Ei kannata lahjoittaa seurakunnalle yhtään mitään. Joku homekorva lahjoitti ison rivitalokämpän, jolla seurakunta ei osannut tehdä mitään muuta kuin taloudellista tappiota. Nyt seurakunta myi asunnon eurolla.
Näin kertoo KS, https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/9605506 (juttu maksumuurin takana, siitä pahoittelut)
Haminan seurakunta tekee tappiota
Anonyymi-ap
3
206
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Korjaan itseäni: aikoo myydä, ei ole vielä myynyt.
- Anonyymi00002
Helppoahan se on seurakunnan sählätä verorahoilla. Mutta kuinka kauan tällä menolla riittää maksajia? Kirkostahan erotaan kiihtyvään tahtiin eikä tämä auta yhtään.
- Anonyymi00003
Uskonlahkot ovat usein kuolinvuoteilla haaskalintuina ja yrittävät saada vanhukset testamenttaamaan omaisuuden jälkeläisten ohi. Kirkolla on ihan työntekijöitäkin tätä varten. Olisiko tässä käynyt näin, mutta tällä kertaa seurakunnalle jäikin käteen musta pekka, linjasaneerausta odottava rotisko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 94786
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "206732- 67652
- 64566
- 45550
- 38541
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503