Hauku joskus minuakin joksikin. Olisi kivaa nähdä edes jotain tunnereaktioita sinulta minulle.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
inhoon ihmisii geil on isot kaveripiirit ja kekkä ei koskaan sano toisista pahaa sanaa ai että ne on pelottavii hrrr
- Anonyymi00002
jos aina kaikkien kanssa olet mielenkielin olet todennäköisesti iso lisko saatanan ja paha mieleltäsi
- Anonyymi00004
Empaattivinen ottaa toisen tunteet huomioon!
- Anonyymi00015UUSI
Älä ajattele liian kapeasti asioita. Kosto ei ole hyvä piirre ihmisestä, samoin kuin turha riitelykin ei ole normaalia. Asioista puhuminen, vaikka on eriäviä mielipiteitä niitä on hyvä tuoda julki ja oppia samalla jollain tavalla niitäkin ymmärtää?
Erimielisyys ei ole este hyvälle keskustelulle. Hyvät perustelut riittää aina hyvään vuoropuheluun. Ja hyvä mielipiteiden vaihto ilman raivoamisia kertoo enemmän molempien hyvyydestä. Hyvä aikuistuminen syntyy monesti hyvien yhteisten kokemusten kautta.
- Anonyymi00003
Miksi pitää haukkua? Miksei saa olla empaattivinen?
- Anonyymi00005
nnii ja mä en haluu toisten kuolemiin sekaantua mä en halua niitä unissani nähdä
- Anonyymi00006
se kuka loi mulle tämmötteen pään on auki ja paljon
- Anonyymi00007
En anna sitä iloa sinulle.
- Anonyymi00008
Se olisikin ilo. Olisi ilo nähdä räiskyviä tunteita sinunkin puolelta.
- Anonyymi00009
….Rakas.
- Anonyymi00010
No voitko sitten jotain kivaa kirjoittaa? ❤️🔥
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
No voitko sitten jotain kivaa kirjoittaa? ❤️🔥
Suhtaudun avoimesti. Muuta en enää asian eteen tee.
- Anonyymi00012UUSI
Mitä pitäisi kostaa? En yleensäkään ole niitä tyyppejä, jotka haluaa kostaa. En oikein ymmärrä, mitä sillä saa tai mitä tavoitellaan. Mieluummin olen hiljaa, jos sille tuntuu, että nyt on niin paha mieli tai paha olla ja sen jälkeen tahtoisin keskustella, niin ei jäisi mieltä painamaan kummallekaan eikä sit tulisi enää joskus myöhemmin tavallaan lumivyöryn tapaan kasaantuneena yhä enemmän kasvaen, kunnes se on jo turhan iso asia käsitellä sillä tavalla simppelisti.
- Anonyymi00013UUSI
Lahna olet.
- Anonyymi00014UUSI
Minä tahdon olla semmoinen suloinen ja naista kunnioittava Mössykkä.
- Anonyymi00016UUSI
Kostan itselleni että saan maksimoitua oman kärsimykseni olkoon se muistutus itselleni miten käy kun menee rakastumaan johonkin mitä ei voi saada ja on sitte surullinen. Ajattelin läpsiä itseäni ja tehdä kuumalla makkaratikulla itselleni palovammoja jne...
- Anonyymi00017UUSI
No tämäpä taas aloittajaäijä graafiseksi meni. Ootkohan vähän liiankin melodramaattinen🥱
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
No tämäpä taas aloittajaäijä graafiseksi meni. Ootkohan vähän liiankin melodramaattinen🥱
Mistä sä kuulet musiikkia tuossa, kun sanot melodramaattiseksi? Sivu
- Anonyymi00019UUSI
Täältä tulee. Nyt haukun sinut.
Hau hau championit sinulle. Siitäs sait.
Hyvää vkl:a sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511423
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova99957Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78894Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113825- 41722
- 108632
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22574On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28553- 46536
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä355502