Oletko nähnyt hänet ilman...

Anonyymi-ap

Vaatteita?? 🤣🤣🤣

21

319

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

ap taitaa olla sillai laiha pläski

• Anonyymi00010

Entäpä sinä itse- oletko pitkä ja kaita, mutta et läheskään niin nuorekas mitä kuvittelet, babyface? Kolan käyttö näkyy

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Entäpä sinä itse- oletko pitkä ja kaita, mutta et läheskään niin nuorekas mitä kuvittelet, babyface? Kolan käyttö näkyy

Sulla näkyy korvat 🦾

• Anonyymi00019
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ootko kade kun sulle ei kukaan ole sanonut että olet ikäistäsi nuoremman näköinen? Vai miksi tahdot kyseenalaistaa faktan?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ap vastasi? 😂 joteskin katkeraa on. Miksi utelet ap muiden kehon muotoja ootko sama joka kyselee myös etunimiä ym. sekä ikää ja ties mitä?? Onko sulla jotain ongelmia? Häiritseekö sua jonkun nuorekkuus hmmm…? Taitaapa häiritä voisit jo lopetella nuo utelut.

• Anonyymi00004

Silloin kun oli vielä nuori ja komea kyllä.

• Anonyymi00005

Läskit lyllertää ja hengästyy kun ovat laiskoja pitämään itsensä kurissa herkuttelun suhteen

• Anonyymi00006

OK

• Anonyymi00007

Syö jotain siinä huumeiden käytön välissä niin ehkä opit lukemaan mitä kysyttiin.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Syö jotain siinä huumeiden käytön välissä niin ehkä opit lukemaan mitä kysyttiin.

Ei ole. Kysytty yhtään mitään tampio

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei ole. Kysytty yhtään mitään tampio

Kysymysmerkki viittaa kysymykseen ääliö.

• Anonyymi00008

En muuta kuin ilman paitaa. Hänellä tuntuu olevan kyllä kova tarve esitellä itseään alasti. Minusta on mukavampi katsella häntä joissain tietyissä vaatteissa, esim. farkuissa ja villapaidassa. Epäilen, että hän viihtyy kotonaan paljon ilman vaatteita. En tiedä, tykkäisinkö sellaisesta, jos asuttaisiin yhdessä. Saattaisi olla häiritsevää.
      naiselta

• Anonyymi00009

ex mieheni hengasi aina alasti ja nautti kun sai verhot auki kulkea niin ertä kaikki varmasti näkee. se oli vtun ahdistavaa :D sivusta

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

ex mieheni hengasi aina alasti ja nautti kun sai verhot auki kulkea niin ertä kaikki varmasti näkee. se oli vtun ahdistavaa :D sivusta

Aika monilla miehillä on taipumus itsensä paljasteluun. Miehet ovat itse silmillään rakastajia ja paljas iho saa heidät innostumaan, mutta eivät ymmärrä, että naisilla se ei mene ollenkaan niin. Tämän takia dick picejä lähetellään sitkeästi, vaikka naiset eivät niitä ollenkaan himoitse. Homoilla tämä tietysti toimii, uskoisin.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Aika monilla miehillä on taipumus itsensä paljasteluun. Miehet ovat itse silmillään rakastajia ja paljas iho saa heidät innostumaan, mutta eivät ymmärrä, että naisilla se ei mene ollenkaan niin. Tämän takia dick picejä lähetellään sitkeästi, vaikka naiset eivät niitä ollenkaan himoitse. Homoilla tämä tietysti toimii, uskoisin.

Lisään tähän, että tietysti, kun ollaan suhteessa, voi alastonjutut innostaa paljonkin, mutta ennen näkemätön (IRL) penis tanassa, ei tunnu muuta kuin palalta raakaa lihaa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tiedän! Ei tunnu kivalta vielä jos miehen jalkojen välissä heiluu 23 lerssukka

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tiedän! Ei tunnu kivalta vielä jos miehen jalkojen välissä heiluu 23 lerssukka

Näky on vain koominen, sori.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Näky on vain koominen, sori.

On se. Mutta on koko olemus komea ja lihaksikas. Voisi kuvaluettelon tehdä. Ku pitäs vaa housut jalassaan

• Anonyymi00012

Hän on nähnyt niin monen naisen p*räsilmän, että on sokaistunut.

• Anonyymi00023

Kysymyksestä ei selviä kumpiko on ollut alasti.
      Jos on ollut kotonaan alasti ja ikkunasta katsonut jotain talon ohi kulkevaa, niin silloinhan hän on nähnyt sen toisen ollessaan itse alasti.

• Anonyymi00024

Tietysti olen. Enhän muutoin tietäisi,mitä kaivata.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      119
      783
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      20
      716
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      639
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      567
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      517
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63