Työttömien työvoima kirppis pohjolankatu. Minne viette paremmat ja kalliimmat tavarat jotka ihmiset ovat myyntiin lahjoittaneet kannatte niitä omiin autoihinne nähty on ja osa myyjistännekin ovat kertoneet olen lahjoittanut kallistakin tavaroita mutta ei näy teillä myytävänä niitä tavaroita.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001UUSI
Eipä yllätä kun katsoo mitä etnistä porukkaa siellä on tiskin takana.
- Anonyymi00002UUSI
Omaan autotalliin ja sitten myyntiin.
- Anonyymi00009UUSI
Onko tämä totta??? Olen aiemminkin kuullut huhun autotallista jonne tavarat menee. Vai onko vanha huhu, aikanaan lähetyskirpputorin joku työntekijä otti parhaat päältä ja vei autotaalliinsa ja eteenpäin möi tämmönen huhu aikanaan on kiertätnyt mene ja tiiä onko tott ja kuka oli. Kuka haluaa mitään enää lahjottaa ei oo kivaa tämmönen jos totta on
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko tämä totta??? Olen aiemminkin kuullut huhun autotallista jonne tavarat menee. Vai onko vanha huhu, aikanaan lähetyskirpputorin joku työntekijä otti parhaat päältä ja vei autotaalliinsa ja eteenpäin möi tämmönen huhu aikanaan on kiertätnyt mene ja tiiä onko tott ja kuka oli. Kuka haluaa mitään enää lahjottaa ei oo kivaa tämmönen jos totta on
Se oli totta autokuskit veivät. Jäi kiinni kun myi kirpulla.
- Anonyymi00017UUSI
Jos tatu vilkaisee aidantakaa ei kyllä onnistu.
- Anonyymi00003UUSI
Samat kokemukset minulla.Sinne viedyt tavarat on tarkoitettu siellä myytäväksi eteen päin. Sama moraaliton toiminta taitaa olla yleistä lahjoituksilla toimivilla kirpputoreilla.
Vien nykyisin ylim. tavarat jätekeräyksiin.- Anonyymi00005UUSI
Kyllähän me myymme ne eteen päin, minä ainakin toti.fi myyn.
- Anonyymi00004UUSI
Tämä työttömiä tukeva toiminta olisi aika järjestää ammattitaitoisemmin!
- Anonyymi00006UUSI
On niin epäpäteviä myyjiä jokainen hinnoittelee erilailla,johto pitäisi vaihtaa ja onko kukaan rehellistä yrittäjää koskaan nähnyt.
- Anonyymi00007UUSI
Eikä! Osa näkyy ainakin eksyvän paikallisen trokarin tori.fi sivuille. Sinne kyllä menee vaahterakirpussakin myydyt ja myynnissä bongatut toriin kalliimmalla. Laitonta se kai ei nyt oo
- Anonyymi00014UUSI
Onko nainen vai mies, ikä?
- Anonyymi00015UUSI
Minulta hävisi vaahterakirpusta pieni kuparipannu.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minulta hävisi vaahterakirpusta pieni kuparipannu.
Tuo on kyllä tosikumma juttu
- Anonyymi00008UUSI
Oon siis aatellu et trokari ostaa sieltä halvalla ja myy kovemmalla torissa.
- Anonyymi00010UUSI
Kuka tämä trokari on? Nimi olisi hyvä tietää, niin osaa olla ostamatta.
- Anonyymi00012UUSI
Ei ole myynnissä vievät kotiin ja kuopion kirppiksille,olen kanssa viennyt kallista tavaraa siinä toivossa että ne myytäisiin täällä mutta ei näy ollenkaan myynnissä olen käynnyt joka päivä kshtomassa niinkuin tänäänkin omistajat myynnissä eri paikoissa ja ottavat rahat tilittämättä joka ei ole oikein.
- Anonyymi00013UUSI
Tämä on varastamista ja rikollista toimintaa.Nyt loppuu ainakin minun tavaroiden varastaminen.
- Anonyymi00016UUSI
Lopettaisivat suosiolla,ennen kuin lappu tulee luukulle.
- Anonyymi00019UUSI
Onkos kauppapaikan vuokra pysynyt tasaisena kokoajan, jos on niin se konkka johtunee aivan jostain muusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401206
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova97909Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78854Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113805- 32601
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel20519- 97518
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28513- 45494
Kaipaamalleni naiselle
Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies29447