Kuinka moni palstalla on saattohoidossa,
kuinka voitte,
minulla vielä henki pihisee,
en tiedä kauinka kauan tätä kestää !
Saattohoito !
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Saattohoidossa olevat tuskin kirjoittelevat täällä. He ovat matkalla kuolemaan.
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä ne voi kirjoitella, he on ihan tavallisia ihmisiä joukossamme,
heillä on ajatuksia,
ei ihminen heti kuole jos on päässy saattohoitoon,
saattohoito tarkottaa vain että vakasvati sairasta ihmista hoidetaan vain oireitten mukaan
siis lieviettään sairaudesta aiheuttuvia esm kipuja ym . helpotusta,
ei tehdä enään suuri leikkauksia,
ym. suurempia toimen piteitä.
- Anonyymi00003UUSI
Olen ikäänkuin omassa, yksityisessä saattohoidossani, hoidan itseäni miten jaksan ja lepään paljon.
Tämä ei tietenkään ole aloittajan tarkoittamaa, todellista, nk. saattohoitoa, sairaalassa.
Ehkä jonain päivänä päädyn aitoon saattohoitoon, tai sitten en. Niinkuin kuka tahansa muukin täällä.
Olen aikoinani työskennellyt (pääasiassa Hgin, joskin myös muualla) sairaaloissa ja vanhainkodeissa ja muistan, että Hgin Diakonissalaitos Helsinginkadulla oli tyyliltään ihantelllinen kuolevien sairaala. Tästä on tosin jo 40 vuotta aikaa, joten sairaalat ja hoitajatkin ovat muuttuneet.- Anonyymi00004UUSI
Olitko roska-alalla? Olen harkinnut sijoittaa Lassila&Tikanojaan ja roskishommissa on paljon tilaa tekoälykeksijöille
Tiedätkö jotain tästä? - Anonyymi00005UUSI
tietääkseni saattohoito tarkottaa myös meitä vielä kotona itse toimeen tulevia,
se vaan tarkottaa sitä ettei enään tehdä suurempia toimenpiteitä eikä leikkauksia vaan lääkeillä lievitetään kaikenlaista vointia
parempaa vointia,
näin olen olmalla khdalla ajatellu saattohoidon,
olen vielä omatoiminen, mutta voimat täysin hukassa,
teen sen minkä vielä itse jaksan,,,
ja lääkitys autaa paremmin jaksamaan,,, - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
tietääkseni saattohoito tarkottaa myös meitä vielä kotona itse toimeen tulevia,
se vaan tarkottaa sitä ettei enään tehdä suurempia toimenpiteitä eikä leikkauksia vaan lääkeillä lievitetään kaikenlaista vointia
parempaa vointia,
näin olen olmalla khdalla ajatellu saattohoidon,
olen vielä omatoiminen, mutta voimat täysin hukassa,
teen sen minkä vielä itse jaksan,,,
ja lääkitys autaa paremmin jaksamaan,,,Kyllä, ja on hyvä tiedostaa, kuinka hoitaa itse itseään myös kotona, ettei esim. liika makailu aikaansaa esim. nk. makuuhaavoja.
- Anonyymi00008UUSI
Olen myös pysyvässä säästö saatto hoidossa saatan elää tähtämenä 110 - 120 ikä
Tänä pänä syntyvät ehtii vielä ministereiksi ja pääsen haukkumaan niitä on tarkoitus
- Anonyymi00007UUSI
Alikha Menein saatto hoidossa oli mukana lippalätsähahmo joka on mahdotonta ilman lupaa
Sen arvellaan olevan Halonen huntuineen https://wimg.mk.co.kr/news/cms/202607/11/news-p.v1.20260711.ccf14a74e4514e52b2f9d28d229273bc_P1.png - Anonyymi00009UUSI
Marinistit saapuivat ketjuihin pilkkaamaan jopa saattohoidossa olevia boomeri-vanhuksia.
Muistetaan kaikki tämä käytös ja aktivismi ensi vaalien aikaan!
Levittäkää sanaa omaisillenne!- Anonyymi00011UUSI
Levitetään leivitetän mi käsiin näppeihin sopii kaikki lähtee
- Anonyymi00010UUSI
Taavetti SHunt sai elin kautisenmur hista mutteikuo lemantuomiota kun se oli vastaneljä toista se on usassa jossa ei paapota
ja sitten linnassa se sai toiselin kautisen lisää siel lämur hatessaan jakuoli 32 vuotiaana siellä muinoin
Saatto. No nyt sitten niinko näette jo kuon jättänyt puoli vuotta sitten terveiset good riddance to bad rubbish hyvätlo putpskalle
https://fi.findagrave.com/memorial/88891425/david_scott-hunt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541445
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova100960Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78894Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113835- 42730
- 109638
Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22574- 52554
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28553Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä385522