Vaan tärkkelyksellä jatkettu ylihinnoiteltu bulkkilager. Vieläpä aika valjun makuinen sellainen.
Oikeassa oluessahan ei tärkkelystä käytetä. Saksalaisen reinheitsgebot "oluen puhtauslain" mukaanhan oluen valmistukseen saa käyttää ainoastaan vettä, ohramallasta ja humalaa.
Sandels ei ole mikään premium-olut
6
75
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Entä sitte? Saksalaiset kävivät aikoinaan Englannissa ottamassa oppia olien valmistuksesta.
- Anonyymi00002
Sandels on paras olut! Kopan pystyy juomaan irvistekemättä. On se vaan hyvvää.
- Anonyymi00003
Olen maistellut ulkolaisia ja kotimaisia oluita, mutta kyllä se santtu on parasta.
- Anonyymi00004
Ei ole mitään mittaria millä voisi mitata mikä olut on paras, On vain se mikä tuntuu maulta parhaalta.
- Anonyymi00005
Pitkästä aikaa Sandellisia ja sitten enään maistunut paljon miltään kuin sitten ennen?
- Anonyymi00006
Mikä on premium olut, Vissiin jotkut ulkomaiset oluet, joita mainostetaan huippu oluina. Jotka oluen "asiantuntijat" on luokitellu huippu oluiksi. Mutta oluen maku on ihan makuasia, Suomalainen santtu voi olla myös huippuolut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491