Edelleen pyydän anteeksi sitä kun luulin olevani toisesta miehestä kiinnostunut, vaikka en ole. Ainoastaan sinusta olen kiinnostunut. Mitään en ole tehnyt kenenkään toisen kanssa. En kyllä sinunkaan kanssa siis, mutta tajusit varmaan tämän aloituksen pointin.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Tajusin, mutta ei minua haittaa , vaikka kävisit p*ntavana koripallojoukkueen hyvinvointipäivillä. Olen minäkin ollut usean eri kaunottaren kanssa. Kerään kokemuksia, että tulen naisten kanssa itsevarmemmaksi ja paremmaksi. Haluan harjoitella kovasti, että pystyn sitten täyttämään sinun odotukset. Hyvää yötä.
- Anonyymi00003
En ole vihainen, jos minusta oikeesti välität. Oot ainoa mun mielessäni, muita en halua. Vihreäsilmäselle naiselle.
M>N- Anonyymi00005
Aika monella on vihreät silmät.
- Anonyymi00004
AP naiselle vinkki: laita viesti miehelle, ihan vaan lyhyt, niin kyllä se vastaa. Siitä se sitten lähtee.
- Anonyymi00006
No nyt on noloa hommaa..
- Anonyymi00013
Älä nyt noin itseäsi arvostele naista lähinnä itselleen esittävän keken avauksissa jankuttava suuri mielipidevaikuttaja
- Anonyymi00007
Luuleminen ja tietäminen ovat kaksi eri asiaa. Se ei ole pois keneltäkään kuin olettajilta.
- Anonyymi00008
Eli yritit ensin toista miestä ja kun hän ei ollutkaan sinusta kiinnostunut, nyt sitten tämä kakkosmies kelpaakin. Heh heh. Toivotaan, ettei hän tajua temppuasi. Lycka till!
- Anonyymi00009
Kuulostaa käyneen juuri noin.
- Anonyymi00010
No jep muita soimaa tuosta käytöksestä ja sitten sortu itse samaan. Ei tainnut kelvata sille paremmalle vaihtoehdolle ja nyt hakee 2nd best. Et voi syödä kakkua ja säästää sitä, näin se vaan menee. Mennyttä on.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No jep muita soimaa tuosta käytöksestä ja sitten sortu itse samaan. Ei tainnut kelvata sille paremmalle vaihtoehdolle ja nyt hakee 2nd best. Et voi syödä kakkua ja säästää sitä, näin se vaan menee. Mennyttä on.
Onko mennyttä? -sivusta
- Anonyymi00014
Eläytykäämme naista esiintyvän aloitukseen ja palstaäijän itsensä kirjoittamaan vastaukseen
- Anonyymi00012
kyllä maaninen pienten tyttöjen äitikin voi i mieheen ihastua :/ kun oma mies ei huomioi :/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491