DGPT Heinola Open 2026
DGPT Elite -tason tapahtuma järjestetään pe 10.7. – su 12.7. Heinolan Kippiksen Championship-radalla. Tämä voi olla vuoden ainoa mahdollisuus nähdä amerikan ammattilaisia Suomen maaperällä. Paikalle saapuu myös Disc Golf Networkin LIVE-mediatuotanto, joten kilpailun näet tarvittaessa myös etänä.
Lue lisää tapahtumasivulta: https://kippis.org/heinola-open/
Kippis!
Jaa
Facebook
LinkedIn
X
Frisbeegolf: DGPT Elite Heinola Open 2026
6
57
Vastaukset 6
- Anonyymi00002
mukava harrastus en ole loukkaantunut hyvää kesää😍
- Anonyymi00003
Kippiksellä on yksi aktivisti, joka jaksaa postailla mainoksia. Lajin parissa touhuajat ovat koko ajan riskiryhmässä milloin se vakava loukkaantuminen osuu omalle johdalle.
- Anonyymi00004
pysy kotonasi ja ole sohvaperuna , me terveet heitellään frisbeetä kiitos!
- Anonyymi00006
Nyt ymmärsit väärin. Jos heittelet terveenä frisbeetä, niin tieteellisten tutkimusten mukaan terveistä tätä lajia harrastavista henkilöistä yli 80 % vammautuu jossain vaiheessa harrastusuraansa! Jotkut vammautuvat todella vakavasti, joten asiasta ei voi tehdä leikkiä. Esimerkiksi tunnettu lajilegenda Jeremy "Big Jerm" Kolingin vakava kaatuminen Tampereen kentällä kolmannella kierroksella 2025 PDGA Pro Worlds kisassa osoittaa, että laji on vaarallinen eikä edes kokeneet pelaajat voi välttyä loukkaantumisriskeiltä.
- Anonyymi00007
Yksi frisbeegolf harrastuksen uhri on Karen M. Cullinanin puoliso, joka sai frisbeekiekon silmäänsä Manuel F. Correllusin kansallispuistossa Martha´s Vineyardissa Yhdysvalloissa. Silmää ei voitu onnettomuuden jälkeen pelastaa. Karen kirjoittaa tästä tapauksesta 3. pvä marraskuuta 2016 paikallislehdessä vineyardgazette.com otsikolla ”Disc Golf Dangers”.
- Anonyymi00009
Väiski ja Nikke, nyt ei enää kritiikitöntä ylistämistä. Pienten lasten vanhemmat tarvitsevat muuntamatonta faktatietoa lajin vaarallisuudesta, jotta voivat arvioida onko frisbeegolf sittenkään sopiva laji omalle jälkikasvulle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731905Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541350Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 57842
- 47783
- 93757
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63757Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646