että tunteillasi vain leikiteltiin? Miksi?
Vastaukset 48
- Anonyymi00001
En jaksa.
- Anonyymi00008
Edelleen.
- Anonyymi00002
Ei. En vain tiedä haluaako muutakuin munaa. Mahdoton sanoa mitään tunteista kun ei ole puhuttu. Joten en lähde tuomitsemaan tai muutakaan kun ei vain voi tietää.
- Anonyymi00010
Mahtaa olla aikamoinen lady, kun noin puhut hänestä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tyylikkäältä vaikuttaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaikki selviää aikanaan.
- Anonyymi00017
Hyvä asenne, aina kannattaa tutustua ensin rauhassa.
- Anonyymi00003
Kyllä ja olen neutraali täällä.
- Anonyymi00004
Mitä "olen neutraali" tarkoittaa, tai "täällä"?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä "olen neutraali" tarkoittaa, tai "täällä"?
Ilmeisesti normi Pirkko
- Anonyymi00006
Kyllä hän lopulta loukkasi minua, mutta silti mietin, voiko syynä olla jokin muu, liian suuret tunteet joita ei osannut käsitellä siinä hetkessä?
- Anonyymi00030
Puhut hän miehestä varmaan.
- Anonyymi00007
Mitkä tunteet? Kuka? Ketä? En tiedä.
- Anonyymi00012
Ei tietenkää tunnu. Tiedän että hän aidosti rakasti minua silloin joskus.
- Anonyymi00014
Joo jos nimesi päättyy e kirjaimeen
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Päättyykö sinun nimi L tai R kirjaimeen
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
No tämähän on hyvä, että näin avoimesti asian täällä tunnustat niin voin ottaa tämän puheeksi kanssasi.
-sivusta - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
No tämähän on hyvä, että näin avoimesti asian täällä tunnustat niin voin ottaa tämän puheeksi kanssasi.
-sivustaKiva. Juu sitte se valehtelee sullekin tunteensa. Onnea paljon.
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kiva. Juu sitte se valehtelee sullekin tunteensa. Onnea paljon.
Tiesithän, että olemme olleet yhtäjaksoisesti sieltä -24 keväästä saakka tässä jutussa ja rakasteltu koko tämä aika sieltä saakka. Olenhan sentäs hänen sanojensa mukaan ainoa jonka kanssa tälläinen yhteys jota ei ole kenenkään muun kanssa kokenut ja ainoa kenen kanssa voisi kuvitella seurustelevansa. Hänen silmistä näkee tunteet ja kosketuksesta välittämisen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tiesithän, että olemme olleet yhtäjaksoisesti sieltä -24 keväästä saakka tässä jutussa ja rakasteltu koko tämä aika sieltä saakka. Olenhan sentäs hänen sanojensa mukaan ainoa jonka kanssa tälläinen yhteys jota ei ole kenenkään muun kanssa kokenut ja ainoa kenen kanssa voisi kuvitella seurustelevansa. Hänen silmistä näkee tunteet ja kosketuksesta välittämisen.
Mistä ihmeen keväästä 24. Minähän en liity mitenkään teihin. Jättäkää mut teidän kuvioista pois. Stanan sairasta tuollainen. Pankaa rauhassa ei kiinnosta. Jotenki säälittäviä tulla sotkemaan toisten kaipaus viestejä jossa ei ollut mitään tunnistetta. Et tiedä ketä kaipaan ja kenestä kirjoitin viestini. En edes tiedä kuka olet. Hanki elämä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tunne jutut meni aikoja sitten jännä Jannelle. Se stoori kirjoitettu tähtiin.
Muita ei ole. Mitä soppaa tai soppia itse keittelet täällä joka päivä, joka yö, joka viikko, joka kuukausi ? - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tunne jutut meni aikoja sitten jännä Jannelle. Se stoori kirjoitettu tähtiin.
Muita ei ole. Mitä soppaa tai soppia itse keittelet täällä joka päivä, joka yö, joka viikko, joka kuukausi ?En tunne ketään Jannea. En tietääkseni yhtään mitään kirjoitan anonyymejä viestejä kaipauksesta. Jotka eivät liity mitenkään sinuun.
- Anonyymi00033
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinä olet kaikkien ihmisten välissä näsäviisaana.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sinä olet kaikkien ihmisten välissä näsäviisaana.
Minun viestiin jos tullaan viistelemaan niin todellakin olen. Seurustelkaa muualla ei liikuta minua.
- Anonyymi00036
Anonyymi00026 kirjoitti:
Onko Lady vai miehelle ?
Veikkaan ..... - Anonyymi00037
Miksi sinua kiinnostaa kenestä puhun kun sinä ja minä emme edes tunne toisiamme? Et tunbe tyyppiä josta kirjoitan.Jos sä tuut väittää joku on valehdellu mulle joskus tunteensa vaikka ei edes tunneta totta kait vastaan takaisin. Ihme urpo.
- Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mistä ihmeen keväästä 24. Minähän en liity mitenkään teihin. Jättäkää mut teidän kuvioista pois. Stanan sairasta tuollainen. Pankaa rauhassa ei kiinnosta. Jotenki säälittäviä tulla sotkemaan toisten kaipaus viestejä jossa ei ollut mitään tunnistetta. Et tiedä ketä kaipaan ja kenestä kirjoitin viestini. En edes tiedä kuka olet. Hanki elämä.
👍👍👍
- Anonyymi00039
Anonyymi00032 kirjoitti:
En tunne ketään Jannea. En tietääkseni yhtään mitään kirjoitan anonyymejä viestejä kaipauksesta. Jotka eivät liity mitenkään sinuun.
Hyvä tietää mutta ilman tunnisteita. Onnea sinulle Amorin tielle. Tämä tuli nyt naiselta.
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Minun viestiin jos tullaan viistelemaan niin todellakin olen. Seurustelkaa muualla ei liikuta minua.
Kommentoit kuintenkin täällä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kommentoit kuintenkin täällä.
Niin. Mitä sitte niin sinäkin. Minä olen kyllä aika varma tuosta mitä kirjoitin. Tähän kysymykseen vastauksesksi. Ja vaikka olisin väärässä sillä nyt ei olisi mitään merkitystä enää. Enkä usko että hän on ihminen joka tulee täällä mulle yöllä sellaista ilmoittamaan ihan vaan ilkeilläkseen.
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Hyvä tietää mutta ilman tunnisteita. Onnea sinulle Amorin tielle. Tämä tuli nyt naiselta.
Luulen että te sitä onnea kaipaatte. Minä enää mitään rakkautta etsi.
- Anonyymi00044
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kuulostat V naiselta
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kuulostat V naiselta
Sovitaan vaikka niin. Lueppa joskus selväpäisellä hetkellä tuokin mieteesi. Hyvää yötä.
- Anonyymi00046
Anonyymi00043 kirjoitti:
Luulen että te sitä onnea kaipaatte. Minä enää mitään rakkautta etsi.
Et etsi rakkautta mutta kirjoitat kaipaus viestejä .... öööö tipuin kärryltä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Et etsi rakkautta mutta kirjoitat kaipaus viestejä .... öööö tipuin kärryltä.
Eikait täältä mitään rakkautta haeta. Puretaan ajatuksia. En minä halua mitään suhteita enää lisää elämässäni. Ihmiset ilkeitä ja sairaita. Tekin sen todistatte. Mieluumin vaikka loppu elämä yksin. Siinäpähän revitte toisenne palasiksi.
- Anonyymi00048
Anonyymi00045 kirjoitti:
Sovitaan vaikka niin. Lueppa joskus selväpäisellä hetkellä tuokin mieteesi. Hyvää yötä.
S nainen
- Anonyymi00049
Anonyymi00032 kirjoitti:
En tunne ketään Jannea. En tietääkseni yhtään mitään kirjoitan anonyymejä viestejä kaipauksesta. Jotka eivät liity mitenkään sinuun.
Kyllä tunnet selität vain
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kyllä tunnet selität vain
En kyllä tunne. Enkä ole ikinä ollut kehenkään Janneen edes ihastunut saatikka rakastunut.
- Anonyymi00013
Tuntui. Kuumaa, kylmää... Ei minun elämäni ole sellaista varten.
- Anonyymi00018
Näihin et saa koskaan selvyyttä täällä.
Joten kyselyt on turhaa.
Aletaan nukkumaan.
🙏🏻 - Anonyymi00020
Minä en ajatellut niin, ettäkö se olisi ollut ihan vain leikkiä, mutta on tullut myöhemmin mieleen, että ehkä se hänestä tuntui siltä.
- Anonyymi00022
Parodian puhuminen, ja totuuden puhuminen on asia erikseen, sitä, ei edes osaa 90% ihmiskunnasta, N,
- Anonyymi00023
Kyllä. E
- Anonyymi00024
Höpö höpö. V
- Anonyymi00025
Ei ole kukaan siihen saanut mahdollisuutta
- Anonyymi00051
Mihin ?
- Anonyymi00027
Ketä V ? Minä, olen äärimmäisen sairas skitsofreenikko, ei mikään ulkoavaruuden olio, todellakaan, mutta, ihmiset eivät edes tätä hahmota, N
- Anonyymi00042
Joku / jotkut tuntuu nauttivan todella ketjujen sekottamisesta. B
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1441273
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97929Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78864Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113815- 35645
- 100558
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel21536On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28523- 45514
Kaipaamalleni naiselle
Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies29457