Miks tuo Oura

Anonyymi-ap

Kehottaa mua syömään illalla välipalaa 🤔😁😋

27

113

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Tuskinpa vaan kehoittaa.
      Ennemminkin ettet syö liian myöhään mitään raskasta.🙂

• Anonyymi00003

Sanoi että aika alkaa rauhoittua yöunille ja alkaa syödä välipalaa yms... 😂 Joskus kahdeksan aikaan sanoi noin

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sanoi että aika alkaa rauhoittua yöunille ja alkaa syödä välipalaa yms... 😂 Joskus kahdeksan aikaan sanoi noin

Sulla on erilainen oura.
        Mulle iltavirkulle sanoi, että klo:1-2 välillä mun pitää rauhoittua yöunille 😴

Ajattelin muuttaa rytmiä kesäloman aikana.
        En oo vielä onnistunut.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sulla on erilainen oura.
        Mulle iltavirkulle sanoi, että klo:1-2 välillä mun pitää rauhoittua yöunille 😴

Ajattelin muuttaa rytmiä kesäloman aikana.
        En oo vielä onnistunut.

Mulla on ollut tää vasta muutaman päivän. Myöhään itsekin tulee mentyä nukkumaan nyt heinäkuussa ku tavallaan olen lomalla.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mulla on ollut tää vasta muutaman päivän. Myöhään itsekin tulee mentyä nukkumaan nyt heinäkuussa ku tavallaan olen lomalla.

Tavallaan???????????????????Kuinka pitkään lomailet?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mulla on ollut maaliskuusta saakka. Ollaan jo tultu tutuiksi. Tykkään kun tämä on niin myönteinen ja kannustaa. Niinhän se tekoäly yleensäkin 😊

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tavallaan???????????????????Kuinka pitkään lomailet?

Ei mulla siis mitään lomaa oo kertynyt mutta oon nyt täysin työttömänä tämän heinäkuun ku paikka jossa teen jonkin verran keikkaa on nyt kiinni eikä voimavarat nyt riitä mennä muualle ja haluan kerätä voimia syksyn ja talven varalle ku siihen on mahdollisuus. Mulla on lääkärintodistus ja omat syyni miksi nyt näin. Elokuun toisella viikolla alkaa sit taas työt.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei mulla siis mitään lomaa oo kertynyt mutta oon nyt täysin työttömänä tämän heinäkuun ku paikka jossa teen jonkin verran keikkaa on nyt kiinni eikä voimavarat nyt riitä mennä muualle ja haluan kerätä voimia syksyn ja talven varalle ku siihen on mahdollisuus. Mulla on lääkärintodistus ja omat syyni miksi nyt näin. Elokuun toisella viikolla alkaa sit taas työt.

Eikai tuolla nyt täällä ole kenellekään merkitystä oletko lomalla tai työttömänä. Mehän juteltiin ourasta. vast. 01.40:02

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eikai tuolla nyt täällä ole kenellekään merkitystä oletko lomalla tai työttömänä. Mehän juteltiin ourasta. vast. 01.40:02

Jatkan vielä:

Tykkään kun oura kannustaa nukkumaan paremmin ja antaa palautetta valmiudesta ja askelista. Se ei oo mikään piiskuri. Kun sairastin pitkään huhtikuussa keuhkoputkentulehduksen ym.niin oirevahti kertoi fyysisestä tilanteestani. Ilman sitäkin kävin lääkärissä, mutta varmistaja oli sormessa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jatkan vielä:

Tykkään kun oura kannustaa nukkumaan paremmin ja antaa palautetta valmiudesta ja askelista. Se ei oo mikään piiskuri. Kun sairastin pitkään huhtikuussa keuhkoputkentulehduksen ym.niin oirevahti kertoi fyysisestä tilanteestani. Ilman sitäkin kävin lääkärissä, mutta varmistaja oli sormessa.

Hyviä unia ouran myötä.
        Tänään valvoin liian myöhään ja turhaan palstalla.

😴

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Hyviä unia ouran myötä.

😴

vielä edellinen.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jotaki näytti kiinnostavan 😂

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Hyviä unia ouran myötä.

😴

Hyviä unia 💕Hienoa jos on kannustava, katsotaan mitä tuleman pitää, mut lupaavalta vaikuttaa 🤗

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hyviä unia 💕Hienoa jos on kannustava, katsotaan mitä tuleman pitää, mut lupaavalta vaikuttaa 🤗

Tämä on myös paljon mukavamman tuntuinen yöllä kuin kello. Mä en sitä oikein osannut yöllä pitää ja päivälläkin joskus ahdisti ku mulla on vähän tuollaisia aisti yliherkkyyksiä. Yritin rannekettakin vaihtaa muttei sekään auttanut

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tulevaisuutta voi ennustaa muttei se toteudu aina,usein montaa eri muuttujaa matkalla.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tulevaisuutta voi ennustaa muttei se toteudu aina,usein montaa eri muuttujaa matkalla.

Itse suunnittelen eteenpäin elämää eri sektoreilla jopa 18 v.eteenpäin.

• Anonyymi00016

Oura kihlasormuksena;-D Oukki,doukki!

• Anonyymi00019

Pitääkö siis vaihtaa vasempaan käteen 😂

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ihan miltä se tuntuu itsestään.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ihan miltä se tuntuu itsestään.

Toi Oura kuilostaa iha HO*ralta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Toi Oura kuilostaa iha HO*ralta.

Tavallaan se sitä on nimittäin sille pitää maksaa tai oikeastaan se on sutenööri.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jos niin käy, vaihdetaan yhdessä eikä kerrota täällä. 🧚‍♀️🧜‍♂️....

♡&♡

😂

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

♡&♡

😂

Joo 😍😂🤭

tosin noi koot on vähän hassut, pitäs olla puolikkaita numeroita päälle. Niinku esim 6,5.Ku on vähän liian iso tuohon nimettömään mutta sitte taas etusormessa vähän tiukka. Mutta ku kokeilin sitä pienintä numeron pienempää nimettömään niin ei se mahtunut alkuunkaan. Tuo nyt passaa molempiin sormiin mutta toisessa sormessa on löysä ja toisessa aavistuksen tiukka 😂 ehkä mulla on vaan hassut sormet 😅mutta näyttää se ihan toimivan kuitenki vaikka vähän pyöriikin välillä.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

♡&♡

😂

Nämä viestit ei ole itse henkilöt kirjoittaneet vaan heidän sukunsa.Provoavat mutta tosiasiolla.
        Ei ne saa tällä tahtoaan läpi.
        Edelleen on liikuttava kuten mustilaiset.Oi ihana räntä sade.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Joo 😍😂🤭

tosin noi koot on vähän hassut, pitäs olla puolikkaita numeroita päälle. Niinku esim 6,5.Ku on vähän liian iso tuohon nimettömään mutta sitte taas etusormessa vähän tiukka. Mutta ku kokeilin sitä pienintä numeron pienempää nimettömään niin ei se mahtunut alkuunkaan. Tuo nyt passaa molempiin sormiin mutta toisessa sormessa on löysä ja toisessa aavistuksen tiukka 😂 ehkä mulla on vaan hassut sormet 😅mutta näyttää se ihan toimivan kuitenki vaikka vähän pyöriikin välillä.

Tuolla keijulla on brunetti tukka ja se on vanha akka

• Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

♡&♡

😂

Jos tiiät jonku joka tarvis niitä muovisia sovitin settejä niin multa löytys ne sekä 4 että 5 ouralle. Ihan tyhjän panttina nyt lojuu tuolla. 😁

• Anonyymi00029

Sorru siihen kaikessa rauhassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 198
      2172
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      99
      1591
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1063
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      106
      970
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      70
      857
    6. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      54
      725
    7. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      62
      698
    8. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      42
      692
    9. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      624
    10. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      27
      615
    Aihe