Kerron, mitä en halua suhteeseeni enkä kotiini:
- roikkuvia eksiä
- roikkuvia ja juoruisia naisasiakkaita
- lapsiperhettä, joka käyttäytyisi kotipihassani kuin se on heidän henkilökohtainen leikkikenttänsä
- mustasukkaisia ja huomionhakuisia, jopa varattuja, naispuolisia kavereita
- asiakkaita, jotka pyörivät pihalla ( koti ja piha on varattu yksityiselämää varten, yritystilat asiakkaita varten)
- uteliaita ja tunkeilevia ihmisiä sukupuoleen katsomatta
Voitte vapaasti halveksia näitä mielipiteitä ja tarvetta yksityisyyteen. Minusta ne ovat normaaleja odotuksia. Näitä toteutan elämässäni ihan riippumatta muiden mielipiteistä. Yksityisyyttä ja omaa rauhaa ei korvata rahassa. Ystävät ja perhetutut ovat asia erikseen. Heidät valitaan huolella ja ainakin minun tapauksessani suhteet kestävät vuosikymmeniä.
Irtiottoja
Anonyymi-ap
5
71
Vastaukset 5
- Anonyymi00001UUSI
Sama.
- Anonyymi00002UUSI
Lisään: muilla on vapaus valita toisin.
- Anonyymi00004UUSI
ymmärrän nuo kaikki ihmiset oksettaa.
- Anonyymi00005UUSI
en haluis et kukaan on mun elämässä paitti perhe kotini sisällä muut heihei vaan
- Anonyymi00006UUSI
Parempi että olet yksin niin saat kaiken ton.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671580
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova100990Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78904Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?111843- 43786
- 113700
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä401601Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22594- 52584
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28573