Hyväksyisitkö tulevalle kumppanillesi ystävyyssuhteen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, jos niitä kaveruuden rajoja on jo rikottu ihan viime aikoinakin ja olet sen nähnyt?
Vastaukset 53
- Anonyymi00001UUSI
En. Siksi en lähde suhteeseen kun eivät tajua lopettaa.
- Anonyymi00002UUSI
senkus n ussii koko kylän läpi mikään ei ole siis muuttunu
- Anonyymi00003UUSI
Mikä se sellainen tuleva kumppani on?
- Anonyymi00004UUSI
T nainen 😊 tiina tyllerö
Orggis - Anonyymi00018UUSI
ymmärsit varmaan mitä kysymyksessä tarkoitetaan.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
T nainen 😊 tiina tyllerö
OrggisA kuin alkohokisti
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
A kuin alkohokisti
H kuin haava
- Anonyymi00005UUSI
Minulla ei ole kumppania, enkä sellaista enää koskaan ole edes halunnut! Yksi 30v kestänyt parisuhde riittää minule!
- Anonyymi00006UUSI
Ei ole tulossa tulevia kumppaneita. Kaivatulla on naispuolisia kavereita, saa olla tietysti, miksei saisi.
- Anonyymi00019UUSI
Sitähän ei kysytty.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sitähän ei kysytty.
Kysyttiin
- Anonyymi00007UUSI
Minä en määrittele mitään mitä toiset tekee. Kukin luo itselleen oman elämänsä. Jos kaveruussuhteessa olisi jotain ylimääräisiä salaisuuksia, niin kävelisin vaan pois. Selityksistä en pidä, ne olen lakaissut menneisyyden tomuihin. Kukin tekee omat valintansa, eikä kontrolloi toisten elämää. Ystävyys kenen kanssa tahansa kanssa on hienoa. Mutta minun kanssa ei voi valehdella kuin itselleen, ja rinnalleni vaadin ihmisen joka harrastaa sitä yhtä vähän kuin itse.
- Anonyymi00008UUSI
Kaverit pysyy, kumppanit vaihtuu( jos vaihtuu)
- Anonyymi00027UUSI
Ei! Ei kun kaverit vaihtoon
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei! Ei kun kaverit vaihtoon
Sivusta.jätin tarkoituksella kommentoimatta.
ap
- Anonyymi00009UUSI
Kysymys,on kannaltani väärin aseteltu. En huolisi kumppania, jolla on epämääräisiä kaverisuhteita, samankaan sukupuolen kanssa.
- Anonyymi00010UUSI
Lisään... ihan normaaleita kaveri- ja/tai ystävyyssuhteita saa toki olla, vastakkaiseenkin sukupuoleen.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Lisään... ihan normaaleita kaveri- ja/tai ystävyyssuhteita saa toki olla, vastakkaiseenkin sukupuoleen.
Kyllä jokaisen pitää sen verran ymmärtää.että jos on parisuhteessa se menee kaverien edelle mitään kuitenkaan poissulkematta.Muutoin pitää sitten vaan ne kaverit, jos on liian vaikeaa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä jokaisen pitää sen verran ymmärtää.että jos on parisuhteessa se menee kaverien edelle mitään kuitenkaan poissulkematta.Muutoin pitää sitten vaan ne kaverit, jos on liian vaikeaa.
Minusta on sairasta ajatella noin, mutta omapa on asiasi. Itse en ikinä asettaisi itseäni törmäyskurssille, enkä kilpailuasetelmaan toisen kavereiden kanssa.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Minusta on sairasta ajatella noin, mutta omapa on asiasi. Itse en ikinä asettaisi itseäni törmäyskurssille, enkä kilpailuasetelmaan toisen kavereiden kanssa.
mielestäni tuossa ei sitä tarkoitettu.
ap - Anonyymi00037UUSI
Samoin se on minunkin tapauksessani että kysymys on väärin aseteltu! En enää koskaan halua uutta kumppania, en minkään ikäistä!
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
mielestäni tuossa ei sitä tarkoitettu.
apSelvästi sanottiin, kun vaadittiin jotain edelle menemistä. Sairasta järjestellä sellaisia tilanteita, joissa jonkun tarvitsee mennä edelle ja varsinkin vaatia olevansa itse aina se edelle menevä. Tuollainen draamailija lentäisi minun elämästäni ulos kuin leppäkeihäs.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mutta minä en enää koskaan halua uutta ihmistä elämääni, muuten kuin vain ystäväksi! Ja ikäeroa ei voi koskaan olla montaa vuotta! Ja stalkkerin kanssa en voi koskaan olla edes ystävä!
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Selvästi sanottiin, kun vaadittiin jotain edelle menemistä. Sairasta järjestellä sellaisia tilanteita, joissa jonkun tarvitsee mennä edelle ja varsinkin vaatia olevansa itse aina se edelle menevä. Tuollainen draamailija lentäisi minun elämästäni ulos kuin leppäkeihäs.
Hmm,kukahan se draamailija on.Et vaan ymmärtänyt kirjoittamaani.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Hmm,kukahan se draamailija on.Et vaan ymmärtänyt kirjoittamaani.
Sinä siitä kavereiden edelleen menemisestä kirjoittelit. Ei ole ihan tervepäinen ajattelutapa se. Eikä terve parisuhde, jossa moiselle ajatuksia uhrataan.
- Anonyymi00011UUSI
Meillä ei tullut ikinä suhteesta senkään takia mitään koska koin että olin miehestä sairaanloisen mustasukkainen koska en riittänyt hänelle missään vaiheessa! En ollut hänelle niin rakas kun hän oli minulle! En ollut tarpeeksi! Ajauduin helvettiin josta mun piti päästä pois ny hän saa sitten mennä viilettää naisien kanssa en ole sitä näkemässä mun elämän työ on tämä palsta
- Anonyymi00015UUSI
Mitä vanhemmaksi olen tullut sitä enemmän olen ymmärtänyt miten äärimmäisen harvinaista on, että kaksi uskollista kohtaa.Sanoa voi mitä vaan toki.sivu
- Anonyymi00029UUSI
💞TOYOTA 💞 saa kuumaa seksiä
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kuka on Toyota?
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi olen tullut sitä enemmän olen ymmärtänyt miten äärimmäisen harvinaista on, että kaksi uskollista kohtaa.Sanoa voi mitä vaan toki.sivu
Minun tilanne on se, etten halua muuta kuin pelkän ystävyyssuhteen 70v miehen kanssa! Jos hänellä vielä muna toimii niin käyköön vaikka vakituisen huoran luona! Emme asu koskaan yhdessä! Mutta tosiasia on se, että puolella 70v miehistä muna ei enää toimi!
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tuostako heitellään niitä vaippoja luontoon?
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tuostako heitellään niitä vaippoja luontoon?
En kyllä ihmettelis.
- Anonyymi00013UUSI
Mitä tarkoitat kaveruuden rajojen rikkomisella? Että on ollut seksiä kavereiden kanssa? Ja vielä lähiaikoina? Eipä kai tuo haittaisi jos tietäisin että loppuu nyt. Mut jos ollaan jo tutustuttu ja tapailtu, niin en lähtis suhteeseen. Olen aina ollut vain sellaisten miesten kanssa, jotka ei näe muita naisia kun tapaa mut😌
Mut en ole alkamassa uuteen suhteeseen kenenkään kanssa kai enää tässä elämässä .- Anonyymi00016UUSI
Siis seksi loppuu, kaveruuden ei tietty tarvitse loppua.
- Anonyymi00020UUSI
Nyt en ihan ymmärtänyt 🤔 jos on ollut sksiä, niin ok olla kaveri, jos sksi loppuu? tutustunut ja tapaillut, niin kaveruus ei ok?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt 🤔 jos on ollut sksiä, niin ok olla kaveri, jos sksi loppuu? tutustunut ja tapaillut, niin kaveruus ei ok?
Niin tarkoitat, että itse olet jo tapaillut, ok.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tarkoitan sitä, että jos kaivatulla on ollut naiskaverinsa kanssa seksiä, se ei haittaa, jos minuun tutustuessa seksi loppuu. Eikä enää siis jatku, jos vaikka alamme seurustella. Pelkkä kaveri saa olla jatkossakin.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin tarkoitat, että itse olet jo tapaillut, ok.
Itsestä en nyt puhunut mitään, kun siitä ei kysytty.
- Anonyymi00014UUSI
En tietenkään, koska SUOMALAINEN TURJAKE MIEHENI EI HYVÄKSY ITSEKKÄÄN MIEHIÄ MINUN KAVEREINA.
🫵🏻 et hyväksy edes, että keskustelen MIESTEN kanssa vaikka he eivät kiinnosta edes SEKSUAALISESTI MINUA vaan ovat vanhoja tuttuja!- Anonyymi00017UUSI
Lisään, että lisään sinut rikosilmoitukseen toiseksi niin saadaan tämä FB kunniallisten aiheuttama paska korjattua!
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Lisään, että lisään sinut rikosilmoitukseen toiseksi niin saadaan tämä FB kunniallisten aiheuttama paska korjattua!
Laitoit sitten triplana tämän pska infon tänne stalkkeri koska niitä on poisteltu ylläpidossa.Triplat ja neljän krt.postattu viestintä takaa sen että yks edes jää kertomaan kavereille nukkuuko lokki millon millon ei.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Laitoit sitten triplana tämän pska infon tänne stalkkeri koska niitä on poisteltu ylläpidossa.Triplat ja neljän krt.postattu viestintä takaa sen että yks edes jää kertomaan kavereille nukkuuko lokki millon millon ei.
Joo,Tiinan sala nussia se on.
- Anonyymi00022UUSI
Oletko täys idiootti kysyessäsi tällaista?
- Anonyymi00038UUSI
Oletko täysi idiootti kysyessäsi tuollaista?
- Anonyymi00023UUSI
💞TOYOTA 💞 rakastaa T
- Anonyymi00032UUSI
Se on täysin mahdotonta, koska en enää koskaan halua uutta kumppania elämääni!
- Anonyymi00039UUSI
Oletko aivan varma?
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Oletko aivan varma?
Olen ollut sitä mieltä jo sen jälkeen, kun aikoinaan erosin ja siitä on aikaa reilusti yli kymmenen vuotta! Olen tykännyt yksin olemisesta ja siitä että saan nukkua yksin omassa rauhassa!
- Anonyymi00042UUSI
Kaikki muut naiset käy muttei T n ja hänen kaikki kaverit,sukulaiset.
Tn on persoonallishäiriöinen toisten ihmisten elämällä mälläävä ,toisten elämät varastaleva ,hakkeri ,stalkkeri.- Anonyymi00049UUSI
Tuo kaikki on ollut tiedossa jo noin kahdeksan vuoden ajan!
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tuo kaikki on ollut tiedossa jo noin kahdeksan vuoden ajan!
Haluaisin vertaistukea.
- Anonyymi00052UUSI
En kyllä pitäisi sellaisesta, jos kaveruuden rajat on ylitetty. Hyvän päivän tuttuina voisivat olla, mutta mitään tiivistä yhteydenpitoa en katselisi. Kyllä sen pitää olla selvää kaikille, kuka on kumppani ja kuka kaveri tai tuttu.
- Anonyymi00053UUSI
EN vitussa.
Ei yhtään epäselvää kaveri tai exää pyörimään kuvioihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361143
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova90853Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78824Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113785- 30529
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28503Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel19485- 96469
- 41457
Kaipaamalleni naiselle
Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies29427