Vaatteita?? 🤣🤣🤣
Vastaukset 21
- Anonyymi00003
ap taitaa olla sillai laiha pläski
- Anonyymi00010
Entäpä sinä itse- oletko pitkä ja kaita, mutta et läheskään niin nuorekas mitä kuvittelet, babyface? Kolan käyttö näkyy
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Entäpä sinä itse- oletko pitkä ja kaita, mutta et läheskään niin nuorekas mitä kuvittelet, babyface? Kolan käyttö näkyy
Sulla näkyy korvat 🦾
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ootko kade kun sulle ei kukaan ole sanonut että olet ikäistäsi nuoremman näköinen? Vai miksi tahdot kyseenalaistaa faktan?
- Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ap vastasi? 😂 joteskin katkeraa on. Miksi utelet ap muiden kehon muotoja ootko sama joka kyselee myös etunimiä ym. sekä ikää ja ties mitä?? Onko sulla jotain ongelmia? Häiritseekö sua jonkun nuorekkuus hmmm…? Taitaapa häiritä voisit jo lopetella nuo utelut.
- Anonyymi00004
Silloin kun oli vielä nuori ja komea kyllä.
- Anonyymi00005
Läskit lyllertää ja hengästyy kun ovat laiskoja pitämään itsensä kurissa herkuttelun suhteen
- Anonyymi00006
OK
- Anonyymi00007
Syö jotain siinä huumeiden käytön välissä niin ehkä opit lukemaan mitä kysyttiin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Syö jotain siinä huumeiden käytön välissä niin ehkä opit lukemaan mitä kysyttiin.
Ei ole. Kysytty yhtään mitään tampio
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole. Kysytty yhtään mitään tampio
Kysymysmerkki viittaa kysymykseen ääliö.
- Anonyymi00008
En muuta kuin ilman paitaa. Hänellä tuntuu olevan kyllä kova tarve esitellä itseään alasti. Minusta on mukavampi katsella häntä joissain tietyissä vaatteissa, esim. farkuissa ja villapaidassa. Epäilen, että hän viihtyy kotonaan paljon ilman vaatteita. En tiedä, tykkäisinkö sellaisesta, jos asuttaisiin yhdessä. Saattaisi olla häiritsevää.
naiselta- Anonyymi00009
ex mieheni hengasi aina alasti ja nautti kun sai verhot auki kulkea niin ertä kaikki varmasti näkee. se oli vtun ahdistavaa :D sivusta
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
ex mieheni hengasi aina alasti ja nautti kun sai verhot auki kulkea niin ertä kaikki varmasti näkee. se oli vtun ahdistavaa :D sivusta
Aika monilla miehillä on taipumus itsensä paljasteluun. Miehet ovat itse silmillään rakastajia ja paljas iho saa heidät innostumaan, mutta eivät ymmärrä, että naisilla se ei mene ollenkaan niin. Tämän takia dick picejä lähetellään sitkeästi, vaikka naiset eivät niitä ollenkaan himoitse. Homoilla tämä tietysti toimii, uskoisin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aika monilla miehillä on taipumus itsensä paljasteluun. Miehet ovat itse silmillään rakastajia ja paljas iho saa heidät innostumaan, mutta eivät ymmärrä, että naisilla se ei mene ollenkaan niin. Tämän takia dick picejä lähetellään sitkeästi, vaikka naiset eivät niitä ollenkaan himoitse. Homoilla tämä tietysti toimii, uskoisin.
Lisään tähän, että tietysti, kun ollaan suhteessa, voi alastonjutut innostaa paljonkin, mutta ennen näkemätön (IRL) penis tanassa, ei tunnu muuta kuin palalta raakaa lihaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tiedän! Ei tunnu kivalta vielä jos miehen jalkojen välissä heiluu 23 lerssukka
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tiedän! Ei tunnu kivalta vielä jos miehen jalkojen välissä heiluu 23 lerssukka
Näky on vain koominen, sori.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Näky on vain koominen, sori.
On se. Mutta on koko olemus komea ja lihaksikas. Voisi kuvaluettelon tehdä. Ku pitäs vaa housut jalassaan
- Anonyymi00012
Hän on nähnyt niin monen naisen p*räsilmän, että on sokaistunut.
- Anonyymi00023
Kysymyksestä ei selviä kumpiko on ollut alasti.
Jos on ollut kotonaan alasti ja ikkunasta katsonut jotain talon ohi kulkevaa, niin silloinhan hän on nähnyt sen toisen ollessaan itse alasti. - Anonyymi00024
Tietysti olen. Enhän muutoin tietäisi,mitä kaivata.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491