K-kaupalta oli hieno ele lähettää K-kaupan logolla oleva kuormuri Iranin kuolleen johtajan hautajaisiin. Vaikka ei arvosta jotain henkilöä niin normaali ihminen kunnioittaa kuolleita, olipa se sitten millainen diktaattori tahansa. Hän oli varmasti tärkeä joillekin.
Kun kuolen niin toivoisin Tokmannin kuormurin hautajaisiini.
K-kaupan hieno ele.
15
149
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Syökää SIKAA!
T. K-Kaupan Väiski- Anonyymi00012
Molemmat suuret kauppaketjut ovat siis terroristien puolella. Sharialakiako kannattavat ?
- Anonyymi00003
Taas on kaikki rahat käytetty kansainvälisen tason hautajaisiin. Rauhoitu se on pirkkaa.
- Anonyymi00004
No hyvä.
- Anonyymi00005
Kun Putin kuolee syöpiinsä niin Prisman kannattaa lähettää " Rekkansa" hautajaisiin niin saavat hyvää mainosta.
- Anonyymi00014
Halpa-Hallin auto sopisi paremmin tuolle sekunda-Hitlerille.
- Anonyymi00006
Cittari hoitaa!
- Anonyymi00007
Se oli myyty uudelleen käyttöön kun ei enää suomessa päästöt menneet läpi.!
Ostajan vastuulla on poistaa manokset kontista mutta no sehän tuo K tarkoittaa heidän maassaan yhtä ja ainoaa asiaa..
Mutta mitähän ne olisi mieltä siitä että tuollakin kontilla on paljon rahdattu sitä saastaista sianlihaa niin voi vähän huulta väpättää se info jos joku uskaltaisi sen kertoa noille tollukoille.- Anonyymi00008
Se on ihan oikein sika on hyvää muslimillekin.
- Anonyymi00009
Ettei vaan olisi tämän K-kaupan sopimusyrittäjän vastuulla poistaa logot ?
- Anonyymi00010
Miksi valehtelet?
- Anonyymi00011
Kuka valehtelee ja mistä ?
- Anonyymi00015
Hienoa
- Anonyymi00016
K=KHOMEINI
- Anonyymi00017
Oli tosiaan hyvä idea, K-kauppa tukee naisten sortoa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6161317- 931080
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta185820Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.310779Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä213725- 58693
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht221604Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88600Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21541