Muistelen kuulleeni, että islamin uskossa pitää kuolleet haudata melko pian kuoleman jälkeen. Oliko se nyt viimeistään kolmantena päivänä vai jo aikaisemmin?
Mites tämä tapaus: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012130186.html on mahdollinen? Keitä tullaan teloittamaan islamin vastaisesta hautauksen viivyttelystä?
Kertokaas, vääräuskoiset koirat ja muut mullahit!
Hautausmääräys?
9
<50
Vastaukset 9
Raamatun mukaan noitanainen ei saa elää, oletko totellut määräystä?
- Anonyymi00001
Kuollut ruumis on jo maata heti siitä sielun poistuttua
- Anonyymi00002UUSI
Päivän sana
Perjantai 10.7.2026
Miten valtavia, miten pelottavia ovatkaan sinun tekosi, kerrottakoon niistä kaikille. Minä julistan sinun suuruuttasi.
Ps. 145:6
Miten IHMINEN HERÄÄ ELOONSA, tämä ei ole ihmisen vallassa-- Anonyymi00003UUSI
Mikä rakenne on elämän ja kuoleman välissä
- mikä on siirtymä läpi aikojen - Anonyymi00004UUSI
Ken pystytääpi elämälle majatalon ja valta pitää yllä siinä elämä
- Anonyymi00005UUSI
Kuolleet haudatkoon kuolleensa vaikka kiviläjänsä alle
Päivän Sana
Perjantaina 10.07.26
Hän on suojaava varjo, hän on vartijasi, hän ei väisty viereltäsi. Päivällä ei aurinko vahingoita sinua eikä kuunvalo yöllä. Herra varjelee sinut kaikelta pahalta, hän suojelee koko elämäsi.
Ps. 121.5–7
Koko elämän ja ikuisuuden kestävä vakuutus. Ei siis huono tarjous. Niin kuin tavallisissa vakuutuksissa, myös tässä luvataan turvaa vahingon tapahduttua. Mutta vielä enemmän: tämä vakuutus myös tutkii vahinkojen laadun etukäteen ja määrittelee, mitkä niistä voivat vakuutuksen haltijaa kohdata, mitkä eivät. Jokaisen vahingon on tuotettava lopulta jotakin hyvää, ei riitä, että vahinko vain tapahtuu. Vakuutuksessa on vielä pykälä, että suurin korvaus jaetaan sitten, kun aika päättyy. Ihmeellisintä on se, että vakuutuksen antaja on itse maksanut vakuutuksen etukäteen puolestamme kokonaan ja kattavasti. Meidän ei tarvitse korvata siitä mitään, riittää, kun ilmoittaudumme sen haltijaksi. Ilmoittautumisenkin vakuutuksen antaja on tehnyt niin helpoksi, että sitä ei varsinaisesti tarvitse edes tehdä itse, vaan suostua vain siihen, että vakuutus on jo otettu. Olisiko hyvä sopimus sinullekin, mitä luulet?
Tämä on ajasta aikaan olevaa elämän määritelnää- Anonyymi00006UUSI
Kuolema korjaa kaikki lyhytnäköiset omiin läjiinsä - jauhaen nämä uuteen järestykseen elämälle.
- Anonyymi00007UUSI
Miten aina olevaa voisi HAUDATA ?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten aina olevaa voisi HAUDATA ?
Elämä on rajattomuutta,
- mutta ihmisen järki se loppuu aina kuin videntse vattahalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881408
- 681166
- 65971
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste165868- 92771
Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78764Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103684Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37646Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova60645- 43641