niin tiukasti vahingossa
mitenköhän se olis mahdollista
Yleensä ihmiset ei halaa
11
133
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ei mitenkään olis.
- Anonyymi00002UUSI
Tiukka halaus tarkoittaa että se toinen on erityinen ihminen jonka haluaa lähelleen.
- Anonyymi00003UUSI
Ja pskat. Se voi olla myös ihan kaverillinen.
- Anonyymi00004UUSI
Missä tilanteessa halaus tapahtui?
- Anonyymi00005UUSI
Oi kun saisi halata jotakin (joka haluaa) oikein tiukasti ja kunnolla, vähän kuin punkkina toisessa kiinni! Eikä minuun tepsi edes punkkipihditkään.
- Anonyymi00006UUSI
Sama täällä. Halasin kerran yhtä miestä. Tuli ihan kylmät väreet, se tuntui niin hyvältä.
- Anonyymi00007UUSI
Haluaisin myös halata laita viestiä jos vielä haluat.
- Anonyymi00008UUSI
Sinua haluan aina halata.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinua haluan aina halata.
Et taida haluta aidosti.. 😕
- Anonyymi00009UUSI
Nyt hoksasin, että minun halaus on liian löysä. Ihmiset pitää tiukemmista otteista. Ei lääppimisestä? Olen arka koskemaan, mutta eihän ihmiset rikki mene halauksesta.
Sivusta nainen - Anonyymi00011UUSI
Ohi. En halannut vahingossa.
Naiselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711653
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001000Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78914Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?111853- 49831
- 120746
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä413640Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22614On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28593- 52584