Joko lakkaa saa hyvin vai huonosti?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Jonkin verran kohta alkaa kypsiä olemaan.
- Anonyymi00002
Salaista tietoa on parhaat apajat.
- Anonyymi00003
Ei vielä kypsiä odota muutama päivä. Parhaat lakkapaikat on siellä missä on käärmeitä ja karhuja. :D
- Anonyymi00005
Thaimaalaisia ei taida vielä olla?
- Anonyymi00006
Olen jo monta vuotta onnistunut harhauttamaan naapurit ja muut marjapaikkojeni urkkijat. Kaikki kyselevät mistä valtavat lakkasaaliit saan mutta vastaan vain ympäripyöreitä. Olen huomannut naapurit ovat yrittäneet seurata minne lähden ajamaan. Siksi nykyään ajan harhautuksia eri suuntaan, vaihtelen reittejä ja nyt olen alkanut tekemään nii että pukeudun pukuun tai muuten parhaimpiin ja vaihdan sitten marjakamppeet vasta marjapaikalla. Luulevat että lähden muihin hommiin. Peräkontissa on aina marjavarusteet valmiina ja metsakamppeet. Ens viikolla taas pitää homma laittaa käyntiin.
- Anonyymi00007
Onko tiedossa mistä löytyy marjoja tänä vuonna?
- Anonyymi00008
Metsästä luultavasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556