Tuntuiko sinusta siltä

Anonyymi-ap

että tunteillasi vain leikiteltiin? Miksi?

48

486

Vastaukset 48

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En jaksa.

• Anonyymi00008

Edelleen.

• Anonyymi00002

Ei. En vain tiedä haluaako muutakuin munaa. Mahdoton sanoa mitään tunteista kun ei ole puhuttu. Joten en lähde tuomitsemaan tai muutakaan kun ei vain voi tietää.

• Anonyymi00010

Mahtaa olla aikamoinen lady, kun noin puhut hänestä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tyylikkäältä vaikuttaa.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kaikki selviää aikanaan.

• Anonyymi00017

Hyvä asenne, aina kannattaa tutustua ensin rauhassa.

• Anonyymi00003

Kyllä ja olen neutraali täällä.

• Anonyymi00004

Mitä "olen neutraali" tarkoittaa, tai "täällä"?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitä "olen neutraali" tarkoittaa, tai "täällä"?

Ilmeisesti normi Pirkko

• Anonyymi00006

Kyllä hän lopulta loukkasi minua, mutta silti mietin, voiko syynä olla jokin muu, liian suuret tunteet joita ei osannut käsitellä siinä hetkessä?

• Anonyymi00030

Puhut hän miehestä varmaan.

• Anonyymi00007

Mitkä tunteet? Kuka? Ketä? En tiedä.

• Anonyymi00012

Ei tietenkää tunnu. Tiedän että hän aidosti rakasti minua silloin joskus.

• Anonyymi00014

Joo jos nimesi päättyy e kirjaimeen

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Päättyykö sinun nimi L tai R kirjaimeen

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No tämähän on hyvä, että näin avoimesti asian täällä tunnustat niin voin ottaa tämän puheeksi kanssasi.
        -sivusta

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

No tämähän on hyvä, että näin avoimesti asian täällä tunnustat niin voin ottaa tämän puheeksi kanssasi.
        -sivusta

Kiva. Juu sitte se valehtelee sullekin tunteensa. Onnea paljon.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tiesithän, että olemme olleet yhtäjaksoisesti sieltä -24 keväästä saakka tässä jutussa ja rakasteltu koko tämä aika sieltä saakka. Olenhan sentäs hänen sanojensa mukaan ainoa jonka kanssa tälläinen yhteys jota ei ole kenenkään muun kanssa kokenut ja ainoa kenen kanssa voisi kuvitella seurustelevansa. Hänen silmistä näkee tunteet ja kosketuksesta välittämisen.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tiesithän, että olemme olleet yhtäjaksoisesti sieltä -24 keväästä saakka tässä jutussa ja rakasteltu koko tämä aika sieltä saakka. Olenhan sentäs hänen sanojensa mukaan ainoa jonka kanssa tälläinen yhteys jota ei ole kenenkään muun kanssa kokenut ja ainoa kenen kanssa voisi kuvitella seurustelevansa. Hänen silmistä näkee tunteet ja kosketuksesta välittämisen.

Mistä ihmeen keväästä 24. Minähän en liity mitenkään teihin. Jättäkää mut teidän kuvioista pois. Stanan sairasta tuollainen. Pankaa rauhassa ei kiinnosta. Jotenki säälittäviä tulla sotkemaan toisten kaipaus viestejä jossa ei ollut mitään tunnistetta. Et tiedä ketä kaipaan ja kenestä kirjoitin viestini. En edes tiedä kuka olet. Hanki elämä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tunne jutut meni aikoja sitten jännä Jannelle. Se stoori kirjoitettu tähtiin.
        Muita ei ole. Mitä soppaa tai soppia itse keittelet täällä joka päivä, joka yö, joka viikko, joka kuukausi ?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Tunne jutut meni aikoja sitten jännä Jannelle. Se stoori kirjoitettu tähtiin.
        Muita ei ole. Mitä soppaa tai soppia itse keittelet täällä joka päivä, joka yö, joka viikko, joka kuukausi ?

En tunne ketään Jannea. En tietääkseni yhtään mitään kirjoitan anonyymejä viestejä kaipauksesta. Jotka eivät liity mitenkään sinuun.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sinä olet kaikkien ihmisten välissä näsäviisaana.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Sinä olet kaikkien ihmisten välissä näsäviisaana.

Minun viestiin jos tullaan viistelemaan niin todellakin olen. Seurustelkaa muualla ei liikuta minua.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Onko Lady vai miehelle ?
        Veikkaan .....

• Anonyymi00037

Miksi sinua kiinnostaa kenestä puhun kun sinä ja minä emme edes tunne toisiamme? Et tunbe tyyppiä josta kirjoitan.Jos sä tuut väittää joku on valehdellu mulle joskus tunteensa vaikka ei edes tunneta totta kait vastaan takaisin. Ihme urpo.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mistä ihmeen keväästä 24. Minähän en liity mitenkään teihin. Jättäkää mut teidän kuvioista pois. Stanan sairasta tuollainen. Pankaa rauhassa ei kiinnosta. Jotenki säälittäviä tulla sotkemaan toisten kaipaus viestejä jossa ei ollut mitään tunnistetta. Et tiedä ketä kaipaan ja kenestä kirjoitin viestini. En edes tiedä kuka olet. Hanki elämä.

👍👍👍

• Anonyymi00039
        Anonyymi00032 kirjoitti:

En tunne ketään Jannea. En tietääkseni yhtään mitään kirjoitan anonyymejä viestejä kaipauksesta. Jotka eivät liity mitenkään sinuun.

Hyvä tietää mutta ilman tunnisteita. Onnea sinulle Amorin tielle. Tämä tuli nyt naiselta.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Minun viestiin jos tullaan viistelemaan niin todellakin olen. Seurustelkaa muualla ei liikuta minua.

Kommentoit kuintenkin täällä.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kommentoit kuintenkin täällä.

Niin. Mitä sitte niin sinäkin. Minä olen kyllä aika varma tuosta mitä kirjoitin. Tähän kysymykseen vastauksesksi. Ja vaikka olisin väärässä sillä nyt ei olisi mitään merkitystä enää. Enkä usko että hän on ihminen joka tulee täällä mulle yöllä sellaista ilmoittamaan ihan vaan ilkeilläkseen.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Hyvä tietää mutta ilman tunnisteita. Onnea sinulle Amorin tielle. Tämä tuli nyt naiselta.

Luulen että te sitä onnea kaipaatte. Minä enää mitään rakkautta etsi.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kuulostat V naiselta

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kuulostat V naiselta

Sovitaan vaikka niin. Lueppa joskus selväpäisellä hetkellä tuokin mieteesi. Hyvää yötä.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Luulen että te sitä onnea kaipaatte. Minä enää mitään rakkautta etsi.

Et etsi rakkautta mutta kirjoitat kaipaus viestejä .... öööö tipuin kärryltä.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Et etsi rakkautta mutta kirjoitat kaipaus viestejä .... öööö tipuin kärryltä.

Eikait täältä mitään rakkautta haeta. Puretaan ajatuksia. En minä halua mitään suhteita enää lisää elämässäni. Ihmiset ilkeitä ja sairaita. Tekin sen todistatte. Mieluumin vaikka loppu elämä yksin. Siinäpähän revitte toisenne palasiksi.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Sovitaan vaikka niin. Lueppa joskus selväpäisellä hetkellä tuokin mieteesi. Hyvää yötä.

S nainen

• Anonyymi00049
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Kyllä tunnet selität vain

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Kyllä tunnet selität vain

En kyllä tunne. Enkä ole ikinä ollut kehenkään Janneen edes ihastunut saatikka rakastunut.

• Anonyymi00013

Tuntui. Kuumaa, kylmää... Ei minun elämäni ole sellaista varten.

• Anonyymi00018

Näihin et saa koskaan selvyyttä täällä.
      Joten kyselyt on turhaa.
      Aletaan nukkumaan.

🙏🏻

• Anonyymi00020

Minä en ajatellut niin, ettäkö se olisi ollut ihan vain leikkiä, mutta on tullut myöhemmin mieleen, että ehkä se hänestä tuntui siltä.

• Anonyymi00022

Parodian puhuminen, ja totuuden puhuminen on asia erikseen, sitä, ei edes osaa 90% ihmiskunnasta, N,

• Anonyymi00023

Kyllä. E

• Anonyymi00024

Höpö höpö. V

• Anonyymi00025

Ei ole kukaan siihen saanut mahdollisuutta

• Anonyymi00051

Mihin ?

• Anonyymi00027

Ketä V ? Minä, olen äärimmäisen sairas skitsofreenikko, ei mikään ulkoavaruuden olio, todellakaan, mutta, ihmiset eivät edes tätä hahmota, N

• Anonyymi00042

Joku / jotkut tuntuu nauttivan todella ketjujen sekottamisesta. B

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      144
      1273
    2. Mahdoton tilanne

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova
      Ikävä
      97
      929
    3. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      78
      864
    4. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      113
      815
    5. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      35
      645
    6. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      100
      558
    7. Mä olin ihan peloissani sun lähellä

Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel
      Ikävä
      21
      536
    8. On ikävä sinua ihana

En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.
      Ikävä
      28
      523
    9. Mitä jos näkisimme

Vyöryisikö samat tunteet uudelleen?
      Ikävä
      45
      514
    10. Kaipaamalleni naiselle

Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies
      Ikävä
      29
      457
    Aihe