Haapavedellä on tuoda itseään esille.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kertoo yleensä huonosta itsetunnosta. En kyllä tiedä ketä tarkoitat, mutta noin yleisesti.
- Anonyymi00002
Ei ole elämänkokemusta tai viisautta. Tai ei ole noista kumpaakaan.
- Anonyymi00003
Tai huonot hampaat
- Anonyymi00004UUSI
Kepulointia!!!!
- Anonyymi00005UUSI
Kun käy paikallisessa kuppilassa siellä tämä itsensä esille tuominen oikeen korostuu ajoittain aivan huvittavaa kuunnella sitä kehumista.
Kaikilla tuntuu olevan se valkoinen kypärä - Anonyymi00006UUSI
Markkinointia. Se on markkinointia!
- Anonyymi00007UUSI
Toki se on markkinointia. Mutta tuskinpa kovinkaan tulosta tuovaa. Kuka jaksaa kuunnella ja katella "minä, minä ja minä" tyyppejä?
Ja kun sitä oikeaa sanottavaa ei sen "minän" jälkeen sitten olekaan.
- Anonyymi00008UUSI
Onkohan markkinoille katetta, löytyykö CV joka oikeuttaa käyttämään esim sitä valkoista kypärää työmailla !
- Anonyymi00009UUSI
Niin kutsutuilla vanhoilla sieluilla, ei ole tarvetta tuoda itseään esille muutoin kuin ehkä töidensä kautta.
Nuori sielu ei tätä elämän haurautta ja ohikiitävyyttä ehken vielä ymmärrä. Siksi tulee tarve tuoda itseään esille. - Anonyymi00010UUSI
Onko Haapaveellä ap pippeli?
- Anonyymi00011UUSI
Kuka ap?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471585
- 721146
- 113868
- 83690
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si37527- 45497
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M73461Poistetut keskustelut
Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa131410Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.29404- 36403