonyymi00028
Koit silti tarpeelliseksi puolustautua?
- Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Koit silti tarpeelliseksi puolustautua?
Vastailen tänne, kun olen odottelemassa vaikka jotain asiaa, tai ihmistä. En oleta aloituksen koskaan olevan just mulle, mutta moni aloitus haastaa itsetutkiskeluun. Niihin vastaan mieluiten. Olen kai sen verran narsisti tai jotain.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vastailen tänne, kun olen odottelemassa vaikka jotain asiaa, tai ihmistä. En oleta aloituksen koskaan olevan just mulle, mutta moni aloitus haastaa itsetutkiskeluun. Niihin vastaan mieluiten. Olen kai sen verran narsisti tai jotain.
Ei se narsistia sinusta tee. Ehkä epävarmuutta tai jotain, itsetutkiskelu on hyvä juttu, teen sitä itsekin täällä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Lisäys: en jaksa tai muista enää lisätä loppuun"kuin hänelle", kun niinhän kaikki kirjoitukset tavallaan ovat.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Lisäys: en jaksa tai muista enää lisätä loppuun"kuin hänelle", kun niinhän kaikki kirjoitukset tavallaan ovat.
Kyllä sen ymmärtää, tai no kuka ymmärtää, kuka ei, täällä on paljon vihaa ja katkeruutta. Hyvää keskustelua saisi syntyä enemmän.
- Anonyymi00018
mulla on aivan pska itsetunto
aina ollut kammottavat rinnat
menetin hyvän toosani jonka kanssa yhteispeli oli maaginen
ja no naama on muuten vaan killissä
ja roppa puksuttaa mutta kauheelta tuntuu- Anonyymi00021
Voi että
- Anonyymi00031
Miten se ”toosa” otettiin suora pois gubbe?
- Anonyymi00041
Nyt sä toinen miehenpuoli valehteletniin,ett korvat heiluu! Osaatteko edes hävetä!
- Anonyymi00019
Eihän ole , ulkona jokapäivä ja viimesinpänä kahdeksalta .
- Anonyymi00020
Väsyny olemaan teille kiva ootte vttupäitä se on nähty.
- Anonyymi00023
Tai oletko niin yksinkertainen, ettet ymmärrä, vaikka ihan suoraan sanotaan?
- Anonyymi00024
Minulle ei ole kukaan sanonut mitään suoraan, mutta lähelle on tungettu!
- Anonyymi00042
Olen vähän sitä mieltä että jos noi v*ttuttaa jo nyt meikän tavat ni pysytään erossa. Moro!
- Anonyymi00044
en voi miellyttää sua Antti en koskaan enkä ikinä 🤣
- Anonyymi00045
Sä olet taas olettanut omiasi. Kuvittelet jonkun toisen kirjoituksia mun kirjoittamiksi.
- Anonyymi00046
Kirjoitan siinä missä muutkin ja muutkin on täällä palstalla piilo ketkuilua ehkä huono itse tunto tai jotai tai näkyvästi kettuilua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871638
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15895Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40793Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.113661Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597