Oli aika, kun sut täältä kuvittelin tunnistavani. Näin meidän kirjaimet useasti.
Enää en ole meidän kirjaimia nähnyt. Kommenttini jäävät vaille vastauksia.
Ehkä et pidä musta enää tai et ole täällä ollutkaan. Ehkä meidän yhteys on sun puoleltasi kadonnut.
Voi hyvin. Nähdään IRL taas joku päivä. Pystyn olemaan kuin en olisikaan... tiedät.
n
Tilanteet muuttuu ihana (m)
11
283
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Anna nyt alkuun oma kirjaimesi ekana. En ole vähän aikaan kirjoittanut ihanuudelle.
- Anonyymi00002
Et sinä tule. Viimein sen hyväksyn.
- Anonyymi00003
Luen kun on aikaa, mutta tulin siihen tulokseen, ettei hän todennäköisesti täällä käy. Edelleen tunteet on yhtä vahvoja, kuin aikaisemmin. Eikä se asia varmasti tule muuttumaan pitkään aikaan.
J- Anonyymi00006
♥️ J
- Anonyymi00004
Olen tullut viimeksi hänelle miehelle viimeisin ex v. 23 p paikan asunnossa. Kun näin miten hän katsoi ystävääni silkkimekossa v. 23 jokin meni rikki sisältäni. Oli väsyksissä pieni lapsi sylissä. Hän tappoi minut sisältä. Hyvästelin tuon miehen syksyllä 24 ja paluuta ei ole.
- Anonyymi00005
Muistan kuinka S miehen ja aiemman J miehen kanssa tulin helposti, persoona vaikuttaa. Ja kiltteys. Edellisin J vihasi perhettäni sekä heitti läppää lapsuudestani heti kättelyssä. Hän oli vain vainoaja ja hullu. Semmoisen miekkosen kanssa minä sisältä kuollut ja niin rikki kun ikinä lisäännyin
- Anonyymi00007
Miten noiden pellejen (ed.) tietsikat saisi tuhottua?
- Anonyymi00008
Mitä kirjainta etsit. Oletko F?
- Anonyymi00009
Voi hyvin! Taisin viestittää sulle aikoinaan noilla sanoilla. M>N
- Anonyymi00010
Ei minulta 👆
- Anonyymi00011
Käsitin sen Hv viestin kyllä vähän toisin 😧
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491