Vai miten on? Kohta nimittäin on aika.
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Kyllä kaivatun kaipuun kohde tänne varmaan tulee, koska onhan tämä ikävä palsta.
- Anonyymi00002
Mihin on aika? Saisi alkaa tapahtumaan jo.
- Anonyymi00003
Mitäpä tapahtumaa sinä odotat? Ap
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitäpä tapahtumaa sinä odotat? Ap
Sitä että tavataan kahdestaan. On aikamoinen energia välillämme mikä odottaa purkautumista.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sitä että tavataan kahdestaan. On aikamoinen energia välillämme mikä odottaa purkautumista.
Sinun pitää esittää tapaamisesta ehdotus sille, ketä tarkoitat. Ap
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinun pitää esittää tapaamisesta ehdotus sille, ketä tarkoitat. Ap
Meillä on vähän niin kuin sovittu jo tai niin luulen. En tiedä ymmärsikö hän mutta ainakin tuntuu niin että hän haluaisi tavata.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Meillä on vähän niin kuin sovittu jo tai niin luulen. En tiedä ymmärsikö hän mutta ainakin tuntuu niin että hän haluaisi tavata.
No mikäs siinä sitten. Jos on jo sovittu, niin miksi sitten kirjoitit, että saisi alkaa tapahtua? Ap
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
No mikäs siinä sitten. Jos on jo sovittu, niin miksi sitten kirjoitit, että saisi alkaa tapahtua? Ap
Kestää vielä muutaman viikon että tavataan. Piinaavaa odotusta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kestää vielä muutaman viikon että tavataan. Piinaavaa odotusta.
Ok. Minulla ei kestä enää niin kauan. On aika toimia ja itse asiassa toiminkin jo. Ap
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ok. Minulla ei kestä enää niin kauan. On aika toimia ja itse asiassa toiminkin jo. Ap
Hyvä sulle. Itsekin toivoisin että mahdollisuus nopeammin mutta en tiedä onko mahdollista.
- Anonyymi00004
Se riippuu ihan sinusta. Osaan kyllä varoa.
- Anonyymi00005
Mitä tarkoittaa tuo varominen eli? Ap
- Anonyymi00010
Kaitsu ei sovi, R-mies kyllä.
- Anonyymi00012
Oho. Huomasin kirjoitusvirheen aloituksessa. Siinähän piti olla kysymäänkään eikä kysymykseenkään. Pahoittelen tätä. Ap
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oho. Huomasin kirjoitusvirheen aloituksessa. Siinähän piti olla kysymäänkään eikä kysymykseenkään. Pahoittelen tätä. Ap
Ja jatkan vielä, että nimittäin ois kannattanut kysyä se, mitä tarttee eikä suin päin tehdä, mitä on tehty ja mitä yhäkin tehdään. Ap
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Toivotko siis, että Kai tulisi kysymään sinulta jotakin?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä kysyttävää sillä olisi trollisedältä? Sivusta tungettelevan utelias yksilö. Moro
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Muista aloittajaäijä kilvoitella vielä edes jollain kolmannella kirjaimella että tulee nääs variaatiota varmasti
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kai jos ei tule kysymykseenkään tänne vastaamaan, kuten tuon ymmärsin niin ei silloin tule varmaan kysymäänkään, joten siinä mielessä kirjoitusvirhettä ei tapahtunut.-sivu
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Muista aloittajaäijä kilvoitella vielä edes jollain kolmannella kirjaimella että tulee nääs variaatiota varmasti
Pike tässä terve. En ole vieläkään sun maalittama äijä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei nyt aivan niinkään. Korjasin tuossa ylempänä, tarkoitin, että kai olisi voitu minultakin kysyä, jos on jotain sanottavaa. Pike eli ap
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Pike tässä terve. En ole vieläkään sun maalittama äijä.
Just just aloittajaäijä, on varsin ikävä lieveilmiö, että tiettyjen päissä nämä sinun piket ja kiket muuttuu tosielämän henkilöiksi ikäänkuin. Ei vaan yhdeksi henkilöksi kun kun
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kai jos ei tule kysymykseenkään tänne vastaamaan, kuten tuon ymmärsin niin ei silloin tule varmaan kysymäänkään, joten siinä mielessä kirjoitusvirhettä ei tapahtunut.-sivu
Noup. KAI ei tule kysymäänkään. Kaipa ei tule, kun ei muuta osaa kuin tehdä hallaa. Pike
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Just just aloittajaäijä, on varsin ikävä lieveilmiö, että tiettyjen päissä nämä sinun piket ja kiket muuttuu tosielämän henkilöiksi ikäänkuin. Ei vaan yhdeksi henkilöksi kun kun
Ruotsistako kirjoittelet,pohjoisesta?Tuo tyyli on tuttua.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sinäkin kirjoitat näitä vain sen eurosi takia.
- Anonyymi00023
juu, kohta, huomenna alkaa 🤘🎸🥁🎶🤘 menijät tietävät mikä😅
- Anonyymi00028
En mene tänä vuonna, vaikka olen kotona. Harmi…
- Anonyymi00024
eksäni syytti minua aina jopa siitä että olin vihattu eikä minulla ollut ystäviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491