Toivotko koskaan että kaivattusi

Anonyymi-ap

Olisi nuorempi tai vanhempi? Jos, miksi.

10

203

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole toivonut kenenkään olevan nuorempi tai vanhempi, koska en ole kaivannut ketään pariikymmeneen vuoteen!

• Anonyymi00002

Pidän vain ystävyydestä ja pidän erityisesti lyhyistä tummatukkaisista miehistä! Ilmeisesti ihmiset eivät ole koko projektin aikana ymmärtäneet sitä, että en ole halunnut uutta parisuhdetta koskaan kenenkään kanssa! Olen toiminut sen mukaisesti, minkä päätin jo kauan sitten, kun erosin kauan kestäneestä parisuhteesta! Yksikään mies ei ole koskaan kiinnostanut, koska en jaksa ruveta passaamaan enää ketään ja koska seksihalut ovat loppuneet noin 14 vuotta sitten!

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Pidän vain ystävyydestä ja pidän erityisesti lyhyistä tummatukkaisista miehistä! Ilmeisesti ihmiset eivät ole koko projektin aikana ymmärtäneet sitä, että en ole halunnut uutta parisuhdetta koskaan kenenkään kanssa! Olen toiminut sen mukaisesti, minkä päätin jo kauan sitten, kun erosin kauan kestäneestä parisuhteesta! Yksikään mies ei ole koskaan kiinnostanut, koska en jaksa ruveta passaamaan enää ketään ja koska seksihalut ovat loppuneet noin 14 vuotta sitten!

Ja siksi vain ainoa mahdollisuus on löytää samoin ajatteleva ikäiseni mies, tai koska en halua asua yhdessä miehen kanssa, hän voi käyttää maksullisia palveluita, jos muna vielä nousee pystyyn!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ja siksi vain ainoa mahdollisuus on löytää samoin ajatteleva ikäiseni mies, tai koska en halua asua yhdessä miehen kanssa, hän voi käyttää maksullisia palveluita, jos muna vielä nousee pystyyn!

No nouseeko sulla se pystyyn kun esität näille fiksuille ja filmaattisille naista

• Anonyymi00004

En, enkä ajattele asiaa.

• Anonyymi00005

Ei ole käynyt mielessäkään tuollainen.

• Anonyymi00006

Toivon, että olisin itse nuorempi.

• Anonyymi00007

Ei hän silloin olisi hän. Kaikella on tarkoituksensa.

• Anonyymi00008

En. Toivon, että ei olisi parisuhteessa.

• Anonyymi00009

En, mutta lähempänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      119
      783
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      20
      716
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      639
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      567
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      517
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63