Kaikesta tapahtuneesta. Vaan. Eipä mee enää kauaa, kun on tietoinen, koska naapurit. Ne kun tietävät yhtä jos toista, mutta ei aivan kaikkea kuitenkaan vielä. VIELÄ. Ja tätä mä oon yrittänyt estää koko ajan. Ei auta, vaikka kuinka käytte yhä edelleen soittelemassa yötä myöten ovikelloa, viemässä mun posteja, niin että jää tärkeät kirjeet saamatta. Ei myöskään uhkailu tepsi.
Ja.
Mullahan on, mitä näyttää. Ihan toteen perustuvia.
Mitä sulla? Ei muita kuin valheita.
Pike
Taitaa äitivolvo olla täysin tietämätön
14
188
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Aletaanko puhumaan kollektiivisista asioista? Pike
- Anonyymi00005
Paahan gubbe ihmeessä lisää tarinaa..tulille le le
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Paahan gubbe ihmeessä lisää tarinaa..tulille le le
Kyllä sitä tulee. Älä hätäile.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kyllä sitä tulee. Älä hätäile.
Kohta palstasetä kertoo raskaat vuodet, menneet vuodet, tulevat vuodet tuoreeks terveeks terveisiä Suomi-neidon prseest
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kohta palstasetä kertoo raskaat vuodet, menneet vuodet, tulevat vuodet tuoreeks terveeks terveisiä Suomi-neidon prseest
Ne eivät ole mun juttuja vaikka kuinka yrittäisit mun niskoille niitä laittaa. Sorge ny vaa.
- Anonyymi00002
Joopa joo, aloittajaäijä. Miten rappukäytävä korostuu tai tulee pian korostumaan tässä kerronnassa? Naiselta fasilitointia
- Anonyymi00003
Wepe oikein nääs kalasti taas luvatta viipyy viipyy liikaa
- Anonyymi00004
No katsotaan, mitä sinne sijoittuu. En voi sanoa vielä. Pike
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
No katsotaan, mitä sinne sijoittuu. En voi sanoa vielä. Pike
No sitten sinä gubbe pidät näitä hulluja jännityksessä varmaan?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
No sitten sinä gubbe pidät näitä hulluja jännityksessä varmaan?
Ei mun tartte. Ne on ihan itte sen tehneet.
- Anonyymi00011
Asutko Pike omakotitalossa ja oma postilaatikko?Laita se kameravalvonta sinne postilaatikoille.Minullakin on kirjeet aukaistu ja liimattu uudelleen yks tökerö oli pistänyt teipillä jopa kiinni.
- Anonyymi00012
Vastaavaa tapahtunut mullekin plus paljon vakavampia asioita, joista en tänne kerro. En muitakaan yksityiskohtia. Pike
- Anonyymi00013
Onko gubbe eli aapee näin? Onpa hyvä jos ei ole Lapissa tapahtunut kun siellä saa ampua pitkäpiippuisella, jos ei jää kiinni nimittäin ja lääniä kun on ja vähemmän väkeä, eli todistajia niin mahdollisuudet on hyvät selvitä impulssikontrollin pettämisestä
- Anonyymi00014
Äiti Volvo kuin joku Volvo Amazon Ford Mustang.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568