Hamina Garden

Anonyymi-ap

Lehtolaa (IS) muokkauksen kanssa lainaten:
”Näissä parametreissä riippumattomien kalkylien mukaan on evidenttiä, ettei viaabeleja vaihtoehtoja ole sille, että Hamina, maailma ja sijoittajat tarvitsevat kansainvälisen tason saunamaailman olkoonkin, että sen futiili eksistenssi tulee olemaan arkkitehtonisesti evidentti”?

7

81

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Konsulttitoimistolle täytyy tosin maksaa mehevä summa, että päivittävät hankkeen sanajärjestyksen, muutenhan pudotaan kelkasta.
      No, olkoon tuettakoon köyhää kaupunkia ilman korvausta tehtävällä suunnittelutyöllä:
      Garden Hamina.

• Anonyymi00002

Miksi ihmiset äänestävät kerta toisensa jälkeen päättäjiksi ihmisiä, joiden käsitys kehityksestä on se, mitä on nähtävissä Tervasaarikeississä. Myydään siis mekin vanhoja aikoja edustavat asiat, vaikkapa omat isoäitimme jollekulle, joka tekee bisnestä. Mummo sitten lähettää meille bonusta, kun nousukiito alkaa.

• Anonyymi00003

Mitä isot edellä sitä pienet perässä. Siitähän kertoo jo se, millaisia sanoja Hamina on valinnut kuvaamaan kaupunkia : ”maailmanluokan pikkukaupunki”! Mitä se on tarkoittavinaan? Että Hamina on maailmassa? Ja viittaako luokka kenties luokitteluun, jossa joku taho on valinnut Haminan siihen? Mitä taas tulee saunaMAAILMAAN, siinä unelmassa oletus lienee, että työllisyys kohenee, kun alueet sievät ja näpsäkät tyttölapset saavat töitä saunamaailman palvelusektorilta.

• Anonyymi00004

Projekti GH of Tervasaari Hamina on ikään kuin PK seudun mittaluokasta ja rahoista hieman pienempään, ruusun & ruiskukan perinteistuoksuiseen PA Haminaan siirretty fantasia, jossa rahan sijasta ryöstetään kaupungin historiallista satama-aluetta työntämällä se naurettavalla hinnalla pesulanpyörittäjän pelikentäksi.

• Anonyymi00005

Niin totta nämä huomiot. Ihmiset eivät oikein hahmota sitä, että nuo asioista päättävät ihmiset pelaavat yhteisillä rahoilla ja asioilla. Nämä päättäjät eivät itsekään näytä ymmärtävän sitä.

• Anonyymi00006

Kovaääniset vallaspiirit alkaneet terrorisoimaan päätöksillään, vaikka ovatkin lystin maksavien suuntaan hiirenhiljaa. Tämä on tosi jatkunut jo kauan.

• Anonyymi00007
      UUSI

Nämä Haminan päättäjät ovat vaarallista sakkia, kuten valtakunnan päättäjät. Suomea lahjoitetaan nyt datakeskuksille ja pienet sekä keskisuuret yritykset tapetaan. Mikään sellainen ei ole mitään, mikä on oman alueen asiaa, mutta mikä vain mikä tulee jostakin ja mistä ei tiedä mitään, on sitä jotakin. Tämä on tuhon tie. Autopesulapeltilootien laatija tulee ropopussinsa kanssa, niin nämä Haminan hölmöt luulevat, että taivas aukeaa, kun kaveri höpöttää jotakin saunamaailmajuttua. Eikö samalla voitaisi lahjoittaa kiinavenäjätoimijoille datakeskustonttikin siitä vierestä.
      On helppo tehdä aivottomia päätöksiä, kun ei ole henkilökohtaisesti korvausvastuussa virheistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 164
      1707
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      75
      1212
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      898
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      93
      790
    5. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      57
      574
    6. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      41
      572
    7. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      37
      567
    8. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      74
      510
    9. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      37
      459
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      28