Saimaan ympäri pyöräillään Saimaa Cycle Tourin merkeissä 10.–12.7.2026 | Imatran kaupunki https://share.google/hprdd8R1pASUkpM80
Saimaan pyöräily
Anonyymi-ap
34350
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Oon haaveillut vaan susta...Sinkku oon ollut kokoajan...
Vastaukset 34
Vanhimmat
Niin? Pyöräilkööt.
pyöräilkööt ilman sillan sulkemisia
Kieltämättä tämä sulku vähän sylettää. Eikö se lähtö ja maali voi olla vaikka Vuoksen maalisuoralla?
Kierrä sitte Saimaa jos et pääse sillasta yli😁
Olisivat aloittaneet Niskalta Olisi tullut asiakkaita uuteen Kisan suurmyymälään
Miten nyt pääsee patsaalta Rossoon syömään? Kysympähän vaan!
Nyt viel pääsee mut sitte kun koskisilta menee remonttiin?
Siihe tulee sitte se laiva parkkiin ja siitä autokannen läpi ajetaan. Siitä oli Uutisvuoksessa juttua kevällä.
Onko siellä laivassa Rosso ja tax free-myymälä?
Kävelemällä
En jaksa kävellä meltolasta
Ei varasteta hahmoa! Keksi itse omat hahmosi. Vai oletko mieleltäsi niin köyhä että kaikki pitää varastaa?
t.alkuperäinen
Patsaalaisilla oo mihinkää rossoo varaa kuitenkaan
Jäkerrä sitä ääsmarketin roiakeläppää vaan
Köyhä
Terolla ainaki tapahtuma menny pahasti ihon alle kun puumalantiekin tukossa. Jaksuhalit Terolle
Kukahan Tero mahtaa olla?
Paljonkohan jäi seutukunnalle euroja? 5700 osallistujaa ja majoituksissa täyttä Lappeenrantaa myöten. Somessa on tähän asti pelkästään kehuttu tapahtumaa, etenkin ulkomaalaiset on olleet otettuja suomalaisesta kesäyöstä.
Jos Imatranajo joku vuosi sakkaa, niin tässähän meillä on korvaaja valmiina ottamaan paikan eturivistä.
Tämä tapahtuma on ollu huippu alusta asti. Tekijät on sellasii et ei ole ihme et kasvua on ja tapahtumasta tykätään. Ajot joutaa haudata. Ihan tekohengitetty tapahtuma.
Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin tässä tapahtumassa vapaaehtoisista on pidetty hyvää huolta?
Näkyyhän fuo tekemisessä et fiilis on kaikilla hyvä.
Jos jokainen osallistuja jättää vaikka pari sataa euroa, niin toista miljoonaa jää paikkakunnalle rahaa. Mutta tuon osanottajamäärän voi kertoa ainakin kahdella tai kolmella, ei ne pyöräilijät yksin tule, mukana on huolto- tai muu porukka. He jättävät myös x-määrän euroja tänne. Joten isoista rahoista puhutaan.
Tästä voisi hyvinkin tulla Imatran ajojen korvaaja. Katuratakisojen tulevaisuus on joka tapauksessa uhattuna ja Imatran ajot on aika kaukana huippuvuosien tunnelmasta ja yleisömääristä.
Ja paljon vähemmän rassittaa luontoa tuota kaikille meille tärkeää elementtiä.
Eikä jälkien poiskorjauskaan näytä kestävän viikkoja, ellei kuukausia niin kuin pärinäkäryajoissa
Silta ja Tainionkoskentien toinen kaista Valtsulta Mansikkalaan päin oli käytännössä tukittu että syytä olikin korjata kaiteet pois mahdollisimman nopeasti.
IRRC sarjan lopetus oli paha isku ajoille. Tuhkien päälle perustetussa ESR sarjassa kilpailee suhteellisen nimettömiä kuskeja ja se ei houkuta suurta massaa. Kansa kuitenkin kuskien ohella rakastaa vauhtia ja tiukkoja kamppailuja kärkisijoista joita IRRC tarjosi. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ESR ei tule korvaamaan IRRC:tä ja ennen pitkää tapahtuma hiipuu pois. Pitää vain tajuta lopettaa ajoissa ennen kuin viivan alle jää liian suurta - merkkiä.
Totta turiset paras tosiaan lopettaa ajoissa, sitten kun on ne viimeiset ajot niin kenen kontolle jää viimeiset laskut, eli kuka maksaa.
Onneksi on vielä Imatranajot!Kestää edes tuo rataosuus kunnossa.Muualla on asfaltti huonossa kunnossa!
Kaupunki maksaa tottakai
Tosiaan, mitä sitä nyt muita teitä kunnostamaan:)
Vois järjestää talvella saman mut Saimaa Kicksled tour nimellä. Potkukelkoilla. Uissaakeli 👌
JEPULIS
Jee
Jostain luin että 2000 osallistujaa on jo ilmoittautunut ensi vuoden tapahtumaan.
Niin luki.10000 osallistujaa on tavoitteena?
Tapahtuma kiellettävä metaanipäästöjen takia😶🌫️😶🌫️😶🌫️😶🌫️