Etsinnässä positiivisella asenteella varustettua tupakoimatonta naista marjakaveriksi ensi viikolle. Kohtuullinen pohjakunto + huumorintaju plussaa.
Tarkempi keskustelu sunnuntaina ravintola Kuapin läheisyydessä klo 17.
Löytyiskö marjakaveria?
16
329
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ootko marjaseuran lisäks pimpuraa vailla?
- Anonyymi00002
Aloittaja pyörii huomenissa Kuapin terassilla kuin puolukka pillussa.
- Anonyymi00003
Miten tupakointi haittaa marjastamista?
- Anonyymi00004
No jos samalla autolla mennään, ja varsinkin jos sen kaverin autolla, niin kyllähän se haju haittaa. Luulen ma, en ole menossa enkä tulossa tässä keskustelussa. Mutta ostettiin joskus tupakoitsijan auto, joka oli käynyt perusteelliisen sisäpuhdistuksen läpi oikein autofiksausliikkeellä ja siitä huolimatta autob sisus haisi tupakalle monta vuotta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No jos samalla autolla mennään, ja varsinkin jos sen kaverin autolla, niin kyllähän se haju haittaa. Luulen ma, en ole menossa enkä tulossa tässä keskustelussa. Mutta ostettiin joskus tupakoitsijan auto, joka oli käynyt perusteelliisen sisäpuhdistuksen läpi oikein autofiksausliikkeellä ja siitä huolimatta autob sisus haisi tupakalle monta vuotta.
Persenuuskan avulla pärjää muutaman tunnin hyvin ilman savuttelua!
- Anonyymi00006
Moi! Mua kiinnostaa kovasti marjojen poiminta hyvässä seurassa, ehkä sammalmättäällä hieman muutakin vink vink.
Terkuin: Marja- Anonyymi00007
..ai nii, sorry ootko poliisi? Jos oot niin haittaako kun mulla rekisterissä kaikenlaista..
- Anonyymi00008
aijai Marja...sammalmättäällä jos vähän kannikkaan jyystäs,sitten on mukava taas jatkoo muitten marjojen kerruuta
- Anonyymi00009
Vois lähteä joku aamupäivä kun on lomaviikko :)
Keskustellaan lisää tänään,kuulemisiin. - Anonyymi00010
Kerään sinulle sangollisen marjoja, jos haluat nauttia minun Jortikasta.
Naima Muisto Madilta.- Anonyymi00011
Meidän äiti joutais varmasti.
Laina, Lahja ja Otto.
- Anonyymi00013
Uuuhh..nyt voisin lähteä marjametsään ja samalla etsiä jos löytyis jostain kunnon tatti♥️
Terkuin: Marjasi- Anonyymi00014
🍄🟫 tällaistako tarkoitat?
- Anonyymi00015
Tulin eilen marjaan.
- Anonyymi00016
Etkä tullut, huomasin että olet tuhkamuna.
Terkuin: Marja
- Anonyymi00017UUSI
Kannattaa poimia ne marjat terttuina, niin on paljon antoisampaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491