Parinvalinnasta

Anonyymi-ap

Uskon vahvasti että hänelle sopii sellainen jalat maassa oleva nainen jolla on kaikki asiat mallillaan ja reipas, maanläheinen, rauhallinen ja ei temperamenttinen, ystävällismielinen, sellainen hyvä ja perinteinen emäntä, nainen joka vetää lähelle. Hoikka, perusnätti ja kiinteä, ulkomuodoltaan sopiva kumppani.

Usein jos ihmiset kiinnostuu toisistaan, se on viehätystä magneetin lailla molemmin puolin. Voi myös käydä niin ettei ole tarpeeksi molemminpuolista viehätystä ja käy niin kuin käy niin, ettei silloin ihmiset mene koskaan yhteen.

Olen liian monimutkainen ja oudonlainen nainen muutenkin, että hyvä vaan ettei mitään molemminpuolisuutta ole ollutkaan eikä tullut..
Oudolle sopii toinen oudonlainen.

10

179

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

peruna 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00004
        UUSI

Viljelijä? Pottu on hyvä ruoka☺️

• Anonyymi00005
        UUSI

Mini rapu🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00002
      UUSI

Kuvaus sopii just oikeeseen👍

• Anonyymi00003
      UUSI

Kukin valitsee oman kumppaninsa. Ei siinä paina se, mitä muut uskovat hänelle sopivan.

• Anonyymi00006
        UUSI

Tottakai! Enhän minä tuota tarkoittanut, vaan sitä että itse olen ainakin hänelle erittäin epäsopiva jne, eihän sitä muuten olisi yksipuolisuutta.. Jokainen valitsee sopivan kumppanin itselleen tai pikemminkin niin että molemmat ovat sopivia toisilleen.
        -aloittaja

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tottakai! Enhän minä tuota tarkoittanut, vaan sitä että itse olen ainakin hänelle erittäin epäsopiva jne, eihän sitä muuten olisi yksipuolisuutta.. Jokainen valitsee sopivan kumppanin itselleen tai pikemminkin niin että molemmat ovat sopivia toisilleen.
        -aloittaja

Ei sitä valita. Se tulee ja sen tuntee kun on oikea vierellä.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tietysti, jos on oikea niin silloin sitä on yhdessä ja vierellä ja "valitaan" "otetaan" se ihminen siihen vierelle kulkemaan, ihan miten sen haluaa sitten sanoakaan kukin ihminen.
        -aloittaja

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Näin se on.

• Anonyymi00009
      UUSI

Oudonlainen useinkin on myös kaikkea sitä mitä kuvailit muunlaisesta:) itse viehätys erityisesti oudonlaisista. Luojalle kiitos että heitäkin on olemassa!♥️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ne katseet, ei niitä

Voi unohtaa. Se, miten molemmat katsoi
      Ikävä
      66
      1052
    2. Miten jotkut kehtaa aikuisiällä kiusata

Ihmisiä? Eikö se ole aika noloa?
      Ikävä
      140
      849
    3. Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla

Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä
      Maailman menoa
      422
      714
    4. 67
      698
    5. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      38
      638
    6. Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta

Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.
      Ikävä
      72
      594
    7. Salassapito ja kunnan hommat

Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h
      Hyrynsalmi
      13
      559
    8. Milloin mies aloitetaan

Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.
      Ikävä
      37
      554
    9. En enää mies ikävöi sinua niin paljon

Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik
      Ikävä
      55
      533
    10. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      91
      507
    Aihe