Myydäänkö jossain? Lääkkeet kasvattanut tissit ja hsutuu alta.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ei kai niissä mitään eroa ole, olipa miesten tai naisten mallia.
- Anonyymi00002
Kuppikoko ratkaisee A vai H .
- Anonyymi00003
Ympärysmitta on aika tärkeä. 75 A-kuppi on pienin, mutta en tiedä riittääkö siitä miehelle ympärysmitta. 75 B-kuppi on hieman suurempi, mutta ympärysmitta on sama.
Näin menee isompienkin kohdalla, eli 80 A:lla ja 80 B:llä on sama ympärysmitta mutta eri kuppikoko.
Vähän epäilen että löydät pienikuppista, mutta ympärysmitaltaan riittävän laajaa liiviä, mutta sitä ei kyllä saa kuin kokeilemalla. Ja varmaan liivien erikoisliikkeestä saa poikkeuksia.
Itse käytän 80 kuppia ja ympärysmitta 80 cm. Olen normaalipainoinen 160-senttinen, myös normaalirakenteinen, en hento. Siitä päättelen että vaikkapa 180 centtisellä, 80 kg painavalla miehellä on rinnanympärys paljon isompi minulla.
En itse pystyisi ikinä summassa saamaan sopivia liivejä. Merkit poikkeavat toisistaan. Joten kokeilu on välttämätön, varmaan aika harmillista jos liikkeessä tulee joku ikävä juttu siitä kun mies menee liivien kanssa sovituskoppiin. - Anonyymi00004
En suosittele miehelle rintaliivejä. Ne nostavat rinnat esiin kuin naisilla. Sinua pidettäisiin transnaisena, olettaisivat, että olet käynyt teetättämässä ne itsellesi.
Anna roikkua.
Itse (naisena) en ole käyttänyt rintaliivejä vuosikymmeniin. Hyvin pärjännyt. - Anonyymi00005
>>Lääkkeet kasvattanut tissit ja hsutuu alta.<<
Käy ainakin iltaisin suihkussa ja kuivaa hyvin.
Jos yöllä hautuu niin laita sinne ohut liina?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469