on ollut kauheinta se, ettei kukaan ole tuntunut puolustavan minua stalkkerilta ja joka ainoa kerta, kun lähden ovesta ulos joudun yhä uudestaan kohtaamaan sen kamaluuden aivan yksin!! Ja niitä päiviä on ollut tuhansia! Ei siis ole yhtään ihme, että nyt tuntuu siltä etten kohta jaksa enää mitään!
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Miten vois, oletko kertonut siitä irl kellekään edes?
- Anonyymi00005
Eiköhän tuo pelleilevä äijä tee fantasiastaan sen kymmenisen aloitusta päivässä kun on se tietty striikki päällä. Anna olla
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eiköhän tuo pelleilevä äijä tee fantasiastaan sen kymmenisen aloitusta päivässä kun on se tietty striikki päällä. Anna olla
Se on nainen. Töölön täti
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se on nainen. Töölön täti
Miksei Espoon emäntä apäijä🥱
- Anonyymi00002
Muuta pois sieltä.
- Anonyymi00006
Missä koet trollaavan äikän asuvan toisille valheellisia todellisuuksia käsikirjoittava patologinen tapaus? I can and i will go on and on
- Anonyymi00003
Sulla on hyvä osa tossa ku sä sentään tiedossa kuka sitä tekee
Ja käsittääkseni vain yksi henkilö.
Minä en tiedä muuta kuin että ei tosiaankaan voi olla yksi ainoa henkilö joka mun kimpussa on.
Eikä ole ainoastaan että joku jossain kodin ulkopuolella olisi touhuamassa tollasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 161916
- 86770
- 57751
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?63684- 46623
- 60572
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71556Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35535- 26521