Pitkään kestänyt ihastus

Anonyymi-ap

Olen ollut ihastunut mieheen jo monen vuoden ajan. Näemme harvakseltaan, tai ainakin liian harvoin. Hän on etäisempi kuin ennen, vaikka iloinen itsensä, kun ohimennen nähdään. Se surettaa minua.

En pelkää etteikö hän pitäisi minusta ihmisenä paljonkin. Mutta harmi tuo etäisyydenotto, kun silloin tuntuu ettei pitäisi minusta naisena.

13

508

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Luulen ettei mulle. Viimeksi kun nähtiin niin olit kyllä kauniin näköinen kun makasit terassilla. Mekot sopii sulle. Näen sut ihana naisena ja aina nähnyt. Luultavasti se oravakin tuli katsomaan sinun ihanuutta.

• Anonyymi00002

Ei kait sitä kukaan jaksa odottaa vuosikausia, että nainen antautuu hänelle.

• Anonyymi00003

Se, että hymyilen ja tervehdin mukavaa ja kivaa ja ihanaa ihmistä, ei tarkoita että olisin iloinen tai voisin hyvin. Siinä hetkessä piristää vaan niin paljon, kun näkee hänet.

• Anonyymi00004

Niin kait se on

• Anonyymi00005

Harmi vain että hän on varattu.

• Anonyymi00007

En tiedä kenen kommentti tämä on

• Anonyymi00008

Puhutko nyt naapuristasi?

• Anonyymi00009

Sinun lisäksesi saattaa puoli tusinaa muutakin naista tuumia pitääkö minusta naisena :)

• Anonyymi00011

Petri?

• Anonyymi00012

Ei.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei.

Käsitän tämän että nainen kaipaa miestä

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Käsitän tämän että nainen kaipaa miestä

Eikö Petri ole mies?

• Anonyymi00013

Olen ollut ihastunut naiseen jo monen vuoden ajan. Jos kaikki olisi mennyt hyvin, olisin voinut tarjota muuttolinnulle hyvän kodin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      190
      1776
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      40
      961
    3. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      926
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      821
    5. 63
      694
    6. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      71
      648
    7. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      620
    8. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      571
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      21
      557
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      556
    Aihe