Minkä takia työ joinsuulaiset tuijotatte kaikkia vastaantulevia ja ohiajajia?
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
No kun outta niin hölömiskön näkösiä niin pittäähän teitä toljottoo...
- Anonyymi00002
Joenzuulaiset on kovia tuijottaa
- Anonyymi00005
Tuleepa avauksesta mieleeni terassiapinat.
Kun työskentelin lännellä näin niitä paljon.
Porchilla kiikkui mustaa väkeä tuijottamassa ohiklkijoita.
Ensin käytiin ruokakupongeilla hakemassa marketista tavaraa ja istahdettiin kiikkuun kyyläämään.
https://gardenandgun.com/in-the-south-the-porch-comes-first
Kaikilla ei ollut varaa ostaa ACta niinpä porchilla oli viileämpää istuskella.
Valkoisilla oli ne neliskulmaiset ilmastoitilaitteet tungettuna ikkuna-aukkoon.
https://www.popularmechanics.com/home/a1549/best-window-air-conditioners/
- Anonyymi00003
Lääkityksen puuttuessa kirjoitukset on mitä on. Kesäaika voi tehdä kepposet.
- Anonyymi00004
Mistä tietää, että joku tuijottaa? No pitää seurata katseella pitempään kyseistä henkilöä, eli tuijottaa. Mitä aloittaja siis tekee? Hän tuijottaa, toljottaa ja pällistelee.
- Anonyymi00009
Niinhän se tekee ja sitten ihmettelee muiden mahdollista tuijotusta.
- Anonyymi00006
Sattuuko se jos joku katsoo?
katsoa voi vaikka ns. tunteakseen, että onko kulkija tuttu että pääsisi jutulle.
Ihmeen herkkähipiäisiä tollukoita, ilmeinen terapian paikka jos ei katsetta kestä.- Anonyymi00007
Jos joku katseesta pahastuu sillä on mutakii salattavvoo
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos joku katseesta pahastuu sillä on mutakii salattavvoo
Putlerilla on tappajan katse.
- Anonyymi00010
Eikös ne siellä Hesassa katso mutta siitä huolimatta eivät katso? Viuhdotaan vain nopeasti menemään katsomatta ja varmaankin vain aistitaan muut ettei vallan päälle kävellä. Ja jos joku maisemia tai muuta mielenkiintoista jää katsomaan niin sehän on vasta epäHelsinkiläisitä.
- Anonyymi00011
Mihinkä sitä sinä katot, katse tiukasti kadun pinnassa?
- Anonyymi00012
Aina voi kulkea naama kiinni puhelimessa, jotta ei ole pelkoa "tuijottajista". 📱🚬💊
- Anonyymi00013
Hiä myö kahellaan ootko sie aito itäihmine da.
- Anonyymi00014
Muutenkin täkäläiset on kiinnostuneempia toisten asioista kuin omistaan.Kertoo vain siitä että elämä on melko ankeaa..Sellaista muka tietävää vaikkei edes tunneta henkilöä muuten kuin juorukerhon kautta nimi.
- Anonyymi00020
Kyllä äitisi sinut tuntee ja on ihan normaalia kysellä lapseltaan että onko kaikki hyvin kun pizza ja kola-juoma katoaa mutta jonnea ei näy.
- Anonyymi00015
Rismassa ainahi tuijotettaan oikeen kunnola, sinne ku männöö ostoksille, pittää katse olla tiukasti lattiassa ja suunnistoo eespäin lattiapintaa katsellen. Vähänkään jos katseen erehtyy nostaa lattiasta, het kaikki kahtoo ja toljottaa, kun sonni uutta aitausta!
- Anonyymi00019
Laita seuraavan kerran päällyshousut jalkaan. Ja ehkä voit ostaa uudet alushousutkin, sillä ne vanhat ovat jo likaiset ja reikäiset.
- Anonyymi00016
Ajoit niin oudosti, onko sinulla todella ajokortti? Ja miksi olet niin pieni ettei sinua oikein näe autossa. Oletko todella täyttänyt 18-vuotta tai edes 15-vuotta?
- Anonyymi00017
Tuo "katseallergia" kertoo vain huonosta itsetunnosta.
- Anonyymi00018
Asun ja haisen hämärässä vanhempieni luona, jotka ruokkivat minua. Joten en ole tottunut muiden katseisiin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Asun ja haisen hämärässä vanhempieni luona, jotka ruokkivat minua. Joten en ole tottunut muiden katseisiin.
Miten tottumattomuutesi näkyy vanhempiesi katsoessa sinua?
- Anonyymi00023
Minnuu ei tuijota kukkaa. Varsinkin hyvännäköset naaraat kääntää päänsä pois miun kohalla. Merkillistä.
- Anonyymi00024
Joskus rumatkin akat kattelee muualle. Ne kuvitelee olevansa seksikkäitä, ku niitä tuijottaa.
- Anonyymi00026
Höpö höpö
- Anonyymi00027
Eikun Tampere
- Anonyymi00029
hyvin sanottu
- Anonyymi00030
höpö höpö.
- Anonyymi00031
Uppo
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 72579
- 65575
- 47568
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522