Sut jyrätään, sut oikeesti jyrätään
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
minkä min sille voin että olin hänelle kakkossijalla
- Anonyymi00002
Onko sinulla oma koti ja oma pöytä minkä äärellä uhota, poju?
- Anonyymi00003
Ja on hienoa, että Paljastat Ketkä yksissä tuumin kokee nämä pöydät flippaavansa ympäri🥱
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja on hienoa, että Paljastat Ketkä yksissä tuumin kokee nämä pöydät flippaavansa ympäri🥱
Miksihän vihaan tätä toistakin hmm nii en tiä
- Anonyymi00004
Tuo on todella hyvä uutinen. Olen itkenyt paljon sitä, etten saanut elää omannäköistä elämää töitä tehden ja se tulee vaikuttamaan minuun koko loppuelämän ajan!
- Anonyymi00005
Joku saatanan häirikkö luuli minun haluavan auttaa häntä, vaikka en ole koskaan sitä halunnut! Kyllä alan juoruta hänestä kunhan elokuu alkaa! Hyi helvetti kuinka paskamaisia ja todella inhottavia ihmisiä voi olla olemassa!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joku saatanan häirikkö luuli minun haluavan auttaa häntä, vaikka en ole koskaan sitä halunnut! Kyllä alan juoruta hänestä kunhan elokuu alkaa! Hyi helvetti kuinka paskamaisia ja todella inhottavia ihmisiä voi olla olemassa!
Ensimmäistä kertaa minä olen sitä mieltä, että hän on sellainen ihminen, jota haluan lyödä turpaan! En ole koskaan kenestäkään muusta ajatellut niin!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa minä olen sitä mieltä, että hän on sellainen ihminen, jota haluan lyödä turpaan! En ole koskaan kenestäkään muusta ajatellut niin!
Ketä täällä nyt ollaan tappamassa?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ketä täällä nyt ollaan tappamassa?
Palstaäijä innostui ulisemaan omiaan, luulisi jo sinunkin tyylinsä tunnistavan kun täällä päivystät etsimässä puheenaiheita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491