Hän oli hirveän laiha ja mun mielestä kuitenkin super kaunis. Olin silloin teini ja ostin viikkorahoillani iltapäivälehden jossa oli kuvia laihasta Victoriasta Nobel-juhlissa. Äitini piti kummallisena että tuijottelin kuvia Victoriasta. Tästä on aikaa kohta 30 vuotta. Kun hän lihoi takaisin normaalipainoon niin harmittelin etten enää saa nähdä hänestä uusia kuvia joissa hän on hirveän laiha ja kaunis. Mulla on aina ollut joku outo mieltymys laihuuteen ja anoreksiaan. Parikymppisenä sitten itse laihdutin reiluun alipainoon, painoindeksi oli alimmillaan 16. En kuitenkaan koskaan sairastunut itse anoreksiaan onneksi, pelkäsin pitkäaikaisia terveyshaittoja joten lihotin lähemmäs normaalipainoa itseni. Siitä lähtien olen elänyt hyvin hoikkana vain mutta en ylilaihana. Ne kuukaudet kun olin anorektisen laiha olivat tosi jännittäviä, ihan kuin olisin ollut joku erityinen hieno ylimaallinen ihminen joka liiti omassa ylhäisyydessään tavallisten pulliaisten keskellä. Tiedän, sairasta. En ikinä kehtaisi omalla naamallani myöntää näitä ajatuksia kenellekään. Onneksi on tällaisia anonyymejä palstoja.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Arvostat itsekuria, mutta tuo tapa millä se ilmenee tässä ajassa on sairas. Hienoa että puhut näistä jutuista rehellisesti itsellesi. Ja avaat vielä anonyymille palstalle, jolloin saat sen ulos ja pohdit juttuja lisää.
Älä vähättele itseäsi, hyvin työskentelet itsesi kanssa. Kaikkea hyvää <3- Anonyymi00003
Hän kirjoittaa sekavia . Eikö se reilu alipaino oli juuri anoreksiaa,jota hän ei ole koskaan sairastanut
- Anonyymi00005
Kiitos eka vastaaja! Kaikkea hyvää sinullekin!
- aloittaja
- Anonyymi00002
Olet ollut anorektisen laiha mutta et ole sairastanut anoreksiaa. Mitä tuo anorektisen laiha tarkoittaa jos et ollut anorektikko?
- Anonyymi00004
Niin siis olin yhtä laiha kuin jotkut anoreksiaa sairastavat eli anorektisen laiha. En koskaan sairastunut anoreksia nervosaan eli tilanne pysyi koko ajan hallinnassani minkä vuoksi minun oli täysin ongelmatonta lihottaa takaisin painoindeksiin 18,5, kun päätin että haluan välttää terveyshaitat. Sairas ei tietenkään hallitse sairautta järkiperäisesti, vaan sairaus hallitsee sairasta. Sitähän sairaus on ettei sille voi mitään. Minä en oikeasti sairastanut anoreksia nervosaa vaan vain flirttailin sen kanssa ja sitten lopetin. Minulla ei myöskään ollut ongelmia normaaliin syömiseen palaamisessa kuten anoreksiaa sairastavilla tyypillisesti on, eli ei ruokapakkomielteitä, ei ahdistusta lihomisesta eikä tasapainon hakemista ahmimis-oksentamiskuvioineen.
- aloittaja - Anonyymi00006
Mielestäni mikään ei ole seksikkäämpää kuin erittäin hoikka nuori nainen (18-25v). Lantion luut tuntuvat, sääret ovat hoikat, rinnat pienet ja vatsa kuopalla. Peppu kuntosalilla treenattu. Aivan upeaa antaa suuseksiä ja muutaman orkun jälkeen tulla sisään tiukkaan vaginaan.
- Anonyymi00007
Muistan ne kuvat Victoriasta. Ne eivät olleet Nobel-juhlista vaan Order of Innocence Ball -juhlista vuodelta 1997. Ne ovat ainoat kuvat joissa Vickan oli silmin nähden anorektikko. Hihaton tummansininen mekko. Ihmettelen miksi hänen annettiin siinä kohtaa pukea niin paljastava iltapuku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5861413Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43777Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432