Mitä kirjainta haluaisit kaivattusi kaipaavan ; )

Anonyymi-ap

Onko mies vai nainen ?

63

582

Vastaukset 63

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Haluaisin hänen kaipaavan ihmistä. Mitä minkään kirjaimen kaipaamisella on merkitystä. Ja mitä tulee tuohon ihmisen kaipaamiseen, niin sellaista, joka on hänelle merkityksellinen.

• Anonyymi00057

Hyvä vastaus!

Sivusta

• Anonyymi00002

Haluaisin hänen kaipaavan naista, jota hän haluaisi rakastaa ja jolta hän haluaisi vastaanottaa rakkautta.

• Anonyymi00052

Zekzia haluan

• Anonyymi00062
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Zekzia haluan

Ota yhteys maksulliseen, niin tuo hoituu hetkessä.

• Anonyymi00003

Sädekehät kaikilla 🙄

• Anonyymi00004

Ei kaikki palstalaiset ole itsekeskeisiä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niin, tarkoittaako se itsekeskeisyyttä, että myöntää toivovansa, että oma kaivattu kaipaisi itseään?
        Yksikään ei täällä kirjoita tai kaipaa ilman, etteikö toivoisi löytävänsä itseään koskevia kaipausviestejä juuri häneltä!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niin, tarkoittaako se itsekeskeisyyttä, että myöntää toivovansa, että oma kaivattu kaipaisi itseään?
        Yksikään ei täällä kirjoita tai kaipaa ilman, etteikö toivoisi löytävänsä itseään koskevia kaipausviestejä juuri häneltä!

Tottakai sitä toivoo, että juuri minua kaipaisi, onhan se ihan normaali asia tällaisella palstalla, mutta ihminen voi toivoa toiselle/toisille hyvää, vaikka juuri sitä itseä ei kaivattaisikaan. Kirjoitin tuolla vähän ylempänä oman kommenttini.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Rakkaus ei koskaan ole itsekeskeistä. Se on nimenomaan sen vastakohta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Rakkaus ei koskaan ole itsekeskeistä. Se on nimenomaan sen vastakohta.

Niin, miksi minulle sen kirjoitat? Siksikö, että minun pitäisi valehdella, että toivoisin hänen kaipaavan jotakuta muuta kuin itseäni? Hän tunsi minua kohtaan syvästi ja minä häntä kohtaan, niin en koe tarpeelliseksi valehdella mitä tunnen ja ajattelen. Ja ei, emme ole varattuja.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin, miksi minulle sen kirjoitat? Siksikö, että minun pitäisi valehdella, että toivoisin hänen kaipaavan jotakuta muuta kuin itseäni? Hän tunsi minua kohtaan syvästi ja minä häntä kohtaan, niin en koe tarpeelliseksi valehdella mitä tunnen ja ajattelen. Ja ei, emme ole varattuja.

Rakkaus haluaa parasta sille, jota rakastaa. Oman itsensä asettaa siinä asetelmassa toiselle sijalle. Olennaista on se, mitä rakastettu toivoo.

Ideaalitilanteessa molemmat osapuolet haluavat toisen olevan onnellinen ja sitä myöden molemmat tekevät kaikkensa sen eteen toisen hyväksi, ja tulevat siinä tilanteessa myös itse rakastetuksi.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Rakkaus haluaa parasta sille, jota rakastaa. Oman itsensä asettaa siinä asetelmassa toiselle sijalle. Olennaista on se, mitä rakastettu toivoo.

Ideaalitilanteessa molemmat osapuolet haluavat toisen olevan onnellinen ja sitä myöden molemmat tekevät kaikkensa sen eteen toisen hyväksi, ja tulevat siinä tilanteessa myös itse rakastetuksi.

Kyllä. Me olisimme olleet parhaat toisillemme ja nyt kärsimme molemmat. Näin uskon.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Aika monet ovat, koska eivät ymmärrä sitä etten voi sietää häirikköä, enkä halua olla missään tekemissä hänen kanssaan koskaan. Jo pelkkä hänen naamansa näkeminen saa minut voimaan pahoin!

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kyllä. Me olisimme olleet parhaat toisillemme ja nyt kärsimme molemmat. Näin uskon.

Sinä vain luulet niin mutta olet täysin väärässä! En ole koskaan halunnnut elämääni oman lapseni ikäistä henkilöä! Älä pane sanoja minun suuhuni, koska et todellakaan tunne minua!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olen kärsinyt kuukausia jo. On niin kova kaipuu hänen luo, että se on sietämätöntä.

Toivon, ettei hänellä ole ollut näin hankalaa, mutta tietysti toivon hänen ikävöivän myös.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ymmärrän. Tilanne kuulostaa kovin tutulta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

oletkohan sinä se syy tilanteeseen?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei tässä syyllisiä olla hakemassa. Jos ollaan, niin minussa se vika oli.

-Anonyymi00015

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ei tässä syyllisiä olla hakemassa. Jos ollaan, niin minussa se vika oli.

-Anonyymi00015

Anonyymi00020 siis.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Meidän tapauksessamme ei ole syyllisiä. Kahdesta hyvästä ihmisestä vaikeassa tilanteessa on kyse.

Anonyymi00021

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Anonyymi00020 siis.

Niin, ajattelin että olet eräs ns. ulkopuolinen.
        Oletko kenties nainen?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Niin, ajattelin että olet eräs ns. ulkopuolinen.
        Oletko kenties nainen?

Mies olen.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Mies olen.

En pääse yli tapahtumista.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Päästäisiinkö yhdessä?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Päästäisiinkö yhdessä?

tapahtuneista ja kivusta en tiedä ja sitten on asia mitä en usko pystyväni ikinä hyväksymään juuri tapahtumien takia.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

tapahtuneista ja kivusta en tiedä ja sitten on asia mitä en usko pystyväni ikinä hyväksymään juuri tapahtumien takia.

Kun rajat on ylitetty, niin ne on ylitetty.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mitä tapahtui?

sivusta samassa tilanteessa n

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Miksi kysyt? En "jaa"ketään miestå, jos sitä ajattelit. Ja vaikka liittyykin eräs tapahtumiin, niin tiedämme toisemme ja tapahtumat.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Asioita.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Se mies on ainakin varattu ! Lieneekö tuo setä-täti?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Toivon mukaan en ole.
        Tapasin maailman nro1 ihmisen. Ihastuttiin. Häntä ei enää näy.

epäilen että halusi vain yhden yön tarinan johon en suostunut. tuhat oli varmaan jo takana...

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Toivon mukaan en ole.
        Tapasin maailman nro1 ihmisen. Ihastuttiin. Häntä ei enää näy.

epäilen että halusi vain yhden yön tarinan johon en suostunut. tuhat oli varmaan jo takana...

Ei liity sinuun tai tilanteeseesi sadan prosentin varmuudella.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olen kärsinyt kuukausia jo. On niin kova kaipuu hänen luo, että se on sietämätöntä.

Toivon, ettei hänellä ole ollut näin hankalaa, mutta tietysti toivon hänen ikävöivän myös.

Jätäppä ne naapurit rauhaan 112!

• Anonyymi00054
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Otahan jo ne ilta neuroleptit oleggi!

• Anonyymi00055
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Miksi kysyt? En "jaa"ketään miestå, jos sitä ajattelit. Ja vaikka liittyykin eräs tapahtumiin, niin tiedämme toisemme ja tapahtumat.

Ei se ole sun mies,joka on toisen kanssa aviossa,olet petturi!

• Anonyymi00065
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Asioita.

Hankala ympäristö? sivusta

• Anonyymi00007

minä en toivo että kukaan kaipaa mua mulla ei ole annettavana miehelle nyt juuri yhtään mitään edellinen mieheni tuhosi minut. keräilen sirpaleita vielä vuosia. minulla on aikaraja että lasta en halua tehdä enää sen jälkeen kun olen täyttänyt 30. ja tämä pitää edelleen. päätin tämän asian ollessani 20 vuotias. nyt se näyttää siltä että ei ole tulossa minulle kuin kaksi lasta ja olen tätä asiaa nyt täss pohtinut eri näkökulmista ehkä jo vähän haikeinkin mielin.

mutta joo se niistä minun elämän valinnoista! tehkää muut! te joilla on rakkautta! pikkulapsi on aikaa jolloin todella toivoisi että olisi puoliso johon voisi tukeutua!

• Anonyymi00048

Sknä taidaat olla itse lastesi isä""

• Anonyymi00008

Ketä tällainen kirjainleikki palvelee ?

• Anonyymi00009

Vee kirjainta 👀

• Anonyymi00022

❤️

• Anonyymi00039

Vesa ei tajuu.

• Anonyymi00012

En toivo hänen, miehen kaipaavan minua, ainakaan liikaa. Kaipaaminen on kamalaa ja surullista, enimmäkseen. Toivon että hän ei kaipaa ainakaan yhtä paljon minua, kuin minä häntä.
      Mn

• Anonyymi00032

Näin joskus kauan aikaa sitten unen, että hän kiirehti kanssani samasta ovesta ulos ja sitten kävelinme eteenpäin ja yhtäkkiä hän pysähtyi erään auton kohdalle avasi ovet ja pyysi takapenkille juttelemaan. Hetken juttelun jälkeen luonnollisesti aloilmme suutelemaan ja sitten menikin jo ikkunat huuruun, kuin titanicissa. Sen unen jälkeen olen aina haaveillut s*ksistä itseäni vanhemman M-naisen kanssa. Ja se tunne, kun hän irl katsoo minua silmiin. 🥹😘🤤 tekisi mieli vaan hypätä kaulaan tai pyytää häntä istumaan kasvot vastakkain syliini. 😍

• Anonyymi00037

Totta vai tarua?

• Anonyymi00051

Luuletko,että ikämies kauaa jaksais tuollaista lapsenmielistä poika/tyttöä?

• Anonyymi00016

Ei ole yhtään sellaista kirjainta josta minä pitäisin, koska haluan vain ystävyyssuhteen 70v miehen kanssa!

• Anonyymi00018

Hoota. Nainen

• Anonyymi00043

Jos olet minua paljon nuorempi, en halua koskaan olla missään tekemisissä kanssasi!

• Anonyymi00028

Minua puolesta ikävöiköön vaikka kaikkia aakkosia palstalla ja sen ulkopuolellakin, ei minua enää kiinnosta.

• Anonyymi00044

Ihan samoin olisin minäkin voinut kirjoittaa!

• Anonyymi00042

Mixs kyselet?

• Anonyymi00045

S:an suolaista nupukkaa.J.

• Anonyymi00049

Oletko täys idiootti kysyessäsi tällaista?

• Anonyymi00050

Mm haluu MMym

• Anonyymi00056

T 🎎🎃

• Anonyymi00058

A alkuperäinen

• Anonyymi00059

S suloinen salainen saalis

• Anonyymi00060

T täydellinen ja ei pihtari.

• Anonyymi00061

T-nainen

• Anonyymi00064

Ketä kaipailet?

• Anonyymi00063

A-miestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      207
      2059
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1217
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      176
      1108
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      793
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      782
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      347
      693
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      29
      676
    Aihe