Viehätysvoimaasi ja loukata minua ja sitte puhua kavereidesi kanssa että nyt se taas yritti. En lähesty enää sinua en voi luottaa sinuun nainen.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Totta. Oln niin viehättävä et testaan sitä anonyymipalstalla missä mua ei voi nähdä.
- Anonyymi00007
Sama. Kokoajan testi päällä täällä, kun olen ihan h..vetin viehättävä. 😂
- Anonyymi00002
Mulla ei oo kavereita, jolle juoruilisin 🙋
- Anonyymi00003
Näin kävi. Puhuttiin kavereiden kanssa että et läpäissyt testiä.
- Anonyymi00004
Ohi. Ei hän lähestynyt.
- Anonyymi00005
sun kanssa ei kyllä pistetä enää yhtäkään vahinkoa kiertämään
- Anonyymi00006
Ohi. Hän ei ole koskaan lähestynyt siinä mielessä. Enkä ole kertonut hänestä kenellekään (koska ei ole mitään kerrottavaa). Puhun hänestä ainoastaan kaverina/työtuttuna, niiden kanssa jotka hänet jo muuta kautta ennestään tuntevat. Ja nykyään ainoastaan silloin, jos joku muu mainitsee hänet ensin. Eli harvoin. Kun ei häntä edes näy enää maisemissa.
Naiselta- Anonyymi00008
Ei ollut kyse sinusta uuvelo
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ole se, keneksi luulet pöhelö. Eikä tämä ollut vastaus kellekään tietylle, uuvatti.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Etkö ymmärrä mitä tarkoittaa Ohi? Se tarkoittaa juuri sitä, ettei ole mulle.
- Anonyymi00009
Eniten se,että oletkohan edes sama, nähnyt pari samannäköisiä
- Anonyymi00012
Vai onko vain helpompi selittää asia noin että ei tarvitse uskaltaa lähestyä enää?
- Anonyymi00013
Mitä tulisi tehdä, kun eräs lähettelee viestiä usein somessa?
- Anonyymi00015
Estää!
- Anonyymi00016
Jos et halua viestejä, kehut rohkeudesta, annat kiltisti pakit ja pyydät ystävällisesti lopettamaan viesteilyn.
- Anonyymi00014
Ei ne kyllä uskoisi kukaan, jos sellaista yrittäisin väittää. Kenestäkään.
- Anonyymi00017
Ohi, kun ei hän koskaan edes tuonut esille tunteitaan eikä mulla ole tapana testailla yhtään mitään. Enkä muuten juoruile sydämenasioista kenellekään. Opin jo nuorena että ne on paras pitää itsellään tai sitten jakaa sen kanssa, jota ne koskevat. (Miksi edes vastasin aloitukseen, jossa mikään ei osu kohdalleen. 😂)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491